eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › "Rewitalizacja budynku po byłym więzieniu na cele muzeum regionalnego" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rewitalizacja budynku po byłym więzieniu na cele muzeum regionalnego" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rewitalizacja budynku po byłym więzieniu na cele muzeum regionalnego" w ramach projektu "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df41447-38af-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056098/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja budynku po byłym więzieniu na cele muzeum regionalnego w ramach projektu "Rewitalizacja miasta Opatowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WŚ na lata 2014-2020, projekt "Rewitalizacja Miasta Opatowa"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251982/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMK.III.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do PFU Koncepcji z uwzględnieniem części rysunkowej PFU, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych
i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji budynku zgodnie z założeniami Zamawiającego.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić rysunek rewizyjny do Koncepcji Rys. K-02 (210420) Rzut parteru (rysunek zamienny do koncepcji architektonicznej)
Zamówienie nie obejmuje projektu wyposażenia wystawy oraz wyposażenia wystawienniczego.
1.2 Opis ogólny dla zakresu projektowego
Zakres projektowy należy opracować na podstawie Koncepcji, zawierającej wytyczne budowlane konieczne do opracowania projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego.
Zakres projektowy obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej projektu budowlanego oraz szczegółowych rozwiązań projektowych podlegających zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego dla wszystkich robót budowlanych
i instalacyjnych objętych zamówieniem, wraz z wymaganymi uzgodnieniami
w zakresie sanitarnohigienicznym, BHP oraz ochrony pożarowej
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacja inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
- opracowanie projektu wykonawczego inwestycji dla wszystkich robót budowlanych
i instalacyjnych objętych zamówieniem, podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla części budowlanej i instalacyjnej,
- opracowanie przedmiaru robót
- opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego,
- dokumentacja projektowa musi być przygotowana jako opracowanie wielobranżowe
o stopniu uszczegółowienia umożliwiającym jednoznaczne określenie technologii wykonania robót a następnie , przed przystąpieniem do realizacji, zatwierdzona przez zamawiającego,
- opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,
Zakres projektowy powinien obejmować wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem.

1.3 Opis ogólny robót budowlanych
Zakres robót obejmuje:
Przyłączenie obiektu do sieci uzbrojenia terenu
- Przyłącze wody
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej
- Przyłącze kanalizacji deszczowej
- Przyłącze gazowe od punktu redukcyjno-pomiarowego
- Przyłącze elektroenergetyczne w ramach opłaty przyłączeniowej
Roboty rozbiórkowe w budynku
- Rozbiórka dobudówek na dziedzińcu wewnętrznym
- Rozbiórka ścian działowych
- Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej
- Rozbiórka posadzek
- Skucie tynków wewnętrznych
- Rozbiórka pokrycia dachowego
- Rozbiórka dachu (pokrycie i konstrukcja)
- Rozbiórka stropu
- Rozbiórka instalacji elektrycznych
- Rozbiórka instalacji sanitarnych
Konstrukcje i elementy budowlane
- Rozbudowa budynku o część recepcyjną przykrytą stropodachem zielonym
i zagospodarowanie terenu od strony ulicy Wąskiej,
Roboty w części istniejącej
- Wykonanie stropu żelbetowego
- Izolacja cieplna stropu
- Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne podziemia i ścian poniżej poziomu posadzki. Izolacja powierzchniowa (iniekcja krystaliczna), wzmocnienie ścian od strony północnej (pasażu), wschodniej i zachodniej,
- Konstrukcja drewniana dachu z zabezpieczeniem ppoż. i biologicznymi,
- Dach - pokrycie z blachy tytanowo-aluminiowej z obróbkami – układ warstw odpowiedni dla zastosowanego pokrycia
- Dach - rynny i rury spustowe metalowe,
- Podłoża i kanały wewnątrz budynku
- Warstwy wyrównawcze pod posadzki,
Stan wykończeniowy wewnętrzny, który obejmuje:
- Tynki i oblicowania
- Okna
- Drzwi zewnętrzne
- Drzwi wewnętrzne
- Brama wejściowa
- Fasada aluminiowa (recepcja)
- Ścianki działowe w technologiach suchych lub murowane
- Roboty malarskie
- Posadzki
Stan wykończeniowy zewnętrzny
- Remont elewacji (elewacja zewnętrzna)
- Remont elewacji (elewacja wewnętrzna – od strony dziedzińca wewnętrznego)
Roboty instalacyjne
- Instalacja wodociągowa
- Instalacja kanalizacyjna
- Instalacja gazowa
- Kotłownia gazowa
- Instalacja centralnego ogrzewania
- Wentylacja mechaniczna
- Klimatyzacja (część recepcyjna)
- Instalacje i urządzenia elektro-energetyczne
- Instalacja monitoringu, CCTV i systemu kontroli dostępu
- Instalacje strukturalne
Zagospodarowanie terenu
- Rozbiórki nawierzchni (sień, dziedziniec wewnętrzny, wejście do budynku)
- Chodnik wejściowy
- Dziedziniec wewnętrzny
- Zagospodarowanie zielenią (przed wejściem do budynku)
Stałe wyposażenie meblowe (część recepcyjna).
Zagospodarowanie działki 1273 (ul. Wąska)
- zniwelowanie terenu do poziomu podstawowego muzeum, z pozostawieniem zielonych skarp z trejażami jako podstawy dla roślinności pnącej wzdłuż granic z działkami sąsiednimi, a od strony ulicy ukształtowanie szerokich schodów zejściowych na teren.
- wykonanie schodów od strony ul. Wąskiej i posadzki z wykończeniem elementami betonowymi (płyty, kostki i palisady)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2898531,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560666,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2898531,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMC sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830225216

7.3.3) Ulica: Kościuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nie znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2898531,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 355 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.