Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00284476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00304817/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJW SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c92284d0-0f0c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa budynków Ochotniczej Straży Pozarnej w Szklarach Górnych i Krzeczynie Wielkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
Zadanie nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP w Krzeczynie Wielkim – ETAP IV, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie ścianek działowych,
• dostawę i montaż drzwi wewnętrznych,
• wykonanie okładzin i malowanie ścian,
• wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi, sufitów podwieszanych,
• wykonanie podkładów betonowych i posadzek z płytek ceramicznych i gresowych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i p.poż., kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, wentylacyjnej, elektrycznej),
• dostawę i montaż wyposażenia kotłowni,
• dostawę i montaż opraw oświetleniowych,
• dostawę i montaż wewnętrznej sceny z gotowych prefabrykatów wraz ze schodami,
• wykonanie instalacji odgromowej,
• wykonanie instalacji systemu alarmowo-przeciwpożarowego,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki, w tym wykonanie wiaty rekreacyjnej.
W poprzednich etapach inwestycji pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP
w Krzeczynie Wielkim” wykonano stan surowy zamknięty budynku świetlicy i remizy OSP oraz przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej.
Zadanie nr 2: Budowa budynku OSP w Szklarach Górnych – ETAP II, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie murowanych ścian konstrukcyjnych,
• wykonanie robót konstrukcyjnych: stropy, belki, wieńce żelbetowe,
• wykonanie konstrukcji stalowej dachu z wiązarów dachowych,
• wykonanie kompletnego pokrycia dachu blachą stalową, wraz z montażem włazu dachowego,
• wykonanie paroizolacji, izolacji termicznej z wełny mineralnej oraz izolacji wiatroszczelnej dachu,
• dostawę i montaż rynien i rur spustowych z blachy z tytan-cyku,
• wykonanie podłoży pod posadzki,
• wykonanie ścian działowych,
• dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej, grzewczej – grzejniki elektryczne, instalacji odsysania spalin, elektrycznej, alarmowej, logicznej i teletechnicznej),
• dostawę i montaż oświetlenia,
• dostawę i montaż urządzeń p. poż.,
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pompownię ścieków,
• wykonanie systemu monitoringu,
• wykonanie uziemienia i odgromówki,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie wycinki istniejących krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki.
W poprzednim etapie inwestycji wykonano fundamenty obiektu OSP, przyłącze wodne i kanalizacji sanitarnej, przyłącze i WLZ energii elektrycznej do w/w obiektu, zamontowano przepompownię ścieków oraz tymczasowe ogrodzenie terenu budowy.
UWAGA: Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe dokumentacje projektowe udostępnione Wykonawcom obejmują wykonanie całego zadania, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w powyższej części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Termin składania ofert w niniejszym postępowaniu upłynął w dniu 25.08.2022 r., o godz. 10:00.
Do dnia 25.08.2022 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin - etap III.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.