eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Budowa budynku Urzędu Gminy



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa budynku Urzędu Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 22

1.4.2.) Miejscowość: Puchaczów

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-013

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: puchaczow@lubelskie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326709

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00281774

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „Budowa budynku Urzędu Gminy” na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Nowa siedziba Urzędu Gminy w Puchaczowie”.

4.2. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze
a) oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni i innych odpadów znajdujących się w obrębie placu
b) budowy,
c) wykonanie robót rozbiórkowych, zasypanie studzien, dołów oraz usunięcie zbędnych
d) ogrodzeń i przeszkód występujących w obrębie placu budowy,
e) przeniesienie, przełożenie lub stosowne zabezpieczenie urządzeń infrastruktury
f) technicznego uzbrojenia terenu, przy czym przebudowa, zabezpieczenie lub przeniesienie
g) wszelkich urządzeń podziemnych i nadziemnych powinno być wykonane przez
h) wyspecjalizowane jednostki wykonawcze w uzgodnieniu z zainteresowanymi instytucjami
i) lub właścicielami, do których te urządzenia należą,
2) Roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu; wykopy pod fundament)
3) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe (rozbiórka istniejących ciągów pieszych i jezdnych oraz opasek wokół budynku istniejącego, obejmującą krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe oraz nawierzchnie utwardzone istniejących ciągów pieszych i jezdnych. Rozbiórce podlegają również kolidujące z nową zabudową i zagospodarowaniem terenu odcinki sieci uzbrojenia terenu, które podlegają przebudowom zgodnie z danymi zawartymi w opracowania branżowych. Rozbiórka istniejącego budynku z wywozem i utylizacją gruzu wraz z odzyskiem i przekazaniem do UG materiałów po uprzednim uzgodnieniu ich z Zamawiającym budynek podpiwniczony z dwoma kondygnacjami naziemnymi)
4) Roboty budowalne:
a) roboty zbrojeniowe
b) wykonanie ław fundamentowych;
c) wykonanie murów fundamentowych;
d) wykonanie nowych posadzek betonowych i żelbetowych;
e) murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych
f) wykonanie wieńców, nadproży, stropów, słupów trzepieni;
g) wykonanie klatki schodowej, schodów zewnętrznych, podjazdów i płyt pod podnośnik
h) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej dachu;
i) montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej;
j) montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
k) wykonanie windy
l) wykonanie dociepleń;
m) wykonanie warstw posadzkowych na parterze i piętrze;
n) wykonanie drewnianej konstrukcji dachu w postaci wiązarów kratowych;
o) wykonanie pokrycia dachowego.
5) Budynek biurowo‐administracyjny będzie wyposażony w następujące instalacje:
a) odgromową,
b) elektryczną silnoprądową,
c) elektryczne słaboprądowe (centrali telefonicznej, LAN, SSP, SSWiN, i CCTV),
d) wodociągową,
e) hydrantową wewnętrzną,
f) kanalizacji sanitarnej,
g) centralnego ogrzewania,
h) ciepłej wody użytkowej z ogrzewaczy przepływowych,
i) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
6) Roboty wykończeniowe:
a) wykonanie tynków i okładzin ścian;
b) wykonanie posadzek;
c) wykończenie ścian;
d) wykonanie sufitów podwieszanych;
e) wykonanie stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej
f) wykonanie akustycznej ściany mobilnej w Sali konferencyjnej na parterze;
g) montaż parapetów wewnętrznych
h) montaż balustrad wewnętrznych;
i) montaż szafek hydrantowych wewnętrznych;

Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji budynku nowopowstającego budynku.
a) powierzchnia wewnętrzna: 2 466,88 m²,
w tym:
 piwnica: 827,93 m²,
 parter: 825,99 m²,
 piętro: 812,96 m².
b) powierzchnia zabudowy: 891,32 m²,
c) powierzchnia netto: 2 137,74 m²,
w tym:
 piwnica: 766,38 m²,
 parter: 779,74 m²,
 piętro: 591,61 m².
d) powierzchnia użytkowa: 1 354,79 m²,
w tym:
 piwnica: 451,97 m²,
 parter: 491,83 m²,
 piętro: 410,99 m².
e) powierzchnia całkowita: 2 820,85 m²,
w tym:
 piwnica: 889,78 m²,
 parter: 986,71 m²,
 I piętro: 944,36 m².
f) wysokość budynku do kalenicy względem założonego poziomu ±0.0: 11,02 m,
g) wysokość budynku zgodnie z przepisami: 11,975 m,
h) liczba kondygnacji budynku: 2 kondygnacje nadziemne, 1 kondygnacja podziemna,
i) kubatura brutto budynku: 10 889,00 m³.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „Budowa budynku Urzędu Gminy” na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Nowa siedziba Urzędu Gminy w Puchaczowie”.

4.2. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze
a) oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni i innych odpadów znajdujących się w obrębie placu
b) budowy,
c) wykonanie robót rozbiórkowych, zasypanie studzien, dołów oraz usunięcie zbędnych
d) ogrodzeń i przeszkód występujących w obrębie placu budowy,
e) przeniesienie, przełożenie lub stosowne zabezpieczenie urządzeń infrastruktury
f) technicznego uzbrojenia terenu, przy czym przebudowa, zabezpieczenie lub przeniesienie
g) wszelkich urządzeń podziemnych i nadziemnych powinno być wykonane przez
h) wyspecjalizowane jednostki wykonawcze w uzgodnieniu z zainteresowanymi instytucjami
i) lub właścicielami, do których te urządzenia należą,
2) Roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu; wykopy pod fundament)
3) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe (rozbiórka istniejących ciągów pieszych i jezdnych oraz opasek wokół budynku istniejącego, obejmującą krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe oraz nawierzchnie utwardzone istniejących ciągów pieszych i jezdnych. Rozbiórce podlegają również kolidujące z nową zabudową i zagospodarowaniem terenu odcinki sieci uzbrojenia terenu, które podlegają przebudowom zgodnie z danymi zawartymi w opracowania branżowych. Rozbiórka istniejącego budynku z wywozem i utylizacją gruzu wraz z odzyskiem i przekazaniem do UG materiałów po uprzednim uzgodnieniu ich z Zamawiającym budynek podpiwniczony z dwoma kondygnacjami naziemnymi)
4) Roboty budowalne:
a) roboty zbrojeniowe
b) wykonanie ław fundamentowych;
c) wykonanie murów fundamentowych;
d) wykonanie nowych posadzek betonowych i żelbetowych;
e) murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych
f) wykonanie wieńców, nadproży, stropów, słupów trzepieni;
g) wykonanie klatki schodowej, schodów zewnętrznych, podjazdów i płyt pod podnośnik
h) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej dachu;
i) montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej;
j) montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
k) wykonanie windy
l) wykonanie dociepleń;
m) wykonanie warstw posadzkowych na parterze i piętrze;
n) wykonanie drewnianej konstrukcji dachu w postaci wiązarów kratowych;
o) wykonanie pokrycia dachowego.
5) Budynek biurowo‐administracyjny będzie wyposażony w następujące instalacje:
a) odgromową,
b) elektryczną silnoprądową,
c) elektryczne słaboprądowe (centrali telefonicznej, LAN, SSP, SSWiN, i CCTV),
d) wodociągową,
e) hydrantową wewnętrzną,
f) kanalizacji sanitarnej,
g) centralnego ogrzewania,
h) ciepłej wody użytkowej z ogrzewaczy przepływowych,
i) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
6) Roboty wykończeniowe:
a) wykonanie tynków i okładzin ścian;
b) wykonanie posadzek;
c) wykończenie ścian;
d) wykonanie sufitów podwieszanych;
e) wykonanie stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej
f) wykonanie akustycznej ściany mobilnej w Sali konferencyjnej na parterze;
g) montaż parapetów wewnętrznych
h) montaż balustrad wewnętrznych;
i) montaż szafek hydrantowych wewnętrznych;

Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji budynku nowopowstającego budynku.
a) powierzchnia wewnętrzna: 2 466,88 m²,
w tym:
 piwnica: 827,93 m²,
 parter: 825,99 m²,
 piętro: 812,96 m².
b) powierzchnia zabudowy: 891,32 m²,
c) powierzchnia netto: 2 137,74 m²,
w tym:
 piwnica: 766,38 m²,
 parter: 779,74 m²,
 piętro: 591,61 m².
d) powierzchnia użytkowa: 1 354,79 m²,
w tym:
 piwnica: 451,97 m²,
 parter: 491,83 m²,
 piętro: 410,99 m².
e) powierzchnia całkowita: 2 820,85 m²,
w tym:
 piwnica: 889,78 m²,
 parter: 986,71 m²,
 I piętro: 944,36 m².
f) wysokość budynku do kalenicy względem założonego poziomu ±0.0: 11,02 m,
g) wysokość budynku zgodnie z przepisami: 11,975 m,
h) liczba kondygnacji budynku: 2 kondygnacje nadziemne, 1 kondygnacja podziemna,
i) kubatura brutto budynku: 10 889,00 m³.
4.2a „Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania: Wyposażenia meblowego z załącznika nr 2 zestawienie mebli z projektu wykonawczego część C – aranżacja wnętrz nie jest przedmiotem zamówienia. Wykonawca nie obejmuje do wyceny zestawienia - Wyposażenia meblowego z załącznika nr 2 zestawienie mebli z projektu wykonawczego część C – aranżacja wnętrz.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-28 10:00

Po zmianie:
2023-08-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-28 10:30

Po zmianie:
2023-08-04 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-26

Po zmianie:
2023-09-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.