eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Przebudowa ulic w Czersku (Ogrodowa, część ul. Pomorskiej, część ul. Podleśnej, rejon skrzyżowania ul. Browarowej i Alei 1000-lecia)"z podziałem na czesci.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic w Czersku (Ogrodowa, część ul. Pomorskiej, część ul. Podleśnej, rejon skrzyżowania ul. Browarowej i Alei 1000-lecia)”z podziałem na czesci.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 395-48-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic w Czersku (Ogrodowa, część ul. Pomorskiej, część ul. Podleśnej, rejon skrzyżowania ul. Browarowej i Alei 1000-lecia)”z podziałem na czesci.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3656ce-0468-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Przebudowa ulic w Czersku (ul. Ogrodowa, część ul. Pomorskiej, część ul. Podleśnej, rejon skrzyżowania ul. Browarowej i Alei 1000-lecia)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3509408,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
Przebudowa ul. Ogrodowej w Czersku.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.

1.1. Branża drogowa.
Przebudowywany odcinek ulicy Ogrodowej w Czersku w zakresie branży drogowej należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

UWAGA!
W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie regulacji tj. korekty sytuacyjno – wysokościowej nawierzchni z kostki betonowej istniejących zjazdów indywidualnych i dojść do furtek w przypadku takiej potrzeby.
W lokalizacjach zakończenia nawierzchni ul. Ogrodowej przy styku z istniejącymi ulicami Matejki i Kosobudzkiej należy przełożyć w niezbędnym zakresie nawierzchnię z kostki betonowej (w przypadku takiej potrzeby).

1.2. Branża sanitarna.
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Ogrodowej w Czersku od istniejącej studni D43 do projektowanej studni D50 oraz wykonanie studni D51 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi i jej włączenie do kanalizacji deszczowej w ul. Matejki. Ponadto trzeba wykonać od studni D-49 dwa przykanaliki wraz z wpustami deszczowymi.

Uwaga!
Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.

Uwaga!
Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora nadzoru.

1.3. Branża elektryczna.
Budowa oświetlenia ulicznego nie jest w zakresie przedmiotu zamówienia.

2. Pozostałe obowiązki Wykonawcy
2.1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2.2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych poinformuje o ich rozpoczęciu gestorów wszystkich sieci znajdujących się na terenie budowy. Wykonawca pokryje ewentualne koszty nadzoru gestorów sieci nad robotami w obrębie danej sieci.
2.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) o wymiarach 180 cm x 120 cm dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wzór tablicy został określony w załączniku nr 1 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych. Koszt tablicy zostanie ujęty w kosztorysie Wykonawcy.
2.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
2.5. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
2.6. Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka brukowa betonowa i płyty YOMB) należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystapieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
2.7. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.8. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.9. Wykonawca umożliwi Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku, przed wykonaniem docelowej podbudowy i nawierzchni ulicy, przeprowadzenie prac związanych z modernizacją sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
2.10. Nawierzchnię jezdni ulicy, ciągów pieszych i rowerowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej "cegiełki" wg wzoru ułożenia zastosowanego na ul. Kosobudzkiej i ul. Matejki.
2.11. Wykonawca bedzie tak realizował prace, aby nie zniszczyć istniejącej zieleni pomiędzy chodnikiem a jezdnią z płyt YOMB. Wszelkie niezbędne przesadzenia ugodni z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca odtworzy istniejącą pilisadę wogół terenów zielonych, w przypadku jej uszkodzenia lub konieczności przestawienia.
2.12. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.13. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
2.14. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
2.15. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i innych elementów robót zgodnie z SST.
2.16. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
2.16.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
2.16.2. Wykonanie robót ziemnych.
2.16.3. Wykonanie podbudów.
2.16.4. Wykonanie elementów ulic.
2.16.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
2.16.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
2.16.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
2.16.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
2.16.9. Usunięcie kolizji energetycznych.
2.16.10. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.16.11. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 810774,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
Przebudowa części ul. Podleśnej w Czersku.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.

1.1. Branża drogowa.
Przebudowywany odcinek ulicy Podleśnej w Czersku w zakresie branży drogowej należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

1.2. Branża sanitarna.
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Podleśnej w Czersku na odcinku od studni D1 do D8 z włączeniem do istniejącej studni D7 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi.

Uwaga!
Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora nadzoru.

Uwaga!
Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.

1.3. Branża elektryczna – usunięcie kolizji.
Przebudowywany odcinek ulicy Podleśnej w Czersku w zakresie branży elektrycznej – usunięcia kolizji drogowej należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacja projektową.
Budowa oświetlenia ulicznego nie jest w zakresie przedmiotu zamówienia.

2. Pozostałe obowiązki Wykonawcy
2.1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych poinformuje o ich rozpoczęciu gestorów wszystkich sieci znajdujących się na terenie budowy. Wykonawca pokryje ewentualne koszty nadzoru gestorów sieci nad robotami w obrębie danej sieci.
2.2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) o wymiarach 180 cm x 120 cm dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wzór tablicy został określony w załączniku nr 1 do OPZ).Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych. Koszt tablicy zostanie ujęty w kosztorysie Wykonawcy.
2.3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
2.4. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
2.5. Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka brukowa betonowa i płyty YOMB) należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystapieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
2.6. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.7. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.8. Wykonawca umożliwi Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku, przed wykonaniem docelowej podbudowy i nawierzchni ulicy, przeprowadzenie prac związanych z wykonaniem niezbędnych przyłączy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
2.9. Nawierzchnię jezdni ulicy, ciągów pieszych i rowerowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej "starobruk" kolor grafitowy jezdnia, ciągi piesze kolor żółty, wg wzoru ułożenia zastosowanego na pierwszym odcinku ul. Podleśnej od strony ul. Tucholskiej. Połączenie nawierzchni ul. Podleśnej z nawierzchnią bitumiczną w rejonie ronda przy ul. Starego Urzędu oddzielić należy opornikiem drogowym.
2.10. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.11. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
2.12. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
2.13. Prace energetyczne należy wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Usunięcia Kolizji oraz zgodnie z obowiązującymi aktualnie standardami w Enea Operator. Wykonawca pokryje ewentualne koszty wynikające z ww. warunków określone przez gestora sieci.
2.14. Wykonawca dokona na własny koszt niezbędnych wycinek drzew i krzewów oraz usunięcia korzeni.
2.15. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i innych elementów robót zgodnie z SST.
2.16. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
2.16.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
2.16.2. Wykonanie robót ziemnych.
2.16.3. Wykonanie podbudów.
2.16.4. Wykonanie elementów ulic.
2.16.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
2.16.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
2.16.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
2.16.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
2.16.9. Usunięcie kolizji energetycznych.
2.16.10. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.16.11. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1299526,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
Przebudowa części ul. Pomorskiej w Czersku.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.

1.1. Branża drogowa.
Przebudowywany odcinek ulicy Podleśnej Pomorskiej w Czersku w zakresie branży drogowej należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

Uwaga!
Ujęte w Projekcie Zagospodarowania Terenu (PZT) przejście dla pieszych w ul. P. Ferensa nie wchodzi w zakres zadania. Przejście to ma kontrastowe – czerwone tło w okolicy oznakowania poziomego P-10, wykonane z masy chemoutwardzalnej, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w taki sposób, aby nie uszkodzić oznakowania przejścia jak i pozostałych elementów. Pokazane na PZT elementy doświetlające przejście również nie wchodzą w zakres zadania.

1.2. Branża sanitarna.
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Pomorskiej jedynie w zakresie budowy przykanalików, wpustów ściekowych i studni zgodnie z dokumentacją projektową.

Uwaga!
Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.

Uwaga!
Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora nadzoru.

2. Pozostałe obowiązki Wykonawcy
2.1 Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2.4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych poinformuje o ich rozpoczęciu gestorów wszystkich sieci znajdujących się na terenie budowy. Wykonawca pokryje ewentualne koszty nadzoru gestorów sieci nad robotami w obrębie danej sieci.
2.2 Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) o wymiarach 180 cm x 120 cm dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wzór tablicy został określony w załączniku nr 1 do OPZ).Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych. Koszt tablicy zostanie ujęty w kosztorysie Wykonawcy.
2.3 Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
2.4 Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
2.5 Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka brukowa betonowa i trylinka) należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystapieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
2.6 Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.7 Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.8 Wykonawca umożliwi Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku, przed wykonaniem docelowej podbudowy i nawierzchni ulicy, przeprowadzenie prac związanych z wykonaniem niezbędnych przyłączy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
2.9 Nawierzchnię jezdni ulicy, ciągów pieszych i rowerowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej "cegiełka" kolor grafitowy jezdnia, ciągi piesze kolor szary, ścieżka rowerowa kolor czerwony. Połączenie nawierzchni ul. Pomorskiej z nawierzchnią bitumiczną w rejonie ul. Piotra Ferensa i ul. Królowej Jadwigi oddzielić należy opornikiem drogowym.
2.10 Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.11 Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z istniejącym kanałem deszczowym oraz wykonać inspekcję TV wszystkich odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
2.12 Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
2.13 Wykonawca na czas realizacji inwestycji dokona na własny koszt zabezpieczenie pni drzew rosnących wzdłuż ul. Pomorskiej poprzez ich odeskowanie (osłona z desek powinna
obejmować całą powierzchnię pnia na wysokość min 150cm. Deski, oparte o podłoże,
zamocowane na elementach zapewniających dystans od pnia, spięte taśmą lub drutem).
2.14 Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i innych elementów robót zgodnie z SST.
2.15 Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
2.15.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
2.15.2. Wykonanie robót ziemnych.
2.15.3. Wykonanie podbudów.
2.15.4. Wykonanie elementów ulic.
2.15.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
2.15.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
2.15.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
2.15.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
2.15.9. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.15.10. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 662056,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV.
Przebudowa w rejonie skrzyżowania ul. Browarowej i Alei 1000-lecia w Czersku.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.

1.1. Branża drogowa.
Przedstawiona dokumentacja i przedmiar obejmuje większy zakres zadania. Zakres branży drogowej został przedstawiony na rysunku rys. 2 PZT – zakres zadania. Obejmuje on:
1.1.1. Budowę parkingu w rejonie skrzyżowania Alei 1000-lecia z ul. Browarową wraz z przyległymi do parkingu chodnikami oraz chodnikiem łączącym parking z istniejącym przejściem dla pieszych. Nowe chodniki należy dopasować do istniejących chodników.
1.1.2. Przełożenie na odcinku po 2,5 m (dopasowanie się) istniejących chodników przy wjeździe i wyjeździe z parkingu. Budowę ciągu pieszo rowerowego, chodników, ścieżki rowerowej w zakresie wskazanym na rysunku rys.2 PZT – zakres zadania w km 0+003 - 0+249
1.1.3. Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30 (wymianę) krawężnika przy wjeździe i wyjeździe z parkingu. Przestrzeń pomiędzy nowym krawężnikiem należy uzupełnić kostka betonową z rozbiórki w przypadku istniejącej nawierzchni z kostki betonowej lub mieszanką mineralno - bitumiczną na zimno w przypadku naw. bitumicznej. Istniejąca nawierzchnię bitumiczną należy odciąć w niezbędnym zakresie przed ułożeniem krawężnika.
Uwaga!
Istniejącą zieleń kolidującą z inwestycja należy wysadzić i przewieść w skazane przez Zamawiającego miejsce (w odległości do 5 km)

1.2. Branża sanitarna.
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w zakresie przedstawionym na rysunku rys.2 PZT – zakres zadania na odcinku od studni D8 do D10 wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz z włączeniem nowego kanału deszczowego na odcinku od studni D8 do istniejącej studni o rzędnych 126,56/123,66. Należy uwzględnić przebudowę na nowy wpustu deszczowego przy istniejącej studni o rzędnych 126,56/123,66.

Uwaga!
Wykonawca dokona rozbiórki i ponownego ułożenia nawierzchni z kostki betonowej w miejscu prowadzenia robót w Alei 1000-lecia, następnie wykona podbudowę cementową C 1,5/2 MPa o gr.15 cm oraz kolejną w-wę podbudowy z KŁSM C90/3 o frakcji 0-31,5 o gr.25 cm.

Uwaga!
Wykonawca uwzględni w wycenie konieczność przełożenia (odtworzenia) istniejącej nawierzchni z kostki betonowej w zakresie niezbędnym do włączeniem nowego kanału deszczowego na odcinku od studni D8 do istniejącej studni.

Uwaga!
Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.

Uwaga!
Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora nadzoru.

1.3. Branża elektryczna – usunięcie kolizji.
Rozbudowywany odcinek ulicy w zakresie branży elektrycznej – usunięcia kolizji i budowy oświetlenia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacja projektową.


2. Pozostałe obowiązki Wykonawcy
2.1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2.2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych poinformuje o ich rozpoczęciu gestorów wszystkich sieci znajdujących się na terenie budowy. Wykonawca pokryje ewentualne koszty nadzoru gestorów sieci nad robotami w obrębie danej sieci.
2.3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) o wymiarach 180 cm x 120 cm dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wzór tablicy został określony w załączniku nr 1 do OPZ).Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych. Koszt tablicy zostanie ujęty w kosztorysie Wykonawcy.
2.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
2.5. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
2.6. Materiał pozyskany z rozbiórek (kostka betonowa) należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystapieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
2.7. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.8. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.16 Wykonawca umożliwi Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku, przed wykonaniem docelowej podbudowy i nawierzchni ulicy, przeprowadzenie prac związanych z wykonaniem niezbędnych przyłączy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej.
2.9. Nawierzchnię ciągów pieszych i rowerowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej "starobruk" ciągi piesze kolor szary, ścieżka rowerowa kolor czerwony.
2.10. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.11. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
2.12. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
2.13. Wykonawca na czas realizacji inwestycji dokona na własny koszt zabezpieczenie pni drzew rosnących wzdłuż Al. 1000-lecia (w obrębie prowadzonej budowy) poprzez ich odeskowanie (osłona z desek powinna obejmować całą powierzchnię pnia na wysokość min 150 cm. Deski, oparte o podłoże, zamocowane na elementach zapewniających dystans od pnia, spięte taśmą lub drutem).
2.14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i innych elementów robót zgodnie z SST.
2.15. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
2.15.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
2.15.2. Wykonanie robót ziemnych.
2.15.3. Wykonanie podbudów.
2.15.4. Wykonanie elementów ulic.
2.15.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
2.15.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
2.15.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
2.15.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
2.15.9. Usunięcie kolizji energetycznych.
2.15.10. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
2.15.11. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 737051,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820325,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075413,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820325,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIESŁAW HILDEBRANDT "BRANDBUD" KROJANTY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551464732

7.3.3) Ulica: UL.18 PUŁKU UŁANÓW POMORSKI 13

7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820325,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1540912,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP BUDOWNICTWO DROGOWE PIOTR PASZKO CHOJNICZKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-207-40-51

7.3.3) Ulica: UL. WIEJSKA 3

7.3.4) Miejscowość: CHARZYKOWY

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664086,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664086,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY ZIEMNE DARIUSZ SALA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-105-65-71

7.3.3) Ulica: UL. DWORCOWA 12

7.3.4) Miejscowość: SŁAWĘCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664086,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie przepisów art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ogłoszenie nr 2022/BZP 00265437/01 z dnia 2022-07-19

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)


UZASADNIENIE:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę: AMAR SP. Z O.O. , UL. KRÓLEWSKA 21 , 77-300 CZŁUCHÓW, cena: 899 433,01 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia: 407 368,62zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.