eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Błoniu na ul. 3-go Maja i ul. Poniatowskiego na drodze gminnej nr 410197 W i drodze wojewódzkiej nr DW 720- Zaprojektuj i Wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Błoniu na ul. 3-go Maja i ul. Poniatowskiego na drodze gminnej nr 410197 W i drodze wojewódzkiej nr DW 720– Zaprojektuj i Wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błonie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Błonie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.blonie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Błoniu na ul. 3-go Maja i ul. Poniatowskiego na drodze gminnej nr 410197 W i drodze wojewódzkiej nr DW 720– Zaprojektuj i Wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e157b3ac-420a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000365/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264975/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania w zakresie budowy dodatkowego doświetlenia przejść dla pieszych i zmiany organizacji ruchu w obrębie ul. Poniatowskiego i ul. 3-go Maja w m. Błonie. Zakres zamówienia obejmuje :• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy oświetlenia wraz z pozyskaniem wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej zamiaru przystąpienia do budowy oświetlenia (opcjonalnie pozyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę jeśli będzie taka potrzeba); • wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; • aktualizacja stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej i gminnej, zaopiniowanie i zatwierdzenie SOR, przejścia dla pieszych w technologii z mas chemoutwardzalnych. Powyższy zakres prac należy dostosować do wymagań Zamawiającego przedstawionych w dołączonym do SWZ Programie Funkcjonalno Użytkowym, który w swym założeniu służy ustaleniu planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz przygotowaniu przez Wykonawcę oferty. Zakres zamówienia dzieli się na dwa etapy : ETAP I – opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z pozyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem właściwemu organowi zamiaru budowy. ETAP II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej w etapie I dokumentacji projektowej. Szczegółowe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87316,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Instalacyjno Budowlane Zdzisław Łukasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271003786

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 102/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-466

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.