eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dobre.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dobre.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Dobre

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542850125

1.5.8.) Numer faksu: 542850660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dobre.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f795ba4e-0338-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025553/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dobre

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRGIK.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dziesięciu odcinków dróg gminnych o łącznej długości 8,178 km.
1. Przebudowa drogi gminnej nr 180131C Ludwikowo – Szalonki na odcinku 0,698 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- inwentaryzacja powykonawcza
2. Przebudowa drogi gminnej nr 180109c Kobielice – Smarglin na odcinku 0,376 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy
- inwentaryzacja powykonawcza
3. Przebudowa drogi gminnej nr 180115C Krzywosądz – Ułomie na odcinku 0,797 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie i frezowanie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy
- inwentaryzacja powykonawcza
4. Przebudowa drogi gminnej nr 180118C Koszczały – Dobre Kolonia na odcinku 0,930 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy ścieralnej
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- inwentaryzacja powykonawcza
5. Przebudowa drogi gminnej nr 180117C Kobielice – Bronisław na odcinku 0,998 km
- roboty przygotowawcze
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- ułożenie warstwy ścieralnej
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- inwentaryzacja powykonawcza
6. Przebudowa drogi gminnej nr 180119C Dobre Wieś – Byczyna Kolonia na odcinku 0,812 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- inwentaryzacja powykonawcza
7. Przebudowa drogi gminnej nr 180143C Dobre – Dęby na odcinku 0,999 km
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe
- chodniki i zjazdy
- przejścia dla pieszych
- nawierzchnie jezdni
- oznakowanie i urządzenia bezp. ruchu
- roboty dodatkowe
8. Przebudowa drogi gminnej nr 180103C Morawy – Narkowo na odcinku 0,998 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy
- inwentaryzacja powykonawcza
9. Przebudowa drogi gminnej nr 180122C Szczeblotowo – Bodzanowo na odcinku 0,572 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- inwentaryzacja powykonawcza
10. Przebudowa drogi gminnej nr 180116C Morawy – Przysiek na odcinku 0,998 km
- roboty przygotowawcze
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy profilowej, ścieralnej i siatki wzmacniającej
- wykonanie zjazdów
- umocnienie poboczy i oczyszczenie rowów
- oznakowanie pionowe
- inwentaryzacja powykonawcza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 3300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego
1. Budowa oświetlenia ulic w m. Dobre
- montaż szafki oświetlenia drogowego SOM
- wykonanie przyłącza kablowego od szafki do słupów linii oświetlenia
- wykonanie przewiertów pod ulicami 7 szt.
- posadowienie stanowisk przelotowych – 43 szt.
- posadowienie stanowisk mocnych – 23 szt.
- uzbrojenie słupów
- montaż przewodów, wysięgników i opraw
- układanie kabli, montaż ochronników, uziemienie i pomiary
2. Budowa oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Bronisław - Dobre
- montaż szafki oświetlenia drogowego SOM
- wykonanie przyłącza kablowego od szafki do słupów linii oświetlenia
- posadowienie stanowisk przelotowych – 27 szt.
- posadowienie stanowisk mocnych – 4 szt.
- uzbrojenie słupów
- montaż przewodów, wysięgników i opraw
- montaż ochronników, uziemienie i pomiary
3. Budowa oświetlenia drogowego w m. Bronisław
- montaż szafki oświetlenia drogowego SOM
- wykonanie przyłącza kablowego od szafki do słupów linii oświetlenia
- posadowienie stanowisk przelotowych – 13 szt.
- posadowienie stanowisk mocnych – 2 szt.
- uzbrojenie słupów
- montaż przewodów, wysięgników i opraw
- montaż ochronników, uziemienie i pomiary
4. Wymiana istniejących opraw oświetlenia drogowego na ledowe – 109 szt.
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych
- montaż nowych opraw oświetleniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 700000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5087742,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5114869,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5087742,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5087742,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214104,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MONTER" Jerzy Lisiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881031535

7.3.4) Miejscowość: Łęg Witoszyn 13A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.