Og³oszenie z dnia 2021-12-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00041601/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe wykonanie us³ug aran¿acji zieleni na terenie miasta ¦wiebodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.swiebodzin.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie us³ug aran¿acji zieleni na terenie miasta ¦wiebodzin
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e71d9219-5e67-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00326545
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001541/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 Kompleksowe wykonanie us³ug aran¿acji zieleni na terenie miasta ¦wiebodzin
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
3. O¶wiadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
Zamawiaj±cego (Nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem, w szczególno¶ci zmiany terminu
sk³adania i otwarcia ofert, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub zawiadomienie o
uniewa¿nieniu postêpowania oraz informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy
zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy
zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± innych form
komunikacji elektronicznej, tj. za pomoc± poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania
siê z Wykonawcami: zp@um.swiebodzin.pl (Nie dotyczy sk³adania ofert).
6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
7. Szczegó³owy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod
adresami: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym
pod adresem wskazanym powy¿ej oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powy¿ej.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku pytañ technicznych dotycz±cych korzystania z Platformy
zakupowej, nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
b) ³±cze internetowe,
c) zainstalowany program wy¶wietlaj±cy pliki formatu .pdf,
d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty przez Wykonawcê w sposób
niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiebodzin reprezentowana przez
Burmistrza ¦wiebodzina.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ pod adresem e-mail: pukaczewski@hotmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez
okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe wykonanie us³ug aran¿acji zieleni na terenie miasta ¦wiebodzin, polegaj±ce na wykonaniu nasadzeñ, podlewaniu i pielêgnacji nasadzeñ, wykonywaniu zimowej dekoracji.
2. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1a do SWZ wraz z za³±cznikami.
3. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1.4.1. w zakresie do¶wiadczenia umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert),
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej:
a) jedn± us³ugê polegaj±c± na aran¿acji zieleni (polegaj±cej na nasadzeniu kwiatów jednorocznych i wieloletnich) o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto;
1.4.2. w zakresie personelu umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostan± przez Wykonawcê co najmniej:
a) jedna osoba w charakterze kierownika prac;
b) dwie osoby do wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie aran¿acji zieleni (nasadzenia).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.4.1. lit. a), ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.4.2. lit. a), b), ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) O¶wiadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia przez poszczególnych Wykonawców –
Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o
którym mowa w ROZDZIALE VII. pkt 1 SWZ, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wed³ug Za³±cznika nr 2 do SWZ.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy – wed³ug Za³±cznika nr 4 do SWZ.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, o
których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie
Zamawiaj±cego, sk³ada ten z Wykonawców, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, okre¶lonych w ROZDZIALE VI. SWZ.
7. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia (Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-28
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Zakup racji ¿ywno¶ciowych (posi³ku) dla mieszkañców Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposa¿enia dla Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. z podzia³em na 7 zadañ w ramach dotacji na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie-remont dachu.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych
- "Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zak³adu Wodoci±gów Kanalizacji i Us³ug Komunalnych Sp. z o.o. w ¦wiebodzinie w 2026 r."
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu wnêtrza podwórzowego w obrêbie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wroc³awiu.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadañ z zakresu ma³ej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdzia³anie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
- Sprz±tanie pomieszczeñ i otoczenia budynków bêd±cych w dyspozycji S±du Rejonowego w O¶wiêcimiu.
wiêcej: Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





