eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre MiastoBudowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896153939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-324079d5-fb4a-4a6b-bc1a-28f10875d9d1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324079d5-fb4a-4a6b-bc1a-28f10875d9d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045313/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa świetlicy w Piotraszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działania 08.01 – Infrastruktura społeczna – Typ 2, Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur, 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.271.9.2025.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto.
2. Inwestycja jest realizowana na działce nr 2/4, 3, 336/1 obr. Piotraszewo, gmina Dobre Miasto ina Dobre Miasto.
3. Przedmiot zamówienia realizowana w ramach projektu pn.: Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w Piotraszewie oraz Nowej Wsi Małej na potrzeby realizacji usług społecznych w Gminie Dobre Miasto”.
4. Budynek świetlicy będzie obiektem parterowym niepodpiwniczonym.
5. Przedmiotowy budynek zaprojektowany został we wschodniej części działki równolegle do drogi gminnej. Na terenie działki przewidziano dojścia do budynku w postaci kostki betonowej gr 6cm.
6. Komunikacja wewnętrzna połączona z istniejącymi terenami utwardzonymi na terenie działki 2/4. Na granicy z działką 2/3 zaprojektowano altanę śmietnikową do gromadzenia odpadów. W północno-zachodniej części działki przewidziano bezodpływowy zbiornik betonowy na ścieki socjalno bytowe poj. 10 m3. Przewidziano do przełożenia przewody telekomunikacyjne pokazane na zagospodarowaniu działki. Zaprojektowano również przyłącze energetyczne z istniejącego ZK i wodociągowe wg. rysunków branżowych na podstawie warunków przyłączeniowych. Kotłownia zlokalizowana w pomieszczeniu 04, do ogrzewania budynku zaprojektowano wydajny kocioł z podajnikiem na paliwo stałe typu. Pozostałe tereny działki 2/4 należy zagospodarować jako zieleń niską. Na działce nr 3 przewidziano również parkingi.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej zgodnie z przedmiarem robót tj.:
1) stoły o długości min. 180 cm, szerokość min. 80 cm, wysokość 76cm, i metalowym stelażu,
2) krzesła ze stelażem metalowym, tył oparcia i siedzisko wykonane z tworzywa sztucznego, siedzisko i oparcie tapicerowane. Krzesło musi posiadać Atest Badań Wytrzymałościowych, Protokół Oceny Ergonomicznej Instytutu Medycyny Pracy oraz Certyfikat Sprawdzonego Bezpieczeństwa GS nadany przez Instytut Przemysłowy Landu Bawaria – LGA,
3) mobilną tablicę tzw. flipchart obrotową z dwustronną powierzchnią magnetyczną,
4) monitor interaktywny 4K UHD,
5) czujnik DYMU z Syreną WIFI.
8. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej „SOPZ”, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262310-7 - Zbrojenie

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

39100000-3 - Meble

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599843,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MARYBUD Marianna Kwiatkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391024355

7.3.3) Ulica: 1 Maja

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-118

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.