Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2022/2023 poprzez zakup biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cuw.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.cuw.michalowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2022/2023 poprzez zakup biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e559ba-fd2e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017618/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.231.2.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2022/2023 poprzez zakup biletów miesięcznych od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.”
Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Michałowice. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r.poz. 1082 ze zm.).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych szkolnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r., poz. 295 ze zm.).
Rozliczenie usługi objętej niniejszym postępowaniem następować będzie na podstawie miesięcznej listy uczniów. Listy będą każdorazowo wystawiane w terminie do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą obowiązywać.
Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2022/2023 z wyjątkiem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
Niniejszym postępowaniem objęty jest transport (trasa: dom – szkoła – dom) do następujących placówek na terenie Gminy Michałowice:
1) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05 – 816 Michałowice;
2) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, Al. M. Dąbrowskiej 12/20, 05 – 806 Komorów.
Zamawiający udostępnia dotychczasowy rozkład jazdy obowiązujący w roku szkolnym 2021/2022 – załącznik nr A oraz mapy tras – załącznik B do SWZ. Szczegółowe harmonogramy dowożenia uczniów objętych zamówieniem będą przedstawiane Wykonawcy w terminie do 20 sierpnia 2022 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.
Zamawiający oświadcza, że w roku szkolnym 2022/2023 transport uczniów do szkół obejmuje 260 uczniów – załącznik nr C do SWZ. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym niniejszym zamówieniem może ulec zmianie względem wskazanej powyżej liczby w zależności od liczby uczniów uczęszczających do szkół w danym roku szkolnym. Szczegółowa liczba uczniów dowożonych będzie przedstawiona Wykonawcy w terminie do 20 sierpnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenie/zwiększenie) liczby dowożonych uczniów do 10% (+/-10%). W związku z czym minimalna liczba uczniów wyniesie 234 a maksymalna nie przekroczy 286.
Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewni bezpłatne bilety dla opiekunów. W razie awarii autobusu Wykonawca zapewni zastępczy autobus w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii. Trasy codziennego dowożenia uczniów do szkół obejmują łącznie 131 km dziennie. Zamawiający przewiduje, że w roku szkolnym 2021/2022 maksymalna ilość dni nauki wyniesie 186 w związku z tym autobusy pokonają maksymalnie trasę ok. 24 500 km. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. 180 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących autobusy, które przewożą uczniów. Transport powinien być świadczony z wykorzystaniem 3 autobusów. Autobusy, którymi Wykonawca będzie wykonywał transport muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC oraz muszą posiadać ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) i utrzymania ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. Autobusy muszą być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. W okresie letnim autobusy muszą być efektywnie klimatyzowane. Przez cały rok w autobusach musi być utrzymywana czystość. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie autobusów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. autobus zgłoszony w ofercie z normą emisji spalin Euro V, musi zostać zastąpiony pojazdem z normą emisji spalin Euro V). Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana autobusu na autobus o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej liczby uczniów na trasach dowożenia. Autobus zaoferowany jako zamienny musi posiadać taką samą normę emisji spalin oraz musi posiadać ważną polisę OC, NW, a także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245877,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. DAR-BUS DARIUSZ DENIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240004875
7.3.3) Ulica: Szkolna 15
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.T.H.U. "DAR-BUS"- Dariusz Denis
jakie przetargi wygrała firma
P.T.H.U. "DAR-BUS"- Dariusz Denis
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na odpłatnym odbiorze i przewozie przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela z miejsca wskazanego przez Zamawiającego uporządkowanych przesyłek(...)z podziałem na 2 części
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.