Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091525795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 11 525
1.5.8.) Numer faksu: 52 33 30 330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ooiw.swiecie@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip230.lo.pl/?cid=19
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ac8f8b-e903-4435-92de-b11cd3c695f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034162/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy mleka i jego przetworów do przedszkoli publicznych,żłobków miejskich oraz szkół podstawowych z terenu gminy Świecie w okresie od 01.09.2025 do 30.06.2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67ac8f8b-e903-4435-92de-b11cd3c695f63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę upoważnioną. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 ), Zamawiający informuje, iż jest administratorem danych, które będą przetwarzane na podstawie art. 6 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320). Wykonawca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OOiW-Ks.271.04.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 309425,81 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów do przedszkoli publicznych, żłobków miejskich oraz szkół podstawowych z terenu gminy Świecie (21 placówek) w okresie 01.09.2025 do 30.06.2026r. w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty, które Zamawiający uzna za oferty spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a)oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art.112 ustawy Pzp):1. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje - przez okres minimum 6 miesięcy w ramach pojedynczego zamówienia - co najmniej dwa zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach do zakładów żywienia zbiorowego zamkniętego (o których mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 56 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia - t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 594) mleka oraz jego przetworów (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia), o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy)Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
5.Zaświadczenie (opinia) właściwego inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub lekarza weterynarii o wprowadzeniu systemu
HACCP lub o jego wdrażaniu
6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, a przygotowanie oferty nastąpiło niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej (Załącznik nr 8 do SWZ)
7. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego (Załącznik do 10 do SWZ)
8. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych art. 13 lub 14 RODO (załącznik nr 11 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-12 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert jest jawne lecz niepubliczne. Cały proces otwarcia odbywa się za pośrednictwem platformy e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Świadczenie usługi w zakresie prania oraz wynajmu odzieży i pościeli
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem parkowym i zagospodarowaniem parku, na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do ROD Relaks w Świeciu - etap II
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla szkół podstawowych i przedszkoli na terenie miasta Maków Mazowiecki
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Pszczelej Woli
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od września do grudnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.