eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › ,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcelina.wolska@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a072c9a1-421b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Miastko, pow. bytowski woj. pomorskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a072c9a1-421b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.26.2021.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 508454,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych przy ul Kujawskiej i Szkolnej w Miastku.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. a i pkt. 2) lit. a swz obejmuje przebudowę trzech przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (jezdnia manewrowa, chodniki, parkingi, zatoka autobusowa) i zmianą organizacji ruchu (działki nr 122,123,124 obr. ew. 83/5 Miastko).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (ogrodzenie, krawężniki, obrzeża, barierki, jezdnia, chodnik, wyniesione przejścia dla pieszych, wycinka drzew, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną jezdni, zatok, miejsc postojowych, chodników i zjazdów, itp;
c) wykonanie podbudowy pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zatok, miejsc postojowych, chodników i zjazdów;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/ostrzegawczej/wskazowej na podsypce cementowo – piaskowej na chodnikach, zjazdach, miejscach postojowych i zatokach;
e) ułożenie nawierzchni bitumicznej na jezdni;
f) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych;
g) ustawienie korytek odwodnieniowych;
h) regulacja istniejących studzienek i włazów;
i) pielęgnacja przyległych do chodnika terenów zielonych (ułożenie warstwy humusu wraz z obsianiem trawą);
j) spadki dostosować do warunków w terenie;
k) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót;
l) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome, barierki, itp);
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 5 szt.;
c) badanie linii kablowej;
d) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień;
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 4 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 384680,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa 4 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Słosinku oraz Miastku przy ul. Królowej Jadwigi, Konstytucji 3 Maja.
1 Przebudowa przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejścia dla pieszych w Słosinku.
Opis robót wg dokumentów wymienionych rozdz. IV w poz. 2 pkt. 1) lit. b i pkt. 2) lit. b swz obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) i zmianą organizacji ruchu na działkach nr 82,85 obr. Słosinko.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/płytek polimerobetonowych ostrzegawczych/ płytek polimerobetonowych wskaźnikowych na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupa oświetleniowego wraz z oprzyrządowaniem
(oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 1 szt.;
c) relokacja istniejącego słupa wraz z doposażeniem go w pojedynczą oprawę na wysięgniku;
d) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
e) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

2 Przebudowa 2 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Miastku przy ul. Królowej Jadwigi.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. c i pkt. 2) lit. c swz obejmuje przebudowę 2 przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) i zmianą organizacji ruchu na działkach nr 361, 423/4 obr. 83/2 Miastko).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/płytek polimerobetonowych ostrzegawczych/ płytek polimerobetonowych wskaźnikowych na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowego wraz z oprzyrządowaniem (oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 3 szt.;
c) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
d) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

3 . Przebudowa przejść dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych w Miastku przy ul. Konstytucji 3 Maja.
Opis robót wg dokumentów wymienionych w rozdz. IV poz. 2 pkt. 1) lit. d i pkt. 2) lit. d swz obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych poprzez budowę oświetlenia przejść dla pieszych z przebudową istniejącej infrastruktury w obrębie przejść (chodnika) na działkach nr 104/12, 106/3, 106/11, 106/13 obr. 83/4).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branżę drogową, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, chodnik, itp);
b) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną chodnika;
c) wykonanie podbudowy pod warstwę konstrukcyjne chodnika;
d) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej/ostrzegawczej/wskazowej na podsypce cementowo – piaskowej na chodniku;
2) branżę elektryczną, w tym m.in.:
a) roboty ziemne tj. ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;
b) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem
(oprawa LED, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 2 szt.;
c) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;
d) badanie linii kablowej.
Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.:
- ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba;
- zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac);
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.
- wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
- wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, w uzgodnieniu z zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 123773,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497052,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497052,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497052,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298

7.3.3) Ulica: Przyborzyce 7

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497052,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Danuta Frymark

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421002609

7.3.3) Ulica: Wierszyno 15

7.3.4) Miejscowość: Kołczygłowy

7.3.5) Kod pocztowy: 77-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.