Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Karolewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280260652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karolewo 12
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897524753
1.5.8.) Numer faksu: zsckr@karolewo.com
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@karolewo.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com/bip
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d1555db-628c-47bc-ab53-1c08ae7a7761
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114856/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie ( II półrocze 2025 r.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d1555db-628c-47bc-ab53-1c08ae7a77613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezmowienia.gov.pl/ . Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Sylwia Meyer - email: zsckr@karolewo.com, tel. 506-667-665 w sprawach dot. przedmiotu zamówienia
Małgorzata Ciesielska – email: malgorzataciesielska.zsckr@karolewo.com tel. 697 874 181 w sprawach dot. procedury zamówienia
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3d1555db-628c-47bc-ab53-1c08ae7a7761
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-3d1555db-628c-47bc-ab53-1c08ae7a7761
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne (wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. X SWZ), o
których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się
w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub
drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zalecenia dodatkowe:
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji teleinformatycznych” w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego
rodzaju. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, iż:
Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Szymon Marchlewski SMLex doradztwo prawne, Sikiryckiego 4/20, 10-691 Olsztyn (zwanym dalej „SMLex”). Dane przetwarzane będą zgodnie z RODO. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia Państwu oferty, prowadzenia negocjacji, realizacji przedkontraktowych obowiązków oraz dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez SMLex, w tym w szczególności w celu rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia wzajemnych rozmów celem zawarcia umowy lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z prowadzonych negocjacji lub przedkontraktowych obowiązków. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty powiązane z SMLex, świadczące usługi na rzecz SMLex oraz podmioty współpracujące z SMLex.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zebrane od Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów powiązanych z SMLex poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Jednakże, sytuacja taka może się zdarzyć. Jeśli
będziemy musieli przenieść Państwa dane osobowe do innych podmiotów SMLex poza UE / EOG, dopilnujemy, aby istniały specjalne zabezpieczenia w postaci klauzul modelowych i zapewnimy, że odpowiedni poziom ochrony danych jest stosowany w celu ochrony danych.
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie uznania, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i
ochrony danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i wynika z woli zawarcia umowy i prowadzenia
współpracy gospodarczej, a konsekwencją niepodania danych może być częściowa lub całkowita niemożność przedstawienia przez SMLex oferty zawarcia umowy prowadzenia negocjacji czy realizacji
przez SMLex przedkontraktowych obowiązków. Podane przez Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób
zautomatyzowany. Mogą Państwo skontaktować się z nami wysyłając pismo na adres: Szymon Marchlewski SMLex doradztwo
prawne, Sikiryckiego 4/20, 10-691 Olsztyn.
W przypadku jakichkolwiek pytań mogą Państwo także skontaktować się z SMLex za pośrednictwem sekretariatu: tel.: 530 015 662, e-mail: smlex.biuro@gmail.com
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR/ZP/6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ - nawozy mineralne
4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił załącznik nr 1a lub/i 1b lub/i 1c - formularz przedmiotowo- cenowy (w zależności o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca)
Cena brutto w PLN z formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ, traktowana będzie jako cena oferty i służyć będzie do oceny i porównania złożonych ofert w ramach kryterium „Cena oferty”.
Cena oferty musi zawierać należny podatek VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego rozdziału, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wymagania SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę, który musi przewidzieć wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę zamówienia.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60% wagi
Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny oferty brutto w PLN, podanej w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
Punkty za kryterium „Cena oferty” zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cn / Co) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena w PLN brutto spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena w PLN brutto ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Cena oferty” wynosi 60 pkt.
2)
T- Termin dostawy jednorazowej ( 40 pkt.) – 40% wagi
będzie obliczany wg podanych niżej progów:
Do 24 godz. 40 pkt.
Pow. 24 godz. do 36 godz. 35 pkt.
Pow. 36 godz. do 48 godz. 20 pkt.
Pow. 48 godz. do 72 godz.10 pkt.
Powyżej 72 godz. 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Termin dostawy jednorazowej” wynosi 40 pkt.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = C + T.
Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za kryteria wynosi 100 pkt.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą
ceną. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy jednorazowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ - środki ochrony roślin
4.2.6.) Główny kod CPV: 24451000-0 - Pestycydy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił załącznik nr 1a lub/i 1b lub/i 1c - formularz przedmiotowo- cenowy (w zależności o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca)
Cena brutto w PLN z formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ, traktowana będzie jako cena oferty i służyć będzie do oceny i porównania złożonych ofert w ramach kryterium „Cena oferty”.
Cena oferty musi zawierać należny podatek VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego rozdziału, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wymagania SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę, który musi przewidzieć wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę zamówienia.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60% wagi
Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny oferty brutto w PLN, podanej w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
Punkty za kryterium „Cena oferty” zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cn / Co) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena w PLN brutto spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena w PLN brutto ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Cena oferty” wynosi 60 pkt.
2)
T- Termin dostawy jednorazowej ( 40 pkt.) – 40% wagi
będzie obliczany wg podanych niżej progów:
Do 24 godz. 40 pkt.
Pow. 24 godz. do 36 godz. 35 pkt.
Pow. 36 godz. do 48 godz. 20 pkt.
Pow. 48 godz. do 72 godz.10 pkt.
Powyżej 72 godz. 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Termin dostawy jednorazowej” wynosi 40 pkt.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = C + T.
Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za kryteria wynosi 100 pkt.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą
ceną. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy jednorazowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z załącznikiem nr 1c do SWZ - nasiona
4.2.6.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił załącznik nr 1a lub/i 1b lub/i 1c - formularz przedmiotowo- cenowy (w zależności o którą część zamówienia ubiega się Wykonawca)
Cena brutto w PLN z formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ, traktowana będzie jako cena oferty i służyć będzie do oceny i porównania złożonych ofert w ramach kryterium „Cena oferty”.
Cena oferty musi zawierać należny podatek VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego rozdziału, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wymagania SWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę, który musi przewidzieć wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę zamówienia.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60% wagi
Zamawiający dokona oceny na podstawie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny oferty brutto w PLN, podanej w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
Punkty za kryterium „Cena oferty” zostaną przyznane według wzoru:
C = (Cn / Co) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena oferty”
Cn - najniższa zaoferowana cena w PLN brutto spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co - cena w PLN brutto ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Cena oferty” wynosi 60 pkt.
2)
T- Termin dostawy jednorazowej ( 40 pkt.) – 40% wagi
będzie obliczany wg podanych niżej progów:
Do 24 godz. 40 pkt.
Pow. 24 godz. do 36 godz. 35 pkt.
Pow. 36 godz. do 48 godz. 20 pkt.
Pow. 48 godz. do 72 godz.10 pkt.
Powyżej 72 godz. 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium „Termin dostawy jednorazowej” wynosi 40 pkt.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną według wzoru:
P = C + T.
Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za kryteria wynosi 100 pkt.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą
ceną. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy jednorazowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 p.z.p.; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
1. Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art.189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa wart.228–230a, art.250a Kodeksu karnego lub w art.46 lub art.48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010
r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich
pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom naterytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz.769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art.2 86 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art.9 ust.1 i 3 lub art.10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub
za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2. Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta
prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3. Wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca
odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4. Wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5. Jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że
przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6. Jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie
wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego– załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ. Podmiotowe środki dowodowe składa się w postaci elektronicznej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 Pzp. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu sporządzania i przekazywania Oświadczenia o którym mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictwa oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich Zamawiający żąda od Wykonawcy, określają przepisy rozporządzeń wymienionych w pkt 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia Zamawiający prowadzi w języku polskim. Podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 3 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.) oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 z późn. zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami w rozdz. X pkt 10 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XVIII pkt 6.
5. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy.2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
3. Ponadto, Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności w chwili zawarcia umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; siłą wyższą (rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3 jest wystąpienie przez wnioskującego o ich dokonanie w umowie do drugiej strony umowy z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności, zawierającym stosowne uzasadnienie dokonania zmian, niezwłocznie od powzięcia wiadomości o okolicznościach będących podstawą dokonania zmian.
5. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.
6. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA E-ZAMÓWIENIA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługa cateringowa na rzecz Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego - Kętrzyński Dom Wsparcia w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
- Dostawa średniego robota piortechnicznego
- Sukcesywna dostawa pasz dla krów mlecznych i cieląt do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.)
- Zakup systemu do nauki interpretacji obrazów pochodzących z urządzeń rentgenowskich
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nasion dla SDOO w Chrząstowie
- Dostawa nawozów mineralnych, środków ochrony roślin i nasion do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie (II półrocze 2025 r.).
- Dostawa nasion i środków ochrony roślin dla Instytutu Zootechniki PIB Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.