Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284576/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży
szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby
SP ZOZ w Radziejowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieżyszpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby
SP ZOZ w Radziejowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6e51e58-d7bc-473b-bc58-41d079ad9c66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027256/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-08/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 945000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania
bielizny i odzieży szpitalnej wraz z transportem brudnej bielizny i odzieży z magazynu
Zamawiającego oraz wynajmem pościeli szpitalnej (271 łóżek x 3,5 kpl.) do pralni Wykonawcy
oraz transportem czystej bielizny z pralni Wykonawcy do magazynu Zamawiającego na potrzeby
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.2. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 Usługi prasowania
98311000-6 Usługi odbierania prania
98393000-4 Usługi krawieckie
3. Szacunkowa ilość pranej bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wynosi ok.
4350 kg miesięcznie, co w skali 24 miesięcy stanowi ok 104 400,00kg. Szacunkowa ilość może
ulec zmianie ± 20%.
4. Do bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej objętej przedmiotem umowy zalicza się:
1) bieliznę pościelową – poszwy na poduszki, poszwy na kołdry – na koce, prześcieradła.
2) koce, kołdry,
3) odzież roboczą i ochronną,
4) odzież i bieliznę wydawaną na rzecz pacjentów szpitala,
5) pokrowce różne, pokrowce specjalistyczne na materace przeciwodleżynowe,
6) poduszki,
7) inne (ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, piżamy, koszule, szlafroki, peleryny pielęgniarskie
itp.)
5. Bielizna pościelowa musi spełniać następujące wymagania :
1) Zamawiający wymaga pościeli o następujących wymiarach:
- na 258 łóżek:
poszewki - 70 cm x 80 cm
poszwy - 160 cm x 200 cm
prześcieradła - 160 cm x 250 cm
- na 13 łóżek Oddziału Pediatrycznego
poszewki - 60 cmx 70 cm
poszwy 8 szt. - 100 cm x 140 cm
5 szt. - 90 cm x 110 cm
prześcieradła 100 cm x 140 cm
Przy zachowaniu przelicznika 3,5 kompletu na każde łóżko.
2) Zamawiający wymaga pościeli o procentowym składzie:
- bawełna – minimum 55%,
- poliester – maksimum 45%
- gramaturze minimum 150g/m2.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższych wymagań zobowiązany jest
dołączyć Kartę Techniczną Tkaniny potwierdzającą skład chemiczny i gramaturę tkaniny do
oferty.
3) Preferowany jest kolor biały pościeli. Zamawiający nie wymaga, aby dzierżawiona pościel
była nowa.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, wykańczanie, składanie oraz
sortowanie bielizny szpitalnej, foliowanie odzieży, drobne naprawy krawieckie oraz
transportowanie jej na wieszakach,
2) Zamawiający dopuszcza zamiast foliowania odzieży dostarczanie jej zabezpieczonej np. w
pokrowcach,
3) dezynfekcja poduszek, kołder, koców, materacy i innego asortymentu,
4) składanie i pakowanie czystej bielizny wg asortymentu,
5) odbiór bielizny i odzieży brudnej z magazynu Zamawiającego oraz załadunek i transport na
koszt Wykonawcy do jego pralni,
6) dostarczenie własnym transportem i rozładunek czystej bielizny do magazynu tekstylnego
Zamawiającego,
7) wydanie Zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych
poszczególnych asortymentów wypranej bielizny wraz z opisem asortymentowym, zgodnie z
oznakowaniem Zamawiającego, bielizny szpitalnej wraz z wykazem zawierającym spis
bielizny,8) technologiczne dostosowanie prania do rodzaju pranej bielizny i odzieży, zgodnie z
zaleceniami producenta, nie powodując jej zniszczenia czy uszkodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 882190,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981067,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 882190,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood Textile Services Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-70-87
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 882190,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-13 do 2027-07-12INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Radziejów do Miejskiego Zespołu Szkół w Radziejowie w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa dwóch boisk do piłki plażowej w Radziejowie
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej, najem bielizny pościelowej, poduszek, kołder oraz wdrożenie radiowego systemu RFID UHF lub równoważnego.
- Świadczenie usług porządkowych w siedzibie WFOŚiW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczeniach w budynku przy ul. Wita Stwosza 2 i ul. Jagiellońskiej 13 w Katowicach.
- DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ
- Kompleksowe świadczenie usługi prania z wykorzystaniem technologii RFID wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz transportem
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Świadczenie usług pralniczych z przekazaniem do używania kompletów pościeli dla SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z najmem pomieszczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.