eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZIAŁÓW TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZIAŁÓW TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/776791

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZIAŁÓW TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad99104e-0694-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 178066,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139820,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.90.00.00-7 – usługi laboratoryjne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odwierty do głębokości 1,0 m z określeniem stopnia zagęszczenia MMA:
a) sprawdzenie grubości poszczególnych warstw,
2) badanie ekstrakcji mieszanki mineralno-asfaltowej wraz z właściwościami fizycznymi:
b) pobranie próbki do badań,
c) wykonanie ekstrakcji z próbki,
3) akceptację recept bitumicznych:
a) sprawdzenie merytoryczne recepty,
b) sprawdzenie właściwości próbki pobranej z odcinka:
– skład ziarnowy,
– zawartość lepiszcza,
– oznaczenie gęstości objętościowej referencyjnej,
– zawartość wolnej przestrzeni,
– ITSR odporność na działanie wody i mrozu,
– odporność na koleinowanie,
4) badanie ugięć FWD,
5) badanie płytą VSS bez przeciwwagi,
6) odwierty do głębokości 1,0 m w celu określenia:
a) warstw konstrukcyjnych drogi,
b) parametrów nośnych,
c) opinii geologicznej,
7) badanie na koleinowanie wraz z odwiertem,
8) pomiar równości podłużnej nawierzchni metodą profilometryczną – wskaźnik IRI dla jednego pasa ruchu,
9) badanie oznakowania poziomego dla całego okresu użytkowania dla barwy białej – wartość współczynnika β, Qd, RL,
10) badanie sczepności warstw

4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147100,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147100,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147100,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Badań Inżynierskich LABOR AQUILA Paweł Słaboński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731519819

7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 15, Nowa Wieś

7.3.4) Miejscowość: Poczesna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-262

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147100,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.