eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłonce Kościelnej o część przedszkolną wraz z biblioteką.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłonce Kościelnej o część przedszkolną wraz z biblioteką.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1A

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: /086/ 275 26 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminawysokiemazowieckie@gmwm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmwm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugwm.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłonce Kościelnej o część przedszkolną wraz z biblioteką.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96114e31-37b4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004905/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłonce Kościelnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248847/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego na działce nr 6/6, istniejącego dwukondygnacyjnego budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jabłonce Kościelnej 50, gm. Wysokie Mazowieckie o dwukondygnacyjny budynek dydaktyczny z częścią parterową mieszczącą pomieszczenia przedszkola i żłobka wraz z szatnią, sanitariatami dostosowanymi do wieku dzieci, pomieszczeniami pomocniczymi, sanitariatem dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczeniem socjalnym i administracyjnym dla kadry nauczycielskiej. Piętro projektowanego obiektu przeznaczone jest na pomieszczenie biblioteki z recepcją i pomieszczeniem administracyjnym oraz salą wielofunkcyjną i oddzielnymi sanitariatami dla dziewcząt i chłopców, dostępnymi z holu. Zaprojektowany obiekt posiada dwa wejścia z wiatrołapami, z czego wejście główne z pochylnią dla osób niepełnosprawnych. Komunikacja pionowa zapewniona za pomocą schodów oraz dźwigu osobowego przystosowanego dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zaprojektowany budynek posiada połączenie z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej w miejscach istniejących otworów okiennych, przebudowanych i wyposażonych w przeciwpożarową stolarkę drzwiową EIS60.
Ponadto, przewidziano nowy układ komunikacyjny na terenie nieruchomości wraz z drogą pożarową dla samochodów gaśniczych o nawierzchni utwardzonej EKOKRATĄ, posiadającą właściwości terenu czynnego biologicznie na poziomie 85%.
W wyniku realizacji powyższego zamierzenia, zmianie ulegnie lokalizacja i wyposażenie placu zabaw dla dzieci korzystających z przedszkola i żłobka.
Zaprojektowany obiekt zostanie wyposażony w instalacje w ramach rozbudowy istniejących na działce przyłączy do gminnej sieci wodociągowej, gminnej kanalizacji sanitarnej, sieci elektroenergetycznej, sieci telekomunikacyjnej oraz sieci ciepłowniczej (włączenie do istniejącej w budynku kotłowni olejowej). Odprowadzenie wód opadowych, zgodnie z wytycznymi Decyzji o warunkach zabudowy, promieniście na teren własnej działki Inwestora.
Główne powierzchnie elewacji budynku zaprojektowano jako wykończone tynkiem malowanym w kolorze jasnego ecru (RAL9010) z malowanym boniowaniem w kolorze czarnym. Powierzchnie elewacji w podcieniach wykończone malowanym tynkiem z zastosowanym efektem gradacji koloru zielonego w trzech odcieniach (RAL 6017, 6018 i 6012). Rejon wejścia został wyeksponowany poprzez zastosowanie szklanej witryny z ramą aluminiową.
Stropodach budynku pokryty papą. Rynna i rury spustowe montowane do elewacji w kolorze szarym (RAL7024).
Projektowana rozbudowa nie ingeruje w układ funkcjonalny istniejącego budynku dydaktycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3349557,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4737528,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3349557,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Artur Urbanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231583956

7.3.4) Miejscowość: Paproć Mała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Części prac stanu surowego, montaż stolarki budowlanej, realizacja sufitów podwieszonych, wykonanie wykładzin i części okładzin.
2. EUROMAX Krzysztof Rokicki ul. 1-go Maja 12, 18-305 Szumowo


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3349557,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.