eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn



Og³oszenie z dnia 2024-05-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Powiatowo-Gminny "Nizina Rolnicza"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526006490

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ludowa 15A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862752417

1.5.8.) Numer faksu: 862753153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nizinarolnicza@wysokomazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wysokomazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e2845059-174c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00332485

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033404/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2845059-174c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê – przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Postepowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia www.ezamowienia.gov.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: okre¶lony w pkt. 3.1.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Na stronie internetowej wy¿ej wskazanej udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpo¶rednio zwi±zane z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu
komunikowania siê z Wykonawcami.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mog±
byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej
wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Powiatowo-Gminny „Nizina Rolnicza”, adres –
ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie;
2) kontakt inspektor ochrony danych osobowych e-mail: iod@kancelariarp.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, których dane osobowe zosta³y przekazane w toku postêpowania posiadaj±:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Zamawiaj±cy informuje, i¿
 skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±;
 wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Zamawiaj±cy informuje, i¿ osobom, których dane osobowe zosta³y przekazane w toku postêpowania nie przys³uguje:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I – Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo – Trojanowo – Kuczyn - roboty budowlane.
Na przedmiotowej drodze przewidziano:
 remont istniej±cej nawierzchni bitumicznej,
 remont przepustów pod koron± drogi,
 warstwê ¶cieraln± grubo¶ci 4cm z mieszanek mineralno-bitumicznych,
 rozjazdy bitumiczne,
 pobocza z kruszywa naturalnego.
Przewiduje siê powierzchniowe odwodnienie drogi poprzez zaprojektowanie spadków poprzecznych w kierunku pasa zieleni oraz istniej±cych rowów. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane bêd± do istniej±cych rowów przydro¿nych. Nie wystêpuj± urz±dzenia melioracyjne.

Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu:
- droga klasy - L,
- kategoria ruchu - KR2,
- szeroko¶æ pasa drogowego - bez zmian,
- szeroko¶æ nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej - bez zmian – 6,00m.
Przewiduje siê powierzchniowe odwodnienie drogi poprzez zaprojektowanie spadków poprzecznych w kierunku pasa zieleni oraz istniej±cych rowów. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane bêd± do istniej±cych rowów przydro¿nych. Nie wystêpuj± urz±dzenia melioracyjne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót/prac do wykonania zawieraj± dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowi±ce elementy niniejszego SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowaæ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie oceniaæ w poszczególnych kryteriach:
1) „Cena” (C) waga 60 pkt
2) „Okres gwarancji” (G) waga 40 pkt
Sposób obliczania warto¶ci punktowej w kryterium:
- wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA
Cena najni¿sza oferowana (brutto)
Cena = ---------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty (brutto)
- okre¶lenie OKRESU GWARANCJI w miesi±cach:
60 miesiêcy gwarancji – 0 pkt,
66 miesi±ce gwarancji – 20 pkt,
72 miesiêcy gwarancji – 40 pkt.
Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru:
K = C + G
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i
innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej
samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego
ofert dodatkowych.
Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej wymaganego minimum tj. 60 miesiêcy
skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Je¿eli natomiast Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji powy¿ej okre¶lonego maksimum tj. 72 miesiêcy dla celów porównania z³o¿onych ofert, przyjêtych zostanie maksimum tj. 72 miesi±ce. Wykonawca w ofercie ma obowi±zek podaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo – Trojanowo – Kuczyn - zakup i dostawa sprzêtu: koparko-³adowarka

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej koparko-³adowarki.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34921000-9 - Sprzêt do konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowaæ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie oceniaæ w poszczególnych kryteriach:
1) „Cena” (C) waga 60 pkt
2) „Okres gwarancji” (G) waga 40 pkt
Sposób obliczania warto¶ci punktowej w kryterium:
- wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA
Cena najni¿sza oferowana (brutto)
Cena = ---------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty (brutto)
- okre¶lenie OKRESU GWARANCJI w miesi±cach:
Zamawiaj±cy wymaga minimum 36 – miesiêcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawcy którzy zaoferuj± taki okres gwarancji otrzymaj± 0 pkt. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi.
36 miesiêcy gwarancji – 0 pkt,
48 miesi±ce gwarancji – 20 pkt,
60 miesiêcy gwarancji – 40 pkt.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru:
K = C + G
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej wymaganego minimum tj. 36 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Je¿eli natomiast Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji powy¿ej okre¶lonego maksimum tj. 60 miesiêcy dla celów porównania z³o¿onych ofert, przyjêtych zostanie maksimum tj. 60 miesi±ce. Wykonawca w ofercie ma obowi±zek podaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo – Trojanowo – Kuczyn - zakup i dostawa sprzêtu: rêbak do ga³êzi

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego rêbaka do ga³êzi.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34921000-9 - Sprzêt do konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowaæ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
znaczeniem oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie oceniaæ w poszczególnych kryteriach:
1) „Cena” (C) waga 60 pkt
2) „Okres gwarancji” (G) waga 40 pkt
Sposób obliczania warto¶ci punktowej w kryterium:
- wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA
Cena najni¿sza oferowana (brutto)
Cena = ---------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty (brutto)
- okre¶lenie OKRESU GWARANCJI w miesi±cach:
Zamawiaj±cy wymaga minimum 24 – miesiêcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawcy którzy zaoferuj± taki okres gwarancji otrzymaj± 0 pkt. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi.
24 miesiêcy gwarancji – 0 pkt,
36 miesi±ce gwarancji – 20 pkt,
48 miesiêcy gwarancji – 40 pkt.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru:
K = C + G
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej wymaganego minimum tj. 24 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Je¿eli natomiast Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji powy¿ej okre¶lonego maksimum tj. 48 miesiêcy dla celów porównania z³o¿onych ofert, przyjêtych zostanie maksimum tj. 48 miesi±ce. Wykonawca w ofercie ma obowi±zek podaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Cze¶æ 1 przedmiotu zamówienia:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej dwie roboty budowlane (polegaj±ce na przebudowie,
rozbudowie, budowie lub remoncie) odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot
zamówienia o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 730 000,00 z³ ka¿da (s³ownie: siedemset trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e ww. robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczona.
2) O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy skieruj± do realizacji zamówienia:
- co najmniej jedn± osobê na stanowisko Kierownika Budowy która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane (minimum
12 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy) okre¶lone przepisami Prawa
budowlanego tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalno¶ci lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w ww. zakresie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych
przepisów – zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe ¿±dane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej po z³o¿eniu oferty dotyczy czê¶ci 1
przedmiotu zamówienia:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik nr 5 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do
wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do
dysponowania tymi osób – Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje o tym, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku Wykonawcy, który wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu, polega
na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o tym, których warunków dotycz± udostêpniane przez inne podmioty zasoby – Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy),
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - w przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy),
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawca wskaza³ nazwê podwykonawcy (je¶li dotyczy),
5) o¶wiadczenie, o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców – w przypadku wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy),
6) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy o tre¶ci jednoznacznie wskazuj±cy uprawnienia (umocowanie), co najmniej do podpisania i z³o¿enia oferty (je¿eli dotyczy)
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Cze¶æ 1 przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 12 000,00 z³ (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych), przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy PL 886 8774 0000 0018 1972 2000 0010 z dopiskiem „Wadium – Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo – Trojanowo – Kuczyn”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt
2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ;
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ jest obowi±zany zatrzymaæ wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia siê przes³anek, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
 postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
 wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
 ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
O¶wiadczenie to s³u¿y ustaleniu przez Zamawiaj±cego sposobu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców, którzy zdecydowali siê na wspólne z³o¿enie oferty w postêpowaniu, w okoliczno¶ciach w których przepisy ustawy Pzp wymagaj±, aby wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie wykonali osobi¶cie tê czê¶æ zamówienia, w odniesieniu do której wykazuj± wymagane przez Zamawiaj±cego zdolno¶ci lub uprawnienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Okre¶la za³±cznik do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶la za³±cznik do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-06 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przy u¿yciu platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.