eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz
z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz
z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a60426-3c9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123420/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Serwis i konserwacja wentylacji i klimatyzacji, Wydział Biotechnologii, Gdynia ul. Abrahama 58

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255554/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5800.291.1.35.2021.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji, obsługi serwisowej oraz napraw urządzeń i systemów instalacji klimatyzacji i wentylacji i innych urządzeń, również w powiązaniu
z systemem zarządzania budynkiem BMS i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5; 71315410-6.
3. Zakres usługi obejmuje :
1) centrale wentylacyjne z kanałami wentylacyjnymi, automatyką oraz całą instalacją CT (instalacja CT rozumiana jest od wyjścia ze ściany węzła cieplnego do central wentylacyjnych), wentylatory wraz z automatyką, klimakonwektory, siłowniki grzejników pomieszczeniowych, fitotrony, klimatyzatory, urządzenia pomieszczeń chłodni, digestoria, nawilżacze, kurtyny powietrzne, agregaty wody lodowej i inne urządzenia, ponadto są sterowane lub monitorowane przez regulatory Schneider Electric i zwizualizowane w systemie BMS,
2) serwis, konserwację, monitoring i dokonywanie ewentualnych zmian naprawczych w systemie dotyczącym pracy urządzeń podłączonych do systemu BMS jak i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku,
3) ponadto w zakresie usługi będą serwisy, przeglądy, naprawy i kalibracja sensorów w układach GAZEX.
4. Prace mają być prowadzone zgodnie z:
1) Dokumentacją Techniczno Rozruchową Urządzeń,
2) przepisami BHP, ppoż. i instrukcjami eksploatacji i konserwacji producentów lub dostawców oraz przepisami UDT i PN-EN;
z uwzględnieniem:
- zakresu wykonywanych czynności – załącznik nr 1a do SWZ (formularz przedmiotowo-cenowy),
- wykazu urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynku MWB – załącznik nr 6 do SWZ,
- wykazu materiałów niezbędnych do wykonywania serwisu i konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę – załącznik nr 7 do SWZ,
- opisu systemu BMS – załącznik nr 9 do SWZ,
- listy sygnałów systemu BMS – załącznik nr 10 do SWZ,
- dokumentacja powykonawcza (instalacja wentylacji i klimatyzacji) – załącznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w ciągłej sprawności urządzeń, systemów i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych i innych urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń do konserwacji jak i całego systemu BMS w rozumieniu wszystkich sygnałów systemu BMS, o których mowa w załączniku nr 10 do SWZ.
6. Zamawiający informuje, iż usługa serwisowania i konserwacji urządzeń wentylacyjnych newralgicznego systemu laboratorium BSL, gdzie poziom bezpieczeństwa pracowników naukowych i pracowników serwisu musi być na najwyższym poziomie, wymaga doświadczenia przy czynnościach serwisowych i konserwacyjnych. Wykonawca musi mieć wdrożone wewnętrzne procedury bezpieczeństwa dla osób wykonujących serwis i konserwacje.
7. Zamawiający nie dopuści wykonywania serwisu przez inne osoby, które nie są na liście osób uprawnionych do serwisu, które nie mają doświadczenia zawodowego, świadectw kwalifikacyjnych, czy certyfikatów serwisowych.
8. Wykonawca w odniesieniu do osób wykonujących czynności serwisowe wymagające odpowiednich uprawnień musi przed podpisaniem umowy złożyć kopie dokumentów, zgodnie z rozdziałem XX
pkt 6 ppkt 3).
9. Zamawiający informuje, iż:
1) w budynku są użytkowane klimatyzatory firmy Fujitsu, zgodnie z wskazaniem w załączniku nr 6 do SWZ,
2) budynek Wydziału Biotechnologii posiada laboratorium o klasie bezpieczeństwa BSL3.
W laboratorium BSL3 możliwe będą zaawansowane badania z zakresu analizy wirusów takich jak:
 Herpeswirusy ludzkie i zwierzęce ( HSV-I, PRV, VZV, BHV-I)
 Wirusy grypy ptasiej i ludzkiej ( H5N1, HINI, H3N2)
 Wirus zapalenia wątroby typu C (HCV)
 Wirus kleszczowego zapalenia mózgu (TBEV)
 Wirus Zika
 Wirusy zwierzęce: NDV ( patogen drobiu), RHDV ( patogen królików) i inne
 Adenowirusy jako wektory szczepionkowe
 Retrowirusy jako narzędzia do transferu gen
 Bakulowirusy — wirusy owadzie jako narzędzia do produkcji białek i jako naturalne środki ochrony roślin
 Wirus SarsCov2;
3) budynek wyposażony jest w układy systemu GAZEX.
16. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przygotowania oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem zamówienia i dokonał własnej oceny zakresu prac, która jest konieczna do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
17. Wykonawca na wszelkie dostarczone i zamontowane części, urządzenia i materiały zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 9 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1320), zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEMONT Henryk Bieniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830014896

7.3.3) Ulica: Nowiny 31

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-020

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia: obsługa Systemu BMS.
Podwykonawca: SP Systemy Profesjonalne Stanisław Pałubicki, ul. Dywizjonu 303 5b lokal 16, 80-462 Gdańsk, REGON 220821761, NIP 5842400731


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.