eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulikówBudowa świetlicy wiejskiej w Miedzianej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Miedzianej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 87 288

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 56 922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Miedzianej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d085da-50fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002121/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej w Miedzianej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288904/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z elektroenergetyczną wewnętrzną linią zasilającą w Miedzianej, dz. nr 323/3; AM-1; jedn. ewid. 022505_2 Sulików; obr. 022505_2.0004, Miedziana.
Na dz. nr 323/3 zaprojektowano budynek świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrzną linią zasilającą oraz dojściem i dojazdem do budynku, miejscami parkingowymi, chodnikami oraz pozostałą infrastrukturą – ogrodzeniem terenu, schodami terenowymi, teren zielony (trawniki).
Budynek świetlicy wiejskiej wolnostojący, 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony. Bryła budynku przykryta dachem dwuspadowym symetrycznym, kąt nachylenia połaci dachowych 30°. Główne wejście do budynku strony północno-wschodniej. Wejście i wjazd na działkę od strony północnozachodniej. Cała bryła budynku zlokalizowana jest na dz. nr 323/3.
Przedmiotem inwestycji jest także budowa bezodpływowego szczelnego zbiornika na ścieki
o pojemności 8m3 odbierającego ścieki bytowe z budynku świetlicy wiejskiej oraz budowa przyłącza wodociągowego Ø32mm o długości 16,40 m.

Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót bez zbędnej zwłoki bezpośrednio po przekazaniu terenu budowy.

Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą należy rozumieć projekt budowlany, projekt wykonawczy STWiORB, przedmiar robót), wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.

Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót zaistniała konieczność zmiany dokumentacji projektowej, książkę obiektu, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wykonania robót oraz uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, w tym dokona wszelkich uzgodnień przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie z odpowiednimi jednostkami. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia zakończenia robót właściwym organom administracyjnym.

Wykonanie robót będzie uważać się za zakończone (odbiór końcowy), jeżeli zostanie uzyskane pozwolenie na użytkowanie oraz zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę, inspektora nadzoru budowlanego.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.

Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry
i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 17 grudnia 2021 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 5 ofert, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że zaoferowana cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania i nie dysponuje środkami by móc ją zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983681,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1394449,72 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.