eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PZP.6.2023 - Przeprowadzenie badania CATI pn. "Badanie polskich gospodarstw domowych na temat zjawiska ubóstwa energetycznego".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PZP.6.2023 - Przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie polskich gospodarstw domowych na temat zjawiska ubóstwa energetycznego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PZP.6.2023 - Przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie polskich gospodarstw domowych na temat zjawiska ubóstwa energetycznego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774c8dd3-2b8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109480/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik do gromadzenia danych CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) i/lub CAWI (Computer-Assisted Web Interview) - badania ilościowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-774c8dd3-2b8e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: administracja@pie.net.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: administracja@pie.net.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 42000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania CATI pn. „Badanie polskich gospodarstw domowych na temat zjawiska ubóstwa energetycznego”. Badanie powinno być przeprowadzone zgodnie z następującymi parametrami:


1 Nazwa badania Badanie polskich gospodarstw domowych na temat zjawiska ubóstwa energetycznego

2 Pogłębiony opis badania Badanie ma na celu określenie skali zjawiska ubóstwa energetycznego w polskich gospodarstwach domowych
3 Metoda badawcza wywiad telefoniczny (CATI)
4 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 minut
5 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe.
6 Populacja Polskie gospodarstwa domowe
7 Wielkość próby 1000
8 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 10 dni roboczych
Uwaga: w tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
9 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania
10 Orientacyjny termin realizacji badania Sierpień/wrzesień 2023 r.
11 Warstwowanie próby Warstwy przedstawiono w Tabeli 1. Minimalny poziom realizacji kwoty na poziomie 70 proc.
12 Uwagi dodatkowe Konsultacja metodologiczna kwestionariusza dostarczonego przez Dział Klimatu i Energii Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Tabela 1. Warstwowanie próby badawczej

Liczba osób w gospodarstwie domowym
1 23%
2 25%
3 19%
4 16%
5 lub więcej 17%
Liczba dzieci w gospodarstwie domowym
0 71%
1 14%
2 12%
3 lub więcej 3%
Miejscowość w jakiej znajduje się gospodarstwo domowe
Wieś 39%
Miasto poniżej 20 tys. mieszkańców 11%
Miasto 20-99 tys. mieszkańców 17%
Miasto 100-199 tys. mieszkańców 9%
Miasto 200-499 mieszkańców 10%
Miasto powyżej 500 tys. mieszkańców 14%
Gospodarstwo domowe emerytów i/lub rencistów
Tak 35%
Nie 65%
Rodzaj zabudowy w jakim mieszkają ankietowani
Jednorodzinna 44%
Wielorodzinna 56%

2. Obowiązki wykonawcy:
A. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji badania przeprowadzi pilotaż narzędzia. Pilotaż zostanie przeprowadzony przez bezpośredni kontakt z respondentami. Polegać będzie na przeprowadzeniu testowego badania z wykorzystaniem pytań z kwestionariusza oraz dodatkowym pytaniem otwartym, jakościowym, w którym respondenci będą mogli zgłosić swoje uwagi do kwestionariusza, dotyczące takich zagadnień jak: długość kwestionariusza, pytania stwarzające problemy w odpowiedzi przez niejasne, niejednoznaczne lub trudne słowa i zwroty, zawiłą składnię bądź brakujące lub nieodróżnialne od siebie elementy kafeterii. Próba do pilotażu zostanie zaproponowana przez Wykonawcę, jednak nie powinna być mniejsza niż 20 respondentów
(z wyjątkiem części, w których szczegółowych opisach zawarto inne wymagania). Pilotaż nie wpłynie na zmniejszenie właściwej próby badawczej. Po przeprowadzeniu pilotażu Wykonawca przekaże Zamawiającemu krótkie podsumowanie wniosków i sugestii zmian z pilotażu oraz próbną bazę danych z odpowiedziami na pytania pilotażowe. Wykonawca przystąpi do realizacji badania zasadniczego po wprowadzeniu i akceptacji przez Zamawiającego zmian w kwestionariuszu wynikających z pilotażu.
B. Wykonawca będzie dysponował odpowiednim zapleczem technicznym oraz oprogramowaniem pozwalającym na tworzenie narzędzi badawczych zawierających różne typy pytań (w tym pytania jednokrotnego, wielokrotnego wyboru, pytania otwarte, pytania z rozwijanym menu, pytania umożliwiające wyświetlenie respondentom statycznych plików graficznych (jpg, png) lub plików wideo, umożliwiającym wprowadzanie filtrów pozwalających na przechodzenie między pytaniami ankiety, egzekwowanie od respondenta odpowiedzi na zadane pytanie, rotowanie kafeterii w ramach pojedynczego pytania oraz pytań w ramach kwestionariusza itp. oraz na administrowanie tymi narzędziami.
C. W przypadku techniki CATI Wykonawca zapewni przeszkolenie zespołu odpowiedzialnego za realizację badania (ankieterów i koordynatorów) w zakresie specyfiki badania i respondentów oraz zapoznania z narzędziem badawczym. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie oraz miejscu szkolenia na co najmniej trzy dni robocze przed zaplanowanym terminem oraz umożliwi obecność przedstawicieli Zamawiającego.
D. Wagi postratyfikacyjne dostarczone w zbiorze danych mają dostosowywać strukturę badanej próby do struktury populacji pod względem cech opisanych każdorazowo w kryterium "Warstwowanie próby” bądź w załączonych tabelach określających warstwy populacji.
E. Wykonawca zapewni odpowiednią kontrolę jakości realizowanego badania uwzględniając następujące procedury oraz standardy:
a. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dysponował będzie odpowiednim zapleczem technicznym oraz korzystał będzie z oprogramowania pozwalającego na kontrolę i koordynację prac zespołu ankieterskiego w badaniu CATI;
b. Wykonawca zapewni kontrolę pracy ankieterów w trakcie realizacji ankietowania w zakresie – odpowiednio do techniki: realizacji wywiadów (czy wywiad został zrealizowany przez danego ankietera z odpowiednim respondentem), poprawności procedury realizacji wywiadu, standardów realizacji wywiadu (dotyczących sposobu aranżacji wywiadu, sposobu zadawania pytań przez ankietera itp.) oraz poprawności przeprowadzenia wywiadu (czy ankieter zadał wszystkie pytania i czy zadał je poprawnie itd.);
c. W celu weryfikacji jakości prac ankieterów Wykonawca zapewni, że osoby odpowiedzialne po stronie Wykonawcy dokonają zarówno terenowej, jak i nieterenowej weryfikacji pracy ankieterów CATI tj. zweryfikują fakt przeprowadzenia wywiadu przez ankietera poprzez ponowny kontakt z respondentem (przy czym każdy z ankieterów zostanie skontrolowany co najmniej dwukrotnie) oraz dokonają analizy czasu realizacji wywiadu, a także zgodności odpowiedzi udzielanych przez respondentów. W przypadku wykrycia nieprawidłowości wywiad nie będzie uwzględniony w puli efektywnych wywiadów.
F. Po realizacji badania Wykonawca przekaże zamawiającemu tabelę wynikową z danymi mikro oraz raport podsumowujący przebieg ankietyzacji.
G. Tabela wynikowa z badania (zbiór danych jednostkowych) w jednym z formatów (sav, dta, xlsx, csv – do uzgodnienia z Zamawiającym) zawierać będzie:
a. Zakodowane zgodnie z kwestionariuszem odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe;
b. Metadane, takie jak: czas wypełniania ankiety przez respondenta, informację, ile razy przypomniano respondentowi o zaproszeniu do udziału w badaniu (za którym razem efektywnie zrealizowano badanie); dane socjodemograficzne dla respondentów, do których wysłano zaproszenie, ale nie wzięli udziału w badaniu, dane socjodemograficzne respondentów, którzy przerwali realizację badania w trakcie.
H. Raport metodologiczny z przebiegu badania ilościowego zawierać będzie następujące informacje:
a. Liczba osób, z którymi podjęto próbę kontaktu telefonicznego (CATI);
b. Liczba nieskutecznych kontaktów z respondentami (odmowy, itp.);
c. Liczba ankiet niezrealizowanych w całości;
d. Podstawowe statystyki dotyczące czasu realizacji ankiety (min, max, średnia, mediana).
e. Podstawowe statystyki dotyczące cech socjodemograficznych respondentów, od których uzyskano pełne odpowiedzi ankiety (min, max, średnia, mediana, rozkłady - statystyki powinny odpowiadać typowi zmiennych wykorzystanych w pytaniu);

I. Zamawiający nie dopuszcza stosowania technik uzupełniania braków danych metodami symulacyjnymi. Za zrealizowany wywiad uznane zostaną tylko te ankiety, w których realni respondenci udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania wymagane w kwestionariuszu.
J. Po otrzymaniu wynikowej bazy danych oraz raportu z przebiegu badania Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych dokona weryfikacji bazy danych pod kątem jej kompletności, zgodności z przedmiotem zamówienia i zaakceptowanym skryptem wywiadu, weryfikacji wiarygodności danych (np. braku danych wprowadzanych metodami symulacyjnymi zamiast odpowiedzi respondentów). Po weryfikacji Zamawiający przekaże Wykonawcy uwagi i wnioski o poprawę lub uzupełnienie bazy danych. Wykonawca będzie miał 5 dni roboczych na wprowadzenie niezbędnych zmian i odesłanie Zamawiającemu poprawionej bazy danych wraz ze zaktualizowanym raportem metodologicznym
z przebiegu badania.
3. Kwestionariusz ankiety zostanie przygotowany przez Zamawiającego. Zadaniem Wykonawcy będzie konsultacja metodologiczna i techniczna kwestionariusza, w tym m.in. weryfikacja formatu, długości
i stylu pytań w kontekście ich ich przydatności w metodzie gromadzenia danych techniką CATI.

Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).
3. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada udokumentowane doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na realizacji badań ilościowych metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych (CATI), o liczbie zrealizowanych wywiadów dla każdej usługi nie mniejszej niż 800 oraz wartość każdej usługi co najmniej 25 000 złotych brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą
należy złożyć następujące dokumenty:
A. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według Załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 3 SWZ.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
A. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (odnoszących się do zdolności technicznej lub zawodowej), określonych w rozdziale V SWZ, należy złożyć – Załącznik nr 3 „Wykaz usług”, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3 rozdziału V SWZ. Do Załącznika nr 3 „Wykaz usług” należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty
potwierdzające doświadczenie Wykonawcy wskazane w wykazie.

Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą
należy złożyć następujące dokumenty:
A. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według Załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V ust. 3 SWZ.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
A. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (odnoszących się do zdolności technicznej lub zawodowej), określonych w rozdziale V SWZ, należy złożyć – Załącznik nr 3 „Wykaz usług”, zgodnie z wymaganiami określonymi w ust. 3 rozdziału V SWZ. Do Załącznika nr 3 „Wykaz usług” należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług np.
referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, protokoły odbioru usług lub inne dokumenty
potwierdzające doświadczenie Wykonawcy wskazane w wykazie.

Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z
Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
6. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –
do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
7. Udostępniania zasobów. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, przedstawia także oświadczenie
tego podmiotu potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca, który w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien wraz z ofertą przedstawić zamawiającemu zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę w podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
A. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
B. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
C. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowalne lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Szczegółowe informacje zawarte w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte w SWZ tj. 5. w Załączniku nr 5 „Projektowane postanowienia umowy”.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje o postepowaniu i jego warunkach zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.