Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280899/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268ad665-0d93-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070056/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280899/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.14.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60138,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, są dostawy poniżej przedstawionych warzyw, owoców:
l.p. Nazwa artykułu J.m. Ilość
1 Ziemniaki jadalne kl. I kg 7500
2 Ziemniaki młode kl. I kg 500
3 Pietruszka korzeń kl. I kg 525
4 Rzodkiewka kl. I pęczek 15
5 Seler korzeń kl. I kg 600
6 Buraki czerwone kl. I kg 225
7 Marchew korzeń kl. I kg 750
8 Cebula kl. I kg 750
9 Czosnek kl. I kg 190
10 Fasolka szparagowa kl. I kg 10
11 Papryka kl. I kg 285
12 Pomidory kl. I kg 713
13 Cukinia kl. I kg 105
14 Pieczarki kl. I kg 225
15 Ogórek zielony kl. I kg 1200
16 Ogórek małosolny kg 10
17 Koperek natka kl. I pęczek 220
18 Pietruszka natka kl. I pęczek 150
19 Por zielony kl. I kg 560
20 Por młody kl. I szt. 50
21 Szczypiorek natka kl. I pęczek 112
22 Botwinka kl.I pęczek 3
23 Sałata masłowa kl.I szt. 750
24 Kapusta biała głowiasta kl.I kg 300
25 Kapusta młoda kl.I szt, 50
26 Kapusta czerwona głowiasta kl.I kg 210
27 Kapusta pekińska kl.I kg 360
28 Kalafior kl.I szt. 30
29 Banany kl. I kg 140
30 Cytryny kl.I kg 270
31 Pomarańcze kl.I kg 38
32 Mandarynki kl.I kg 10
33 Jabłka deserowe kl.I kg 75
34 Jabłka kl.I kg 165
35 Gruszki kl.I kg 50
36 Nektarynki kl.I kg 30
37 Brzoskwinia kl.I kg 20
38 Arbuz kl.I kg 30
39 Winogrona kl.I kg 5
Zamawiający w załączniku nr 5 do SWZ szczegółowo i w sposób kompletny opisał wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221212-5 - Fasola szparagowa
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221250-3 - Cukinia
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03222111-4 - Banany
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222332-9 - Brzoskwinie
03222340-8 - Winogrona
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51298,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51298,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51298,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "OLA" Małgorzata Fajkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711668865
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 118
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "OLA" MAŁGORZATA FAJKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51298,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.