eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kule › Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268ad665-0d93-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070056/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach OZ Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.14.2022.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60138,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, są dostawy poniżej przedstawionych warzyw, owoców:

l.p. Nazwa artykułu J.m. Ilość
1 Ziemniaki jadalne kl. I kg 7500
2 Ziemniaki młode kl. I kg 500
3 Pietruszka korzeń kl. I kg 525
4 Rzodkiewka kl. I pęczek 15
5 Seler korzeń kl. I kg 600
6 Buraki czerwone kl. I kg 225
7 Marchew korzeń kl. I kg 750
8 Cebula kl. I kg 750
9 Czosnek kl. I kg 190
10 Fasolka szparagowa kl. I kg 10
11 Papryka kl. I kg 285
12 Pomidory kl. I kg 713
13 Cukinia kl. I kg 105
14 Pieczarki kl. I kg 225
15 Ogórek zielony kl. I kg 1200
16 Ogórek małosolny kg 10
17 Koperek natka kl. I pęczek 220
18 Pietruszka natka kl. I pęczek 150
19 Por zielony kl. I kg 560
20 Por młody kl. I szt. 50
21 Szczypiorek natka kl. I pęczek 112
22 Botwinka kl.I pęczek 3
23 Sałata masłowa kl.I szt. 750
24 Kapusta biała głowiasta kl.I kg 300
25 Kapusta młoda kl.I szt, 50
26 Kapusta czerwona głowiasta kl.I kg 210
27 Kapusta pekińska kl.I kg 360
28 Kalafior kl.I szt. 30
29 Banany kl. I kg 140
30 Cytryny kl.I kg 270
31 Pomarańcze kl.I kg 38
32 Mandarynki kl.I kg 10
33 Jabłka deserowe kl.I kg 75
34 Jabłka kl.I kg 165
35 Gruszki kl.I kg 50
36 Nektarynki kl.I kg 30
37 Brzoskwinia kl.I kg 20
38 Arbuz kl.I kg 30
39 Winogrona kl.I kg 5
Zamawiający w załączniku nr 5 do SWZ szczegółowo i w sposób kompletny opisał wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221120-3 - Warzywa bulwiaste

03221212-5 - Fasola szparagowa

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221250-3 - Cukinia

03221260-6 - Grzyby

03221270-9 - Ogórki

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221310-2 - Sałata

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03222111-4 - Banany

03222210-8 - Cytryny

03222220-1 - Pomarańcze

03222240-7 - Mandarynki

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222332-9 - Brzoskwinie

03222340-8 - Winogrona

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51298,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51298,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51298,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "OLA" Małgorzata Fajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711668865

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 118

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51298,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.