Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281717/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sitno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitno 73
1.5.2.) Miejscowość: Sitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-424
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846113940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsitno@sitno.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sitno.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sitno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bb506e-f8df-462a-b118-f9def550919d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046448/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Jarosławcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272335,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
”Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu”.
Rodzaj zamówienia: wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / remont kompleksu sportowego typu „ORLIK” na działce nr 1414/7w
miejscowości Jarosławiec, gmina Sitno i obejmuje między innymi wymianę nawierzchni na boisku do koszykówki,
uzupełnienie nawierzchni na boisku ze sztuczna murawą, modernizację istniejącego zaplecza szatniowo-sanitarnego,
wymianę siatek na bramkach, wymianę siatki wokół boiska - piłkochwytów,
Podstawę zadania stanowi Program modernizacji kompleksów sportowych 'Orlik' 2024. Inwestycja współfinansowana będzie
ze środków budżetu państwa. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do
wykonania zamówienia oraz przekazania go do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
Projekt zgłoszeniowy – Załącznik nr 5 do SWZ,
Przedmiar robót - Załącznik nr 6 do SWZ (pomocniczo),
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SWZ
Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.