Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00186829/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Limanowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Limanowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76be8f69-e0c2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.49 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Limanowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186829/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.84.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 605891,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy na pot. Białka w km 0+650 – 0+750 w m. Łososina Dolna, gm. Łososina Dolna.W ramach zadania przewidziano wykonanie prac na odcinku o dł. ok 65m tj.:
- udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów na zasyp wyrwy brzegowej materiałem miejscowym – 590 m3.
- uzupełnienie zasypu brzegów kamieniem naturalnym – 325 m3.
- ręczne ścinanie zagajników – 2a.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 1, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2a do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 146997,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy na pot. Smolnik w km 10+950 – 11+650 w m. Pisarzowa, gm. Limanowa.W ramach zadania zaplanowano prace na dwóch odcinkach o łącznej długości ok 70 mb:
- udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów na zasyp wyrwy brzegowej materiałem miejscowym – 144 m3.
- uzupełnienie zasypu brzegów kamieniem naturalnym – 188 m3.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 2, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4b do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2b do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 65542,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy na pot. Zawadka w km 1+200 – 1+700 w m. Zawadka, gm. Tymbark.W ramach zadania zaplanowano prace na dwóch odcinkach o łącznej długości ok 60 mb:
- udrożnienie koryta potoku poprzez usunięcie zatorów na zasyp wyrwy brzegowej materiałem miejscowym – 410.00 m3.
- uzupełnienie zasypu brzegów kamieniem naturalnym – 210 m3.
- ręczne ścinanie zagajników – 2a.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 3, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4c do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2c do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 88140,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy na pot. Bez nazwy w km 0+450 – 0+550 w m. Jurków, gm. Dobra.Planowane prace obejmują:
-przygotowanie brzegu pod zasyp wyrwy na dł. ok 55mb,
- zasyp wyrwy brzegowej materiałem miejscowym w ilości 28 m3
- zasyp wyrwy brzegowej narzutem kamiennym w ilości 110m3.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 4, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4d do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2d do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 40294,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Konserwacja zapór przeciwrumowiskowych na pot. Gródek w km 0+700 – 1+200 w m. Klęczany, gm. Chełmiec.Planowane prace obejmują:
-zasyp wyrw brzegowych materiałem miejscowym – 420.00 m3,
-uzupełnienie narzutem kamiennym skarp, bystrotoku i na wypadach zapór – 430 m3,
- uzupełnienie ubytków betonu w murkach bocznych i w konstrukcjach zapór – 18 m3,
- czyszczenie i wykonanie spoinowania zewnętrznych części korpusu zapór - 100m2.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 5, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4e do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2e do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 242722,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Udrożnienie koryta, zasyp wyrwy na pot. Kamionka w km 2+600 – 2+700 w m. Kamionka Mała, gm. Laskowa.Planowane prace obejmują:
-przygotowanie brzegu pod zasyp wyrwy na dł. ok 30 mb
-przemieszczenie materiału miejscowego, który zostanie wykorzystany na zasyp wyrwy brzegowej materiałem miejscowym ok. 30 m3
- zasyp wyrwy brzegowej narzutem kamiennym w ilości 60 m3.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części 6, zawierają załączniki do SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 4f do SWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 2f do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 22194,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142372,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144340,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142372,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „ZWAMID” Zbigniew Ząber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-121-35-45
7.3.4) Miejscowość: Królowa Górna 124
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142372,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63108,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69618,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63108,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-000-13-37
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63108,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72582,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118030,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72582,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-000-13-37
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72582,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29032,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48068,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29032,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-000-13-37
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29032,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202584,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301852,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202584,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WEKALL” Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia Józef Sołtys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-100-27-35
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202584,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22693,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22693,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Sułkowscy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-000-13-37
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 1D
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22693,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej w Kosach
- Utworzenie 37 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Klęczany 1, polegające na przebudowie istniejącego budynku przedszkola na cele żłobka i przedszkola
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- "Adaptacja stawu nr 3 na zbiornik retencyjny w miejscowości Kośmin, gmina Żyrzyn"
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Utworzenie Dziennego Domu Pomocy w Bychawie.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





