eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.synowka@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daaa1ee4-fed3-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daaa1ee4-fed3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.169 Komputery dla Pwr

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-164/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71140,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4518,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 16458,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 4488 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 3335,76 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 25837,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 3400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów stacjonarnych i laptopów dla Politechniki Wrocławskiej – ZADANIA:
1.1. Zadanie nr 1 – dostawa monitów o konfiguracji M_2 - 5 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 – dostawa monitów o konfiguracji M_3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – dostawa zestawów komputerowych o konfiguracji ZK_1 - 2 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
1.4. Zadanie nr 4 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_1 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.4 do SWZ.
1.5. Zadanie nr 5 – dostawa laptopa o konfiguracji LP_2 - 9 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.5 do SWZ;
1.6. Zadanie nr 6 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_3 - 1 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.6 do SWZ;
1.7. Zadanie nr 7 – dostawa laptopów o konfiguracji LP_6 - 7 szt. - zgodnego z opisem zawartym w Załączniku nr 3.7 do SWZ;
2. Kod CPV:
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30231300-0 Monitor ekranowe
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.7 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. Termin realizacja poszczególnego przedmiotu zamówienia wynosi:
6.1 dla Zadania nr 1-3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 931 z późn. zm.) realizowane będą w terminie do 10 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% VAT dla zamawianego sprzętu.
6.2 dla Zadania nr 4-7 – Dostawy urządzeń ze stawką 23% VAT będą realizowane w terminie do 15 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego dla zamawianego sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 4182,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4151,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5602,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4151,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4151,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12429,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17318,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12429,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCIENCE TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520344955

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-336

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12429,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5594,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8634,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5594,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5594,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3145,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4244,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3145,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3145,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21807,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23833,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21807,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21807,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4346,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4597,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4346,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364490479

7.3.3) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4346,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27724,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32916,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27724,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100471920

7.3.3) Ulica: Nowa 29/31

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27724,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.