eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zakup samochodu ciężarowego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790727227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 57

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 70 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zdpsuwalki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu ciężarowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d0c0eec-e1d9-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu ciężarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.III.ZT.240.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ciężarowego. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełnić minimum następujące wymagane parametry techniczne i wyposażenia:
1) Fabrycznie nowy, wyprodukowany nie później niż w 2023 r.
2) Podwozie trzyosiowe z napędem na 2 osie (6x4), kabina dzienna z możliwością przewozu trzech osób łącznie z kierowcą, fotel kierowcy pneumatyczny.
3) Rozstaw osi w przedziale 3200 do 3600 mm.
4) Odsilnikowa przystawka odbioru mocy z możliwością wyłączania.
5) Dopuszczalna masa całkowita maksimum 26000,00 kg.
6) Ładowność min. 14000,00 kg.
7) Kabina w kolorze pomarańczowym, tapicerka w kolorze ciemnym.
8) Przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie.
9) Klimatyzacja manualna lub automatyczna.
10) Skrzynia biegów manualna lub zautomatyzowana.
11) Instalacje i urządzenia niezbędne do pracy samochodu w zestawie z przyczepą.
12) Belka świetlna ledowo-błyskowa typu listwa z napisem „SŁUŻBA DROGOWA” na dachu kabiny.
13) Moc silnika minimum 380 KM.
14) Pojemność silnika minimum 10000,00 cm3.
15) Paliwo – olej napędowy (ON).
16) Norma emisji spalin minimum Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin.
17) Nadwozie zabudowane skrzynią ładunkową samowyładowczą.
18) Możliwość wywrotu do tyłu i na boki.
19) Burty o wysokości wewnętrznej do 600 mm, burta przednia podwyższona do min. 850 mm.
20) Burty boczne i tylna z możliwością szybkiego demontażu.
21) Wymiary gabarytowe skrzyni ładunkowej w przedziale: długość 5200 mm – 5400 mm, szerokość 2400 mm – 2550 mm.
22) Osłony lamp tylnych.
23) Sterowanie wywrotem z kabiny kierowcy.
24) Gwarancja minimum 12 miesięc bez limitu km.
25) Serwis gwarancyjny zlokalizowany nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
26) Spełnia wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663727,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663727,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 663727,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IVECO Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033573

7.3.3) Ulica: Al. Wyścigowa 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 663727,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.