eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1122622

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee5a3dc-3f23-449d-815d-6cc04e5102cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/58/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303384,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) Część nr 1: Dostawa drobnego sprzętu informatyki;
1. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dot. części nr 1;
2. Towar, o którym mowa w ust.1 powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć iż towar jest fabrycznie nowy, wysokiej jakości i odpowiadający normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowisko oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.
4. Dostarczony towar musi znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim.
5. Towar, o którym mowa w ust. 1 objęty jest gwarancją, której okres wynosi 24 miesiące liczony od daty potwierdzenia odbioru, chyba, że producent towaru udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część towaru Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 19) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 20).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 216793,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) Część nr 2: Dostawa niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów;
1. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dot. części nr 2;
2. Towar, o którym mowa w ust.1 powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć iż towar jest fabrycznie nowy, wysokiej jakości i odpowiadający normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowisko oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.
4. Dostarczony towar musi znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim.
5. Towar, o którym mowa w ust. 1 objęty jest gwarancją, której okres wynosi 24 miesiące liczony od daty potwierdzenia odbioru, chyba, że producent towaru udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część towaru Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 19) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 20).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 114623,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
1) Część nr 3: Dostawa szaf i akcesoriów RACK 19”;
1. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dot. części nr 3;
2. Towar, o którym mowa w ust.1 powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć iż towar jest fabrycznie nowy, wysokiej jakości i odpowiadający normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowisko oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.
4. Dostarczony towar musi znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu oraz opisem zawartości w języku polskim.
5. Towar, o którym mowa w ust. 1 objęty jest gwarancją, której okres wynosi 24 miesiące liczony od daty potwierdzenia odbioru, chyba, że producent towaru udzieli dłuższego okresu gwarancji, wówczas na określoną część towaru Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
6. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
7. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1C do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 19) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 20).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 41746,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167411,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167411,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5841020831

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 8

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-371

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167411,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89870,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113061,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89870,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atel Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7543356130

7.3.3) Ulica: ul. Oleska 121

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89870,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-25

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, tj. treść ofert podlegających odrzuceniu była niezgodna z warunkami zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.