Og³oszenie z dnia 2021-12-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00276122/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 162.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f5628bf-484b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00325892
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003605/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy - budynek przy ul. Zygminta Augusta 16
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00276122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.3.18.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób (sta³a, ca³odobowa, codzienna) realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. Budynek w ca³o¶ci podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni u¿ytkowej 2176,64 m2, jest wyposa¿ony w d¼wig osobowy. 2) W zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi: a) patrolowanie obiektu wewn±trz i na zewn±trz w celu wykrycia ewentualnych zagro¿eñ, w tym kontrola zamkniêcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych, b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umo¿liwiaj±cego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeñ wystêpuj±cych w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowi±cym jego bezpo¶rednie otoczenie, c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zak³ócanie porz±dku) przez osoby przebywaj±ce na terenie budynku, d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywa³y osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, osoby bezdomne), e) niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego o próbach w³amania, kradzie¿y, wandalizmu oraz innych zagro¿eniach dla bezpieczeñstwa budynku i osób w nim przebywaj±cych, f) obs³uga systemów alarmowych zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych dzia³añ w przypadku ich uaktywnienia, g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeñ oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji, h) informowanie interesantów o podmiotach dzia³aj±cych na terenie budynku kompetentnych do za³atwienia wnoszonej sprawy, i) obs³uga oraz udzielanie pomocy osobom niepe³nosprawnym, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów okre¶lonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), j) wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem zewnêtrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegaj±cych na od¶nie¿aniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzd³u¿ budynku, schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych – wy³±cznie poza godzinami pracy urzêdu oraz w dni ustawowo wolne, k) znajomo¶æ lokalizacji i obs³ugi podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, g³ównego wy³±cznika pr±du oraz g³ównego zaworu wody, l) prowadzenie „Ksi±¿ki s³u¿by” dokumentuj±cej ca³okszta³t przebiegu s³u¿by oraz podjête interwencje („Ksi±¿kê s³u¿by” zapewnia Wykonawca w ramach ¶wiadczonej us³ugi), m) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniu wykorzystywanym na portierniê, n) przestrzeganie instrukcji Zamawiaj±cego w zakresie bezpieczeñstwa, w tym przeciwpo¿arowego, o) kierowanie ruchem interesantów wchodz±cych do budynku w zwi±zku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami, dba³o¶æ o przestrzeganie przyjêtych w tym zakresie zasad (m.in. noszenie maseczki, utrzymywanie dystansu, oraz stosowanie dezynfekcji r±k), p) kierowanie ruchem interesantów do i z budynku wed³ug wyznaczonych ta¶m. 3) Wszystkie osoby wykonuj±ce czynno¶ci ochrony, musz± pos³ugiwaæ siê j. polskim w stopniu komunikatywnym, znaæ swoje obowi±zki i zadania, ustalone procedury. 4) Wykonawca zobowi±zuje siê przeszkoliæ pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppo¿. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu przepisów bhp i ppo¿. oraz nie posiadaj± przeciwwskazañ do wykonywania zadañ ochrony obiektu. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie. 5) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby pracowników posiadaj±cych odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania czynno¶ci ochrony osób i mienia. 6) W przypadku nieobecno¶ci pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemo¿liwiaj±cym mu wykonywanie obowi±zków ochrony, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ innego pracownika ochrony lub w inny sposób nale¿ycie zabezpieczyæ obiekt. 7) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy ¶wiadcz±cy us³ugi bêd± posiadali aktualne badania lekarskie, niezbêdne do wykonania powierzonych im obowi±zków. 8) Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie mog± figurowaæ w Krajowym Rejestrze Karnym. Musz± byæ jednakowo umundurowane i posiadaæ imienne identyfikatory oraz musz± posiadaæ co najmniej roczne (12 miesiêcy) do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ugi ochrony. 9) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcê, wykonuj±ce czynno¶ci ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowi±zuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiaj±cego, b) korzystania ze sprzêtu biurowego Zamawiaj±cego, c) przegl±dania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiaj±cego, d) picia alkoholu, spo¿ywania narkotyków i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie budynków i posesji Zamawiaj±cego, e) stawienia siê do miejsca ¶wiadczenia us³ug ochrony w stanie po spo¿yciu alkoholu, narkotyków lub innych ¶rodków odurzaj±cych, f) wprowadzania zwierz±t w godzinach pracy urzêdu, g) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeñ. 10) Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ugi ochrony przez pracowników, którzy s± zobowi±zani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostan± zmienieni przez nastêpn± zmianê. 11) Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia, bezwzglêdnie musz± byæ przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie. 12) Po zawarciu umowy wybrany Wykonawca stawi siê w miejscu realizacji zamówienia w dniu 31 grudnia 2021 r. o godz. 12:00 w celu zapoznania siê ze stanowiskiem pracy. Realizacja umowy nast±pi zgodnie z terminem okre¶lonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
98341120-2 - Us³ugi portierskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 166147,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 214957,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166147,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKRET SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532650223
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 19
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-154
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 166147,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Us³uga serwisowania, przegl±dów i napraw ³±cznie z czê¶ciami tomografu komputerowego firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680185 wraz ze stacj± opisow± WT2406-000474 - II
- Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania - drukarka laserowa, monitor panoramiczny, ups, kamerka
- "Dostawa leku Budesonidum"
- Kultury mikrobiologiczne II
- WZPiFP-85-25 Dostawa ¶redniozmineralizowanej naturalnej wody gazowanej i niegazowanej dla KWP w Bydgoszczy i KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego
- Dostawa diatermii chirurgicznej z systemem zamykania naczyñ
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/32/25 Us³uga obs³ugi portierni na zmianach nocnych, w godz. 22.00 do 06.00 w domach studenckich "Atol", "Dewizka" i "Feniks".
- Us³uga ochrony osób i mienia oraz monitoring w obiektach administrowanych przez Generaln± Dyrekcjê Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Olsztynie z podzia³em na zadania
- "Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania "Utrzymanie terenów zieleni"
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej obiektu Delegatury Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w miejscowo¶ci Siemianowice ¦l±skie.
- Us³ugi ochrony osób i mienia oraz opieki nad ekspozycj± muzealn± w Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygna³ów alarmowych i interwencj± grupy w budynku S±du Okrêgowego w Rybniku ul. Józefa Pi³sudskiego 33
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.