eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f5628bf-484b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy - budynek przy ul. Zygminta Augusta 16

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.3.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia i osób (stała, całodobowa, codzienna) realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. Budynek w całości podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni użytkowej 2176,64 m2, jest wyposażony w dźwig osobowy. 2) W zakres usługi całodobowej stałej ochrony osób i mienia wchodzi: a) patrolowanie obiektu wewnątrz i na zewnątrz w celu wykrycia ewentualnych zagrożeń, w tym kontrola zamknięcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych, b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umożliwiającego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeń występujących w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowiącym jego bezpośrednie otoczenie, c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zakłócanie porządku) przez osoby przebywające na terenie budynku, d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywały osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, osoby bezdomne), e) niezwłoczne powiadamianie właściwych służb oraz przedstawiciela Zamawiającego o próbach włamania, kradzieży, wandalizmu oraz innych zagrożeniach dla bezpieczeństwa budynku i osób w nim przebywających, f) obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku ich uaktywnienia, g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeń oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji, h) informowanie interesantów o podmiotach działających na terenie budynku kompetentnych do załatwienia wnoszonej sprawy, i) obsługa oraz udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów określonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), j) wykonywanie czynności związanych z utrzymywaniem zewnętrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegających na odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzdłuż budynku, schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych – wyłącznie poza godzinami pracy urzędu oraz w dni ustawowo wolne, k) znajomość lokalizacji i obsługi podręcznego sprzętu gaśniczego, głównego wyłącznika prądu oraz głównego zaworu wody, l) prowadzenie „Książki służby” dokumentującej całokształt przebiegu służby oraz podjęte interwencje („Książkę służby” zapewnia Wykonawca w ramach świadczonej usługi), m) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu wykorzystywanym na portiernię, n) przestrzeganie instrukcji Zamawiającego w zakresie bezpieczeństwa, w tym przeciwpożarowego, o) kierowanie ruchem interesantów wchodzących do budynku w związku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami, dbałość o przestrzeganie przyjętych w tym zakresie zasad (m.in. noszenie maseczki, utrzymywanie dystansu, oraz stosowanie dezynfekcji rąk), p) kierowanie ruchem interesantów do i z budynku według wyznaczonych taśm. 3) Wszystkie osoby wykonujące czynności ochrony, muszą posługiwać się j. polskim w stopniu komunikatywnym, znać swoje obowiązki i zadania, ustalone procedury. 4) Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppoż. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby te posiadają wiedzę z zakresu przepisów bhp i ppoż. oraz nie posiadają przeciwwskazań do wykonywania zadań ochrony obiektu. Każdorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu ww. oświadczenie. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby pracowników posiadających odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbędne do wykonywania czynności ochrony osób i mienia. 6) W przypadku nieobecności pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemożliwiającym mu wykonywanie obowiązków ochrony, Wykonawca ma obowiązek zapewnić innego pracownika ochrony lub w inny sposób należycie zabezpieczyć obiekt. 7) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków. 8) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie mogą figurować w Krajowym Rejestrze Karnym. Muszą być jednakowo umundurowane i posiadać imienne identyfikatory oraz muszą posiadać co najmniej roczne (12 miesięcy) doświadczenie w świadczeniu usługi ochrony. 9) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowiązuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiającego, b) korzystania ze sprzętu biurowego Zamawiającego, c) przeglądania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiającego, d) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego, e) stawienia się do miejsca świadczenia usług ochrony w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, f) wprowadzania zwierząt w godzinach pracy urzędu, g) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeń. 10) Wykonawca zapewni ciągłość świadczenia usługi ochrony przez pracowników, którzy są zobowiązani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostaną zmienieni przez następną zmianę. 11) Pracownicy Wykonawcy wykonujący codzienną bezpośrednią ochronę osób i mienia, bezwzględnie muszą być przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby te posiadają wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Każdorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu ww. oświadczenie. 12) Po zawarciu umowy wybrany Wykonawca stawi się w miejscu realizacji zamówienia w dniu 31 grudnia 2021 r. o godz. 12:00 w celu zapoznania się ze stanowiskiem pracy. Realizacja umowy nastąpi zgodnie z terminem określonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166147,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214957,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166147,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKRET SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532650223

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 19

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-154

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166147,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.