Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO
TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dec3f32e-ebac-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGOTOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec3f32e-ebac-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212525/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa wejścia do budynku głównego szpitala zapewniająca dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/26/Sp./2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO
TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w programie funkcjolnalno-użytkowym zawartym w załączniku Nr 1 do SWZ tj. realizacja w etapach:
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
ETAP I: w zakresie ZAPROJEKTUJ:
- wykonanie badań geotechnicznych gruntu,
- zakup mapy zasadniczej oraz mapy do celów projektowych,
- wykonanie koncepcji architektonicznej zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje i elewacje, uzgodnienie jej z zamawiającym pod kątem jego oczekiwań oraz przede wszystkim zgodności z zapisami umowy i programem funkcjonalno – użytkowym, (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),
- opracowanie projektu budowlanego: architektoniczno-budowlanego oraz zagospodarowania terenu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień z rzeczoznawcą ds. pożarniczych oraz z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji celu publicznego,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
- opracowanie projektów technicznych wielobranżowych ( projekt konstrukcyjno-budowlany, elektryczny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
- wykonanie kosztorysu ofertowego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz NORMA na nośniku elektronicznym typu pendrive ,
ETAP II: w zakresie WYBUDUJ:
1) w części wewnętrznej budynku należy uwzględnić:
- demontaż warstwy wykończeniowej posadzki,
- demontaż płytek ceramicznych ścian,
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wiatrołapu,
- wymiana grzejnika naściennego,
- wykonanie dodatkowych nowych warstw posadzki wraz z warstwą gresu w nowo projektowanym holu,
- prace rozbiórkowe schodów w miejscu planowanej pochylni,
- wykonanie wewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych wraz z żelbetowymi
murkami i pochwytami zabezpieczającymi pochylnię w proj. holu,
- uzupełnienie fragmentów ścian wyprawą tynkarską, wyrównanie ubytków na
pozostałej części ścian w proj. holu,
- dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą zmywalną odporną na zabrudzenia,
- wykonanie nowych okładzin ściennych z gresu o dużym formacie ( 60cm X 120 cm),
- wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu led w powierzchni objętej projektowaniem: hol i wiatrołap,
- montaż drzwi przeszklonych w ramie aluminiowej:
a) dwudrzwiowych zewnętrznych- wiatrołap,
b) automatycznych dwudrzwiowych wewnętrznych w holu,
- montaż oświetlenia ledowego w projektowanym wiatrołapie i remontowanym holu,
- montaż nowej wewnętrznej systemowej wycieraczki,
- dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z załączoną kartą techniczną,
2) w części zewnętrznej budynku należy uwzględnić:
- wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych do głównego wejścia do budynku,
- wyburzenie zadaszenia nad w/w schodami zewnętrznymi,
- budowa nowych projektowanych schodów zewnętrznych,
- budowa nowego projektowanego wiatrołapu oraz daszku nad wejściem,
-wykonanie ścian fundamentowych wraz z posadzką, aluminiowymi fasadami
szklanymi i zadaszeniem pełnym nowo projektowanego Wiatrołapu,
- przebudowa fragmentu chodnika z nowej kostki typu Holland w kolorze czerwonym z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych i niewidzących,
- montaż poręczy stalowych,
- montaż oświetlenia zew. typu led,
3) po wybudowaniu obiektu należy wykonać i uzyskać:
- decyzję dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu z Urzędu Dozoru Technicznego.,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej ( w 3 egz.) i elektronicznej.
- przygotowanie zgłoszenia zakończenia budowy do PINB ( Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego
- jak również świadczenie na rzecz Zamawiającego usług serwisu i konserwacji dostarczonego dźwigu w okresie trwania gwarancji,
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:
1) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy,
2) wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie rozbudowy,
3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;
4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych.
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Hajdera ARCH-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732117900
7.3.3) Ulica: mjr Hubala 48
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa lasera okulistycznego YAG w zestawie ze stolikiem elektrycznym pod urządzenie oraz z soczewką do kapsulotomii i irydotomii
- Utwardzenie terenu działki z funkcją drogi pożarowej przy budynku filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim - Kardiomonitory (3 sztuki)
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koluszkach przy ul. Warszawskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.