Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233325/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00239226/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00364717/01 - Wynik z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250810478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargo@orlistaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11086831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b196ff16-cf81-4c85-ac9f-d279b56502be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125773/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UA.271.1.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z dostawą ogumienia.2. Opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części) – Załącznik nr 1 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa sukcesywnych wymian ogumienia i wypełnienie elastomerem w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” wraz z dostawą ogumienia.2. Opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części) - Załącznik nr 1 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
34352000-9 - Opony do pojazdów wysokowydajnych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 254000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, w podziale na cztery części.
- Dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Zduny ul. Żytnia oraz ul. Ogrodowa, gm. Opatówek - ETAP I
- Druk i dostawa książki pt. ZNACZENIE POLSKICH ŚRODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego (5 zadań)
- 112/ZP/25 - DOSTAWA OGUMIENIA
- Dostawa transportem Wykonawcy ogumienia do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - opony do pojazdów ciężarowych Zadanie 2 - opony budowlane, rolnicze
- Dostawę fabrycznie nowych opon do naczep samochodowych, ładowarek, wózków widłowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2025r.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych opon dla ZZO Olszowa Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





