Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231754/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mieszkań VIII/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11097051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mieszkań VIII/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1139935b-9f61-4e6a-bfc3-2586a75678bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041624/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Remont mieszkań (II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.047.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1136443,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – ul. Piastów 7/211, ul. Piastów 7/120, ul. Macieja 5A/2 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 151844,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – ul. Ondraszka 10/20, ul. Mieszka I 9/8, ul. Gliwicka 150/4 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub regulację lub remont stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 145605,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ul. Wita Stwosza 19/1, ul. Żwirki i Wigury 22/1, ul. Nowowiejskiego 4C/46 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub regulację lub rekonstrukcję stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatka schodowa w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 22 nie jest ogrzewana, w pozostałych budynkach klatki schodowe są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 235332,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – ul. Wiosny Ludów 28C/3, ul. Wiosny Ludów 37/13, ul. Wiosny Ludów 32C/9 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub regulację stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 133710,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – ul. Kołobrzeska 17c/29, ul. Piotrowicka 50/11, ul. Koszalińska 36B/3 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub oczyszczanie lub regulację stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.Ponadto w mieszkaniu przy ul. Koszalińskiej 36B/3 należy wykonać montaż etażowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem gazowym dwufunkcyjnym i czujnikiem tlenku węgla.
UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach nie są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 162104,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – ul. Strzelców Bytomskich 53/12, ul. Krakowska 136/5, ul. Pogodna 9/26 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub oczyszczanie lub regulację lub renowację stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatka schodowa w budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 53 nie jest ogrzewana, w pozostałych budynkach klatki schodowe są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 63522,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – ul. Kantorówny 19/7, ul. Kantorówny 17/4A obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub regulację stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 90003,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – ul. Kołobrzeska 3/81, ul. Koszalińska 36C/2 obejmuje naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę lub oczyszczanie lub regulację stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórkę pieców i trzonów licowanych kaflami, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów. Ponadto w mieszkaniach należy wykonać montaż etażowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem gazowym dwufunkcyjnym i czujnikiem tlenku węgla.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach nie są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 154320,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119714,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169429,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119714,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980015885
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-949
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
jakie przetargi wygrała firma
"MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119714,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113581,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152480,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113581,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411407226
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113581,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193797,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260493,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260493,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL BUD Sylwester Brzozowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342585550
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-087
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260493,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108212,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147195,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108212,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska-Wozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442868081
7.3.4) Miejscowość: Gródków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108212,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144283,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175087,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144283,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411407226
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144283,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50572,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73813,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50572,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFR PAWEŁ FULARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342404784
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-171
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50572,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69986,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98172,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69986,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980015885
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-949
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
jakie przetargi wygrała firma
"MONTER" TECHNOLOGIA MONTAŻU W BUDOWNICTWIE DARIUSZ FISIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69986,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121665,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167111,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130309,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411407226
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130309,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa ceilometru
- "Dostawa narzędzi i elektronarzędzi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)
- Przeprowadzenie kursu ,,Operator wózków widłowych z uprawnieniami UDT" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS nr 7 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Koniecpolu w formule zaprojektuj i wybuduj
- WZPiFP-90-25 "Komisariat Policji Toruń - Rubinkowo - usunięcie usterek w zmodernizowanym kompleksie budynków komisariatu przy ul. Dziewulskiego 1-3"
- Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez ZGN Włochy w terminie 01.09.2025 do 30.06.2026 r.
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
- Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.