Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262004/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00268853/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 BLSz w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadków 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orzechowska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1072fedb-4091-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 BLSz w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1072fedb-4091-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023556/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Bieżąca konserwacja i obsługa serwisowa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 BLSz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262004/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej myjni ręcznej firmy BARTEX dla pojazdów ciężarowych i osobowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksie wojskowym K-6087 Radom.1. W celu utrzymania sprawności technicznej należy prowadzić następujący zakres usług serwisowych:
a) Przegląd i konserwacja układu – sprawdzenie szczelności układu i ciśnienia wyjściowego;
b) Sprawdzenie szczelności połączeń, szczelności domknięcia, prędkości zamknięcia, czyszczenie styków;
c) Sprawdzenie stanu wkładu filtracyjnego, sprawdzenie poprawności działania systemu samo-płuczącego;
d) Sprawdzenie stanu technicznego panelu sterowniczego, pomiary sygnałów, czyszczenie styków;
e) Sprawdzenie stanu końcówek dysz mycia;
f) Gruntowny przegląd i czyszczenie elementów wewnętrznych podgrzewacza oraz elementów grzejnych, przepłukanie wnętrza pojemnościowego i przepływowego podgrzewacza wody, czyszczenie systemu mieszania;
g) Sprawdzenie poprawności działania pompy płukania oraz jej przegląd;
h) Sprawdzenie ilości odpadów oraz stopnia zabrudzenia ścieków, generalne czyszczenie osadnika wstępnego wraz z utylizacją odpadów;
i) Generalne czyszczenie myjni wraz z utylizacją odpadów;
j) Przegląd pompy recyrkulacji, dyfuzorów;
k) Sprawdzenie poprawności działania alarmu, stanu sondy pomiarowej;
l) Przegląd dmuchawy, wymiana filtrów powietrza;
m) Sprawdzenie oprawności działania układy hydroforowo-pompowego;
n) Dezynfekcja układu uzdatniania wody;
o) Kontrola kompresora;
p) Kontrola pompowni ścieków.
2. Usługa wykonywana będzie według załączonego harmonogramu.
3. Wszelkie odpady powstałe w separatorach i osadnikach będą usuwane i unieszkodliwiane poprzez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub awarii urządzeń, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Wykonawcy.
5. Środki do konserwacji zabezpiecza Wykonawca.
6. Usługa uwzględnia koszty serwisowe z wyłączeniem niezbędnych do wymiany elementów systemu.
7. Koszt nakładów materiałowych będzie rozliczany na podstawie udokumentowanych kosztów zakupu.
8. Podczas wykonywania prac objętych niniejszą umową, Zamawiający zobowiązuje się do:
a) zapewnienia pracownikom Wykonawcy dostępu do niepracujących urządzeń,
b) zapewnienia obecności upoważnionego przez siebie przedstawiciela,
c) przestrzegania instrukcji eksploatacji urządzeń.
Zakres prac na prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej w/w myjni ręcznej w kompleksie wojskowym K-6087 Radom określa załącznik nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 66300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej myjni samochodowej w systemie AWAS dla pojazdów ciężarowych i osobowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksie wojskowym K-6056 Grójec – Ogrodzienice.1. W celu utrzymania sprawności technicznej należy prowadzić następujący zakres usług serwisowych:
a) Przegląd i konserwacja układu – sprawdzenie szczelności układu i ciśnienia wyjściowego;
b) Sprawdzenie szczelności połączeń, szczelności domknięcia, prędkości zamknięcia, czyszczenie styków;
c) Sprawdzenie stanu wkładu filtracyjnego, sprawdzenie poprawności działania systemu samo płuczącego;
d) Sprawdzenie stanu technicznego panelu sterowniczego, pomiary sygnałów, czyszczenie styków;
e) Sprawdzenie stanu końcówek dysz mycia;
f) Gruntowny przegląd i czyszczenie elementów wewnętrznych podgrzewacza oraz elementów grzejnych, przepłukanie wnętrza pojemnościowego i przepływowego podgrzewacza wody, czyszczenie systemu mieszania;
g) Sprawdzenie poprawności działania pompy płukania oraz jej przegląd;
h) Sprawdzenie ilości odpadów oraz stopnia zabrudzenia ścieków, generalne czyszczenie osadnika wstępnego wraz z utylizacją odpadów;
i) Generalne czyszczenie biomyjni wraz z utylizacją odpadów;
j) Przegląd pompy recyrkulacji, dyfuzorów;
k) Sprawdzenie poprawności działania alarmu, stanu sondy pomiarowej;
l) Przegląd dmuchawy, wymiana filtrów powietrza;
m) Sprawdzenie oprawności działania układu hydroforowo-pompowego;
n) Dezynfekcja układu uzdatniania wody;
o) Uzupełnianie soli;
p) Kontrola kompresora;
q) Kontrola pompowni ścieków.
2. Usługa wykonywana będzie według załączonego harmonogramu.
3. Wszelkie odpady powstałe w separatorach i osadnikach będą usuwane i unieszkodliwiane poprzez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub awarii urządzeń, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Wykonawcy.
5. Środki do konserwacji zabezpiecza Wykonawca.
6. Usługa uwzględnia koszty serwisowe z wyłączeniem niezbędnych do wymiany elementów systemu.
7. Koszt nakładów materiałowych będzie rozliczany na podstawie udokumentowanych kosztów zakupu.
8. Podczas wykonywania prac objętych niniejszą umową, Zamawiający zobowiązuje się do:
a) zapewnienia pracownikom Wykonawcy dostępu do niepracujących urządzeń;
b) zapewnienia obecności upoważnionego przez siebie przedstawiciela;
c) przestrzegania instrukcji eksploatacji urządzeń.
Zakres prac na prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej w/w myjni samochodowej w kompleksie wojskowym K-6056 Grójec - Ogrodzienice zawiera załącznik nr 1b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 58300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej myjni portalowej firmy ISTOBAL dla pojazdów ciężarowychi autobusów wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych (ropopochodnych) w kompleksie wojskowym K-6017 Sochaczew
1. W celu utrzymania sprawności technicznej należy prowadzić następujący zakres usług serwisowych:
a) Przegląd i konserwacja układu – sprawdzenie szczelności układu i ciśnienia wyjściowego;
b) Sprawdzenie szczelności połączeń, szczelności domknięcia, prędkości zamknięcia, czyszczenie styków;
c) Sprawdzenie stanu wkładu filtracyjnego, sprawdzenie poprawności działania systemu samo- płuczącego;
d) Sprawdzenie stanu technicznego panelu sterowniczego, pomiary sygnałów, czyszczenie styków;
e) Sprawdzenie stanu końcówek dysz mycia;
f) Czyszczenie systemu Bioclean:
Sprawdzenie poprawności działania pomp ssących i tłoczących oraz ich przegląd;
Sprawdzenie ilości odpadów oraz stopnia zabrudzenia ścieków, generalne czyszczenie osadnika wstępnego wraz z utylizacją odpadów;
Generalne czyszczenie biomyjni wraz z utylizacją odpadów oraz uzupełnieniem szczepów bakterii;
g) Sprawdzenie poprawności działania układu hydroforowo-pompowego;
h) kontrola kompresora;
2. Usługa wykonywana będzie według załączonego harmonogramu.
3. Wszelkie odpady powstałe w separatorach i osadnikach będą usuwane i unieszkodliwiane poprzez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub awarii urządzeń, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym Wykonawcy.
5. Środki do konserwacji zabezpiecza Wykonawca.
6. Usługa uwzględnia koszty serwisowe z wyłączeniem niezbędnych do wymiany elementów systemu.
7. Koszt nakładów materiałowych będzie rozliczany na podstawie udokumentowanych kosztów zakupu.
8. Podczas wykonywania prac objętych niniejszą umową, Zamawiający zobowiązuje się do:
a) zapewnienia pracownikom Wykonawcy dostępu do niepracujących urządzeń,
b) zapewnienia obecności upoważnionego przez siebie przedstawiciela,
c) przestrzegania instrukcji eksploatacji urządzeń.
Zakres prac na prowadzenie bieżącej konserwacji i obsługi serwisowej myjni portalowej firmy ISTOBAL w kompleksie wojskowym K-6017 Sochaczew
zawiera załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.5.5.) Wartość części: 58300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73295,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73295,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73295,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej "GEA-NOVA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290009057
7.3.3) Ulica: Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78584,7 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57785,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57785,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej "GEA-NOVA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290009057
7.3.3) Ulica: Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70454,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63591,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63591,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63591,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej "GEA-NOVA" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290009057
7.3.3) Ulica: Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ GEA-NOVA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w cz. I: 196,80 zł brutto,
w cz. II: 110,70 zł brutto,
w cz. III: 196,80 zł brutto.
Cena za 1 rbh naprawy awaryjnej - AWAS - Serwis Sp. z o.o.
w cz. II: 147,60 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Dostawa monitorów interaktywnych dla radomskich szkół w ramach projektu "Moja Droga do Włączenia - wsparcie edukacji włączającej w Radomiu"
- Dostawa artykułów biurowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, HIGIENICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie ciągłości dostaw usług w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





