Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00288140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy w Pawłówku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 635 05 21
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b801bd-3ed6-4ce8-b02b-bc3c01fe10641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlicy w Pawłówku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b801bd-3ed6-4ce8-b02b-bc3c01fe1064
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039983/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa świetlicy w Pawłówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.6.2025.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowy świetlicy w Pawłówku”.
2. Zakres prac przewidzianych do wykonania, obejmuje w szczególności:
1) wybudowanie drewnianej świetlicy wraz ze wzmocnieniem jednej ze ścian pustakami silka 18 cm, wraz z podłączeniem wody, energii elektrycznej i kanalizacji sanitarnej,
2) wykonanie utwardzenia terenu, w tym miejsc postojowych.
Zakres robót nie obejmuje wykonania::
1) przyłącza wodociągowego poprzez włączenie do istniejącego wodociągu Ø110 w działce 131/2 (punkt W1) do zaprojektowanego budynku świetlicy (punkt W3), o długości 33,17 mb z rury PEHD 40,
2) montażu szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3,
3) zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z rury PCV160 o długości 17,54 m zakończonej studzienką inspekcyjną, tj. od wlotu ścieków do szamba (punkt K1) do studzienki inspekcyjnej (punkt K2),
infrastruktura ta już istnieje.
3. Inwestycja realizowana będzie w m. Pawłówek, na działce nr ewid. 5/3 obręb geod. 0003 Dąbrowa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik nr 9 do SWZ, pozwolenie na budowę oraz wymagania szczególne załączone przez Zamawiającego w SWZ i umowie. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwieniu Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary są wyłącznie materiałami pomocniczymi i mogą nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy, który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, ma obejmować faktyczne roboty.
Ciąg dalszy w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262620-3 - Ściany nośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej ustawa Pzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty przez następujących Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EL-TOP” Donata Rusin Grzegorz Rusin Spółka Cywilna, ul. PŁK. Adam Świtalskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski – 448 950,00 zł brutto;
2) IBDZ Sp. z o. o., ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź – 777 015,60 zł brutto;
3) KTM Realizacje Sp. z o.o., siedziba główna: Brunary 6, 38-315 Uście Gorlickie,
oddział: ul. Obywatelska 29, 94-104 Łódź – 677 613,05 zł brutto;
4) EL-MOT Józef Znojek, ul. Rzgowska 19, 95-080 Tuszyn – 393 600,00 zł brutto.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to: 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Brak zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia skutkuje unieważnieniem postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777015,60 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





