Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
0rganizacja 5-dniowej wizyty studyjnej na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-407
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 74 88 66 500
1.5.8.) Numer faksu: 74 88 66 509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
0rganizacja 5-dniowej wizyty studyjnej na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618aa867-0fda-4860-b2a6-1ef4026ac8bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038186/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Szkolenie dla kadry EURES z DWUP i PUP - wizyta studyjna: organizacja wizyty (usługa gastronomiczno-hotelarska, transport, ubezpieczenie, opiekun)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” i jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji 5-dniowej wizyty studyjnej – szkolenia na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy
i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES .
2.Wizyta studyjna, o której w pkt 1, zaplanowana jest na 22-26 września 2025 r. według następującego harmonogramu:
• 22 września 2025 r. – wyjazd z Polski, wizyta w Regionalnym Biurze Województwa Dolnośląskiego, spotkanie z przedstawicielami Biura oraz przedstawicielami BABS – poradni dla zagranicznych pracowników w Saksonii (Drezno, Niemcy)
• 23 września 2025 r. – wizyta u zagranicznego pracodawcy – Schloss Dankern (Haren, Niemcy)
• 24 września 2025 r. – spotkanie z przedstawicielami BARKI – Fundacji Pomocy Wzajemnej (Utrecht, Holandia)
• 25 września 2025 r. – wizyta w Biurze EURES Holandia (Amsterdam, Holandia), przejazd do Osnabrück (Niemcy)
• 26 września 2025 r. – powrót do Polski
3. Usługa kompleksowego zorganizowania i przeprowadzenia 5-dniowej wizyty studyjnej - szkolenie obejmować będzie dwa zadania:
a. usługa tłumaczeniowa (język niemiecki i angielski) – ZADANIE NR 1,
b. organizacja i koordynacja wizyty; transport, zakwaterowanie, wyżywienie
i ubezpieczenie dla uczestników; sala szkoleniowa, organizacja dodatkowych atrakcji i biletów wstępu dla uczestników; przygotowanie raportu podsumowującego wizytę (w oparciu o przygotowaną ankietę i przeprowadzenie badania satysfakcji uczestników) i certyfikatów dla uczestników – ZADANIE NR 2.
4. Zakres merytoryczny wizyty studyjnej – szkolenia, w tym zaangażowanie ww. podmiotów – partnerów EURES i ustalenia organizacyjne z nimi są po stronie Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania i realizacji Programu wizyty.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w ustalonym Programie wizyty studyjnej w przypadku zaistnienia siły wyższej lub wystąpienia zdarzeń losowych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności i których zarówno Wykonawca jak i Zamawiający nie mogli przewidzieć ani którym nie mogli zapobiec lub które były poza ich kontrolą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
51550000-2 - Usługi instalowania systemów uzbrojenia
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
75211000-8 - Usługi w zakresie spraw zagranicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cristal Travelnet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751482416
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





