Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00015198/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015991/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
- 2022/BZP 00325043/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2021/BZP 00086912/01 - Wynik z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 322449094
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienie@ruda-sl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325489
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00211910/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2022-05-24
Po zmianie:
2022-05-27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Początkowo termin wykonania umowy został przesunięty z uwagi na wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia trudności niezależnych od Wykonawcy, tj. wydłużeniem się procedur związanych z kontrolą przez służbę geodezyjną sporządzonych przez Wykonawcę operatów. Zamawiający założył, iż każda kontrola operatu powinna trwać do 10 dni roboczych. Opóźnienia z tego powodu wyniosły 63 dni, wobec tego termin wykonania umowy został wydłużony o 63 dni (175 dni + 63 dni = 238 dni). Podział został wykonany w ciągu 254 dni. Zgodnie z § 7 ust. 2 umowy w przypadku wydłużenia się procedur związanych z kontrolą przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów – nie ma konieczności sporządzania aneksu do umowy. Pomimo wydłużenie się terminu wykonania umowy I etap nie został wykonany w wymaganym terminie. Po wydłużeniu się terminu wykonania umowy z 175 dni na 238 dni podział został sporządzony w ciąg 254 dni, a więc 16 dni po terminie.
Po zmianie:
Początkowo termin wykonania umowy został przesunięty z uwagi na wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia trudności niezależnych od Wykonawcy, tj. wydłużeniem się procedur związanych z kontrolą przez służbę geodezyjną sporządzonych przez Wykonawcę operatów. Zamawiający założył, iż każda kontrola operatu powinna trwać do 10 dni roboczych. Opóźnienia z tego powodu wyniosły 67 dni, wobec tego termin wykonania umowy został wydłużony o 67 dni (175 dni +11 dni + 56 = 242 dni). Podział został wykonany w ciągu 257 dni. Zgodnie z § 7 ust. 2 umowy w przypadku wydłużenia się procedur związanych z kontrolą przez ww. służbę sporządzonych przez niego operatów – nie ma konieczności sporządzania aneksu do umowy. Pomimo wydłużenie się terminu wykonania umowy I etap nie został wykonany w wymaganym terminie. Po wydłużeniu się terminu wykonania umowy z 175 dni na 242 dni podział został sporządzony w ciąg 257 dni, a więc 15 dni po terminie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Zadanie zostało wykonane w późniejszym terminie , tj. 24.05.2022 r.
Po zmianie:
Zadanie zostało wykonane w późniejszym terminie , tj. 27.05.2022 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Ponowa analiza naliczonej kary umownej - korekta metryczki sprawy przez Biuro Geodety Miasta wykazała różnicę w terminach (było wykonanie 16 dni po terminie winno być 15 dni po terminie).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
- Bezpiecznie, bajkowo, kolorowo i zdrowo - nowoczesny plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 30 ul. E. Kokota 174 w Rudzie Śląskiej
- Budowa profesjonalnego ogrodzonego wybiegu dla psów "Dogula" z mini torem agility przy ul. Bytomskiej w Rudzie Śląskiej
- Odtworzenie dylatacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Głównej 1 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego bezemisyjnego (samochód dostawczy z nadwoziem typu "brygadówka") w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.