eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Termomodernizacja budynku świetlico-remizy OSP w miejscowości Manie.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlico-remizy OSP w miejscowości Manie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku świetlico-remizy OSP w miejscowości Manie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1da726de-0bf5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku ochotniczej straży pożarnej w Maniach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Poprawa efektyw. energet. budynków użyt. publ. z terenów Gminy Międzyrzec Podl.” w ramach Osi Prior. 5: EFEKTYWNOŚĆ ENERGET. I GOSPODARKA NISKOEMIS. Działanie 5.2 Efektywność energet. sektora publicz. w ramach konkursu zamkniętego nr RPLU.05.02.00-IZ.00-06-001/19 RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Numer projektu: RPLU.05.02.00-06-0106/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.23.2022.KB/EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 943708,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji - zlokalizowanego w miejscowości Manie, Gmina Międzyrzec Podlaski - istniejącego budynku świetlico-remizy OSP. 2.Obiekt, w którym prowadzone będą prace zlokalizowany jest w miejscowości Manie, pod adresem Manie 25, 21-560 Miedzyrzec Podlaski. Jest to budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny w części starszej oraz dwukondygnacyjny
w części nowszej, niepodpiwniczony, bez poddasza użytkowego, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci ok. 30o nad obiema częściami budynku, w rzucie o podstawie zbliżonej do prostokąta i skrajnych wymiarach
ok. 9,38 m x 35,33 m oraz wysokości ok. 6 m i 10 m odpowiednio dla starszej
i nowszej części. 3.Prowadzone prace termomodernizacyjne obejmować będą: docieplenie stropu wełną mineralną; docieplenie styropianem ścian zewnętrznych; docieplenie styropianem ekstrudowanym ścian fundamentowych; wymianę istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz montaż drzwi w utworzonych pomieszczeniach; wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej (max. U = 1,30 W/m2.K); wymianę stolarki okiennej (max. U = 0,90 W/m2.K); docieplenie podłogi na gruncie wraz z wykonaniem nowych warstw posadzkowych; modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez zamontowanie elektrycznych przepływowych podgrzewaczy; modernizację instalacji klimatyzacyjnej poprzez zamontowanie nowych układów klimatyzacyjnych; modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez zamontowanie grzejników elektrycznych; modernizację instalacji oświetlenia poprzez dobudowę oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, rozbudowę istniejących tablic; zastosowanie w pomieszczeniach sanitarnych czujek ruchu, wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED; wymianę istniejącego poszycia dachu na blachodachówkę,
z uwzględnieniem wymiany uszkodzonych elementów więźby dachowej, wydłużeniem okapów oraz wykonaniem nowego łącenia; wymiana stropu lekkiego na strop na ruszcie wykończony g-k o odporności EI30 (część starsza budynku); demontaż istniejących materiałów pokryciowych i wykończeniowych przegród poszczególnych pomieszczeń (ścian, odłóg i sufitów) oraz wykonanie – w oparciu o zakres określony w dokumentacji – nowych warstw wykończeniowych; wykonanie ogrodzenia działki; wydzielenie w obrębie sali świetlicy pomieszczeń sanitarnych (WC) wraz z ich kompleksowym wykończeniem i wyposażeniem; wykonanie instalacji odwodnienia dachu; ułożenie opaski z kostki betonowej wokół budynku; wykonanie innych prac towarzyszących, koniecznych i niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania inwestycyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1039907,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1365500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1039907,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „BUDMAR” Sp. j. B. Piotrowski, M. Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370003275

7.3.3) Ulica: Rzeźniana

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1039907,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.