Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Czarne
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0598332079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czarne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37cb8f9d-db12-45df-ba1d-2a88c2946c2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach” współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.3.2025.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu edukacyjnego z:a) języka angielskiego dla 33 uczniów Szkoły Podstawowej w Wyczechach,
b) języka angielskiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem,
c) języka niemieckiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został opisany w Załączniku Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 181481,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie półkolonii dla 60 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został opisany w Załączniku Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 44444,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu narciarskiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został opisany w Załączniku Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 69444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320292,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Turystyczna JURKOWSKI Wojciech Jurkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352638343
7.3.3) Ulica: os. Sikory 41
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-453
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Turystyczna "JURKOWSKI" Wojciech Jurkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: postępowanie o w/w zamówienie publiczne zostało ogłoszone w dniu 12.05.2025 r. z terminem składania ofert w przetargu nieograniczonym określonym na dzień 22.05.2025 r. do godz. 10:00.
Zostały złożone dla części 2. - 3 oferty, z których najkorzystniejsza oferta wg kryterium cena jest na kwotę 89.456,00 zł brutto, dla części 3. – 1 oferta, która wg kryterium cena jest na kwotę 107.250,00 zł brutto. Ceny tych ofert w części 2 i 3 przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę brutto: 48.000,00 zł, natomiast w części 3 kwotę brutto: 75.000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym na podstawie powołanych na wstępie przepisów postanowiono jak w sentencji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: postępowanie o w/w zamówienie publiczne zostało ogłoszone w dniu 12.05.2025 r. z terminem składania ofert w przetargu nieograniczonym określonym na dzień 22.05.2025 r. do godz. 10:00.
Zostały złożone dla części 2. - 3 oferty, z których najkorzystniejsza oferta wg kryterium cena jest na kwotę 89.456,00 zł brutto, dla części 3. – 1 oferta, która wg kryterium cena jest na kwotę 107.250,00 zł brutto. Ceny tych ofert w części 2 i 3 przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę brutto: 48.000,00 zł, natomiast w części 3 kwotę brutto: 75.000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym na podstawie powołanych na wstępie przepisów postanowiono jak w sentencji.
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie kursu spawania dla uczniów z ZSZ w Dynowie"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- "Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin - TZA, TSR"
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





