eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneZorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Czarne

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0598332079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czarne.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37cb8f9d-db12-45df-ba1d-2a88c2946c2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach” współfinansowanego ze środków unijnych w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.3.2025.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295370,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu edukacyjnego z:
a) języka angielskiego dla 33 uczniów Szkoły Podstawowej w Wyczechach,
b) języka angielskiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem,
c) języka niemieckiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został opisany w Załączniku Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 181481,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie półkolonii dla 60 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 został opisany w Załączniku Nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 44444,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie obozu narciarskiego dla 30 uczniów Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. ,,INKA” w Czarnem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 został opisany w Załączniku Nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.5.) Wartość części: 69444,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Turystyczna JURKOWSKI Wojciech Jurkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352638343

7.3.3) Ulica: os. Sikory 41

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: postępowanie o w/w zamówienie publiczne zostało ogłoszone w dniu 12.05.2025 r. z terminem składania ofert w przetargu nieograniczonym określonym na dzień 22.05.2025 r. do godz. 10:00.
Zostały złożone dla części 2. - 3 oferty, z których najkorzystniejsza oferta wg kryterium cena jest na kwotę 89.456,00 zł brutto, dla części 3. – 1 oferta, która wg kryterium cena jest na kwotę 107.250,00 zł brutto. Ceny tych ofert w części 2 i 3 przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę brutto: 48.000,00 zł, natomiast w części 3 kwotę brutto: 75.000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym na podstawie powołanych na wstępie przepisów postanowiono jak w sentencji.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: postępowanie o w/w zamówienie publiczne zostało ogłoszone w dniu 12.05.2025 r. z terminem składania ofert w przetargu nieograniczonym określonym na dzień 22.05.2025 r. do godz. 10:00.
Zostały złożone dla części 2. - 3 oferty, z których najkorzystniejsza oferta wg kryterium cena jest na kwotę 89.456,00 zł brutto, dla części 3. – 1 oferta, która wg kryterium cena jest na kwotę 107.250,00 zł brutto. Ceny tych ofert w części 2 i 3 przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 kwotę brutto: 48.000,00 zł, natomiast w części 3 kwotę brutto: 75.000,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym na podstawie powołanych na wstępie przepisów postanowiono jak w sentencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.