Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00299135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na potrzeby Gminy Jednorożec, na rok szkolny 2022/2023, w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550447502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrodzenia 13
1.5.2.) Miejscowość: Jednorożec
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-323
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 6911407
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@jednorozec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzojednorozec.nbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6ff391a-1816-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na potrzeby Gminy Jednorożec, na rok szkolny 2022/2023, w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ff391a-1816-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004866/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Jednorożec w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZO.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466267,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci/uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Jednorożcu, Publicznej Szkoły Podstawowej Żelazna Rządowa-Parciaki z siedzibą w Parciakach na podstawie zakupu biletów miesięcznych - trasa nr 1, trasa nr 2”1. Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie ze Szczegółowym zakresem usług dowozu i odwozu, stanowiący załączniki 5a, 5b do swz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej swz.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2022 poz. 655) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
10. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania wykonawców.
12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu możliwości negocjowania treści ofert w celu ich ulepszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 175,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - „Świadczenie usług dowozu i odwozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, do placówek w Przasnyszu - - trasa nr 3”1. Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie ze Szczegółowym zakresem usług dowozu i odwozu, stanowiący załączniki 5c, do swz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej swz.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2022 poz. 655) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
10. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania wykonawców.
12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu możliwości negocjowania treści ofert w celu ich ulepszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Krzysztof Kraska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550091867
7.3.3) Ulica: Słoneczna 5
7.3.4) Miejscowość: Baranowo
7.3.5) Kod pocztowy: 06-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Krzysztof Kraska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550091867
7.3.3) Ulica: Słoneczna 5
7.3.4) Miejscowość: Baranowo
7.3.5) Kod pocztowy: 06-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI JEDNOROŻEC
więcej: przetargi JEDNOROŻEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.