eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa odcinka drogi ul. Związkowej (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka drogi ul. Związkowej (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aa8ac7b-e344-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka drogi ul. Związkowej (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa8ac7b-e344-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.59 Budowa odcinka drogi ul. Związkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5753580,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi ul. Związkowej (zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych).
2. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- ułożenie krawężnika, opornika betonowego,
- wykonanie podbudowy konstrukcji jezdnia wraz z nawierzchnią z płyty betonowej gr. 10 cm typu krata - KR1,
- wykonanie podbudowy konstrukcji zjazdów wraz z nawierzchnią do przyległych posesji z kostki betonowej o gr 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ewentualne opracowanie przebudowy istniejących sieci uzbrojenia,
- opracowanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu wraz
z zatwierdzeniem w tut. urzędzie.
2) wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego.
3) długość odcinka drogi ul. Związkowej ~130m o szer. 4,5m
4) przedmiotowy odcinek drogi w stanie istniejącym jest nie utwardzony. Zamawiający zakłada wykonanie jednej jezdni szerokości 4,5m po środku istniejącego pasa drogowego z dostosowaniem zjazdów oraz przebudową istniejącej infrastruktury. Zamawiający nie wyklucza, że w takcie prac projektowych wyniknie konieczność przebudowy uzbrojenia terenu
w większym zakresie.
5) zakres robót będzie wykonany na istniejącym terenie będącym Własnością Miasta Rybnika - działki nr – działka nr 2711/49, 3186/60, 3389/60, 3390/60.
6) wykonanie inwentaryzacja stanu technicznego nieruchomości:
- należy zinwentaryzować wszystkie budynki (mieszkalne, gospodarcze, usługowe i inne) zlokalizowane bliżej niż 20 m od robót budowlanych - 4 budynki,
- przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych,
- zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot
i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca (osoba posiadająca stosowne uprawnienia).
- do inwentaryzacji winno być załączone pisemne oświadczenie właściciela obiektu budowlanego, że zapoznał się z inwentaryzacją i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisać w oświadczeniu albo załączniku do oświadczenia).
29. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
Część drogowa:
- czynności demontażu istniejących warstw konstrukcyjnych jezdni i zjazdów,
- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne jezdni i zjazdów,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża jezdni i zjazdów,
- prace związane z zabudową krawężników,
- układanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy i podsypki,
- układanie nawierzchni jezdni z płyt betonowych typu krata,
- układanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej,
- regulacja pionowa urządzeń obcych,
Część zabezpieczenia sieci i urządzeń obcych:
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia i przełożenia kabli sieci energetycznej – siec elektroenergetyczna,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci kanalizacji sanitarnej – sieć kanalizacji sanitarnej,
- czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci wodociągowej – sieć wodociągowa.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729522,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek-Porwoł Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382566665

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 6

7.3.4) Miejscowość: Jejkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.