Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00279289/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8ee3ee-0cb6-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego Śladków Duży gm. Chmielnik ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZB/ŚD /2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1072617,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1 obejmuje: zabezpieczenie dachu pałacu w szczególności ryzalit, eliminacja ubytków w pokryciu dachu poprzez zastosowanie odpowiedniego zabezpieczenia uwzględniając wytrzymałość więźby dachowej celem wyeliminowania możliwości przeciekania wody opadowej do wewnątrz budynku oraz demontaż i skuteczne zabezpieczenie detalu rzeźbiarskiego znajdującego się na szczycie ryzalitu południowego pałacu (centralny podwójny kartusz z herbami Sulima i Suchekomnaty pod koroną, dwie wolnostojące rzeźby postaci oraz dwa kamienne wazony z draperiami);
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
Dla części 1 zamówienia wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261910-6 - Naprawa dachów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 708701,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 2 obejmuje: zabezpieczenie obiektów będących elementami zespołu pałacowego tj. spichlerz, oficyna oraz piwniczka (dawna lodownia ), uszczelnienie pokryć dachowych, uzupełnienie orynnowania i brakującego szklenia okiennego;
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
Dla części 2 zamówienia wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261910-6 - Naprawa dachów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 301348,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zespołu pałacowego w Śladkowie Dużym 91 B, gm. Chmielnik, w województwie świętokrzyskim, w obrębie ewidencyjnym 0023 Śladków Duży. Obiekt jest zabytkowy, wpisany do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.302. jako pałac wraz z parkiem w granicach ogrodzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie zespołu pałacowo-parkowego ze względu na pogarszający się stan obiektów oraz bezpieczeństwo osób trzecich.Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 3 obejmuje: program prac budowlanych poprawy stanu zachowania zabytkowego parku.
Zamawiający każdą cześć zamówienia oceni odrębnie. W przypadku niewystarczającej ilości środków finansowych pozwalających na realizację wszystkich trzech części zamówienia Zamawiający, zastrzega sobie możliwość wykonania tych części zamówienia, dla których kwota zabezpieczenia zostanie maksymalnie wykorzystana.
Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem (przekazaniem tego materiału do utylizacji) i uprzątnięciem terenu budowy, w tym terenu parku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• decyzje Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach -(Załącznik nr 8 do SWZ ),
- decyzja nr 200/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 201/2021 z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 579 A/2021z dnia 6.12.2021r.
- decyzja nr 580A/2021 z dnia 8.12.2021r.
- decyzja nr 581A/2021 z dnia 8.12.2021r.
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• pozwolenie na budowę Decyzja nr 1704/2022 z dnia 22 lipca 2022r.
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021r. poz. 1129 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2022r. poz. 1360 ze zm.) oraz przepisom powołanym w SWZ.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Weryfikacja zatrudnienia osób uprawnia zamawiającego do nałożenia sankcji określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia powyższego wymagania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 62567,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano-Handlowych „NOWBUD” Aleksander Nowak, Edward Bracki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-100-46-49
7.3.3) Ulica: Warszawska 261
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-551
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie części robót budowlanych dla części 1 Zamówienia.
Zakład Usług Remontowo -Budowlanych KOMA Marcin Kozera, ul. Warszawska 31/3, 25-518 Kielce
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Max-Bud I” Paweł Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591293693
7.3.3) Ulica: Zbożowa 2A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-416
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MAX - BUD I" PAWEŁ KRUK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MAX - BUD I" PAWEŁ KRUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano-Handlowych „NOWBUD” Aleksander Nowak, Edward Bracki Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-100-46-49
7.3.3) Ulica: Warszawska 261
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-551
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do oznaczania hormonów, markerów nowotworowych , przeciwciał , antygenów, wraz z dzierżawą analizatora oraz sprzętu niezbędnego do ich wykonania dla ŚCO w Kielcach.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup czujników do pomiaru głębokości snu pacjentów operowanych wraz z użyczeniem platformy monitorującej dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIE ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W PIŃCZOWIE (Powiat Kazimierza Wielka).
- Termomodernizacja budynku laboratoryjno-garażowego w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Kielcach
- Dostawa mebli
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.