eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania "Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc7d6f5a-f20a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219380/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Rzuchów, Stare Miasto, Wierzawice, Biedaczów oraz Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk obejmuje część nr 1, część nr 2 i część nr 4 robót budowlanych
Część numer 1 robót budowlanych – Budowa kolektora tłocznego w miejscowości Rzuchów do oczyszczalni w Wierzawicach oraz Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej z miejscowości Stare Miasto na oczyszczalnię ścieków w Wierzawicach – obejmuje wykonanie:
Budowa kolektora tłocznego w miejscowości Rzuchów do oczyszczalni w Wierzawicach:
 kolektor tłoczny Ø 125 – 3 320,00 m,
 studnia płucząca Ø 1000 – 3 szt.
Budowa kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej z miejscowości Stare Miasto na oczyszczalnię ścieków w Wierzawicach:
 kolektor tłoczny Ø 160 – 4 800,00 m,
 studnia płucząca Ø 1200 – 4 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 8,12 km sieci kanalizacyjnej.

Część numer 2 robót budowlanych – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Rzuchów i Biedaczów – obejmuje wykonanie:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rzuchów:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 3 730,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 386,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 1 405,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 13,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 1 090,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 132 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 75 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1200 – 3 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 4 kpl.
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biedaczów-Podkudłacz:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 3 149,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 693,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 72 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 24 szt.
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biedaczów:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 153,54 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 180,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 191,08 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 34 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 9 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 12,04 km sieci kanalizacyjnej.

Część numer 4 robót budowlanych – Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk oraz Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto – obejmuje wykonanie:
Zakres prac nr 1:
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 620,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 35,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 8,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 31 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 1 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1000 – 1 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków P1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 1350,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 8 kpl.
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 4 289,60 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 364,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 331,60 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 60,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 38 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 130 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 1000 – 6 szt.,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 1 650,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 16 kpl.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 6,75 km sieci kanalizacyjnej oraz 3,00 km sieci wodociągowej.
Zakres prac nr 2:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk:
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 10,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 1 szt.,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 754,00 m,
 hydrant żeliwny Ø80 – 5 kpl.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 0,01 km sieci kanalizacyjnej oraz 0,75 km sieci wodociągowej.

Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3c90b5f1-4cac-44ca-a066-8829646e66c0 oraz http://gofile.me/4matY/0HAFv8glQ
Przedmiotem umowy będzie pełnienie nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
Przedmiot umowy nie obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego nad procesem projektowania rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
Funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy, aż do końcowego odbioru robót zadania inwestycyjnego i podpisania bezusterkowego protokołu obioru końcowego.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla poszczególnych części:
• Część nr 1 – 11 miesięcy od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych

Ze względu na limit znaków szczegółowe obowiązki wykonawcy określone są w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 66077,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piskorowice obejmuje część nr 3 robót budowlanych
Część numer 3 robót budowlanych – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piskorowice – obejmuje wykonanie:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 14 791,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 677,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 3 948,50 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 191,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 6 848,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 451 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 186 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1200 – 17 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 17 kpl.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 26,45 km sieci kanalizacyjnej.
Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3c90b5f1-4cac-44ca-a066-8829646e66c0 oraz http://gofile.me/4matY/0HAFv8glQ
Przedmiotem umowy będzie pełnienie nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
Przedmiot umowy nie obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego nad procesem projektowania rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
Funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy, aż do końcowego odbioru robót zadania inwestycyjnego i podpisania bezusterkowego protokołu obioru końcowego.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla poszczególnych części:
• Część nr 2 – 20 miesięcy od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351) oraz przepisów wykonawczych,
2) pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę,
3) udział w przeglądach gwarancyjnych w/w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego,
4) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym,
5) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami,
6) analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych – informowanie Zamawiającego o problemach,
7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu – egzekwowanie wypełnienia czynności związanych z nadzorem autorskim,
8) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,
9) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyborów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie – inspektor nadzoru zobowiązany będzie do pobytu na placu budowy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych wynikających z przyczyn zewnętrznych niezależnych od wykonawcy robót budowlanych). W razie potrzeby wynikającej z zagrożenia zdrowia lub mienia oraz w razie potrzeby wynikającej np. z konieczności odbioru robót zanikających, wizyta inspektora nadzoru nastąpi niezwłocznie ale nie później w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o takiej konieczności.
10) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przez dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem,
11) sprawdzenie i zatwierdzenie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania,
12) uczestniczenie przy prowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
13) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - inspektor nadzoru potwierdza prawidłowość ich wykonania wpisem do dziennika budowy,
14) uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania (inspektor nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) – przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazaniu ich do użytkowania,
15) sprawdzenie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji,
16) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych,
17) udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także ich inicjowanie i prowadzenie, jeżeli zachodzi taka konieczność,
18) kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót,
19) wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczania interesu Zamawiającego,
20) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przez przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
21) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
22) żądanie od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne,
23) zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
24) Zamawiający wymaga aby inspektor nadzoru przebywał na budowie minimum 4 godziny podczas każdorazowego pobytu. Zamawiający dopuszcza każdorazowy czas pobytu na budowie krótszy od minimalnego wymaganego w przypadku gdy ze względów technologicznych nie ma konieczności przebywania na budowie przez minimalny wymagany okres czasu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 67925,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część numer 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska, Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Gwizdów, Stare Miasto obejmuje część nr 5 i część nr 6 robót budowlanych
Część numer 5 robót budowlanych – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska
Zakres nr 1: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska.”
Zakres prac obejmuje:
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 200 PVC – 4 985,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 225 PE – 200,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 355 PE – 80,00 m
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem stożkiem betonowym – 87 szt.
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem rurą teleskopową z włazem żeliwnym-30 szt.
 Montaż kolektora tłocznego Ø 90 – 580,00 m,
 Montaż studni rozprężnej Ø 1200 – 2 szt.,
 Montaż sieciowej przepompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu – 2 kpl.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 5,845 km sieci kanalizacyjnej.

Zakres nr 2: „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Wierzawice, Giedlarowa, Dębno, Biedaczów, Maleniska”
Zakres prac obejmuje:
 Wykonanie sieć wodociągowa dn110PE – 5 951,00 m,
 Montaż hydrantu żeliwnego Ø80 – 50 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 5,951 km sieci wodociągowej.

Część numer 6 robót budowlanych – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Gwizdów, Stare Miasto
Zakres prac nr 1: „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Gwizdów, Stare Miasto.”
Zakres prac obejmuje:
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 200 PVC – 5 923,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 225 PE – 255,00 m,
 Wykonanie kolektora grawitacyjnego Ø 355 PE – 100,00 m
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem stożkiem betonowym – 110 szt.
 Montaż studzienki rewizyjne Ø400 mm z kinetą PE systemowe z zamknięciem rurą teleskopową z włazem żeliwnym-38 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 6,278 km sieci kanalizacyjnej.

Zakres nr 2: „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Przychojec, Hucisko, Stare Miasto”.
Zakres prac obejmuje:
 Wykonanie sieć wodociągowa dn110PE – 2 920,00 m,
 Montaż hydrantu żeliwnego Ø80 – 27 szt.
Łączna długość kolektorów wynosi ok. 2,920 km sieci wodociągowej.
Inwestycja objęta nadzorem w części numer 3 wykonywana jest formule zaprojektuj-wybuduj. Obowiązek każdorazowego pobytu inspektora nadzoru dla ww. części nie obejmuje okresu projektowania.

Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3c90b5f1-4cac-44ca-a066-8829646e66c0 oraz http://gofile.me/4matY/0HAFv8glQ
Przedmiotem umowy będzie pełnienie nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
Przedmiot umowy nie obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego nad procesem projektowania rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej.
Funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy, aż do końcowego odbioru robót zadania inwestycyjnego i podpisania bezusterkowego protokołu obioru końcowego.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla poszczególnych części:
• Część nr 3 – 20 miesięcy od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 2351) oraz przepisów wykonawczych,
2) pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę,
3) udział w przeglądach gwarancyjnych w/w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego,
4) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym,
5) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami,
6) analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych – informowanie Zamawiającego o problemach,
7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu – egzekwowanie wypełnienia czynności związanych z nadzorem autorskim,
8) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,
9) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyborów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie – inspektor nadzoru zobowiązany będzie do pobytu na placu budowy nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych wynikających z przyczyn zewnętrznych niezależnych od wykonawcy robót budowlanych). W razie potrzeby wynikającej z zagrożenia zdrowia lub mienia oraz w razie potrzeby wynikającej np. z konieczności odbioru robót zanikających, wizyta inspektora nadzoru nastąpi niezwłocznie ale nie później w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o takiej konieczności.
10) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przez dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem,
11) sprawdzenie i zatwierdzenie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania,
12) uczestniczenie przy prowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
13) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - inspektor nadzoru potwierdza prawidłowość ich wykonania wpisem do dziennika budowy,
14) uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania (inspektor nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) – przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazaniu ich do użytkowania,
15) sprawdzenie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji,
16) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych,
17) udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także ich inicjowanie i prowadzenie, jeżeli zachodzi taka konieczność,
18) kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót,
19) wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczania interesu Zamawiającego,
20) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przez przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
21) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
22) żądanie od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne,
23) zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
24) Zamawiający wymaga aby inspektor nadzoru przebywał na budowie minimum 4 godziny podczas każdorazowego pobytu. Zamawiający dopuszcza każdorazowy czas pobytu na budowie krótszy od minimalnego wymaganego w przypadku gdy ze względów technologicznych nie ma konieczności przebywania na budowie przez minimalny wymagany okres czasu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 43168,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123307,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalex Zakład Robót wod-kan co i gaz Henryk Lasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7941000556

7.3.3) Ulica: Grzęska 431

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalex Zakład Robót wod-kan co i gaz Henryk Lasek ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7941000556

7.3.3) Ulica: Grzęska 431

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115866,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalex Zakład Robót wod-kan co i gaz Henryk Lasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7941000556

7.3.3) Ulica: Grzęska 431

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.