eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BardoBudowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Bardo

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bardo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9fc8ef-9f3f-4833-9f5d-77e33731ba07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zakres zadania polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci gazowej, sieci telekomunikacyjnej i sieci energetycznej wraz z odcinkami bocznymi do działek budowlanych przeznaczonych pod zabudowę jednorodzinną wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej i chodnika na terenie miasta Barda, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w formule „zaprojektuj-wybuduj”. Inwestycja pn. „Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu” obszarowo obejmuje wschodnią część miasta Barda. Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją celu publicznego, ma charakter liniowy.
Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”, przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz wykonanie i przekazanie inwestorowi robót. W zakresie przedmiotu są także czynności odbiorowe wykonawcy robót i inwentaryzacja powykonawcza kanałów, przewodów, dróg i obiektów oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie

1.2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu budowlanego
Przedsięwzięcie ma na celu doprowadzenie do działek sieci wodociągowej i sieci gazowej poprzez system ciśnieniowy, sieci telekomunikacyjnej, sieci elektroenergetycznej, a także odbiór ścieków bytowo-gospodarczych oraz deszczowych z posesji znajdujących się na terenie miasta Barda poprzez system grawitacyjny, z doprowadzeniem ich do istniejących sieci, a także wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej raz z chodnikiem.
Inwestycja ma charakter liniowy, szacowana długość i ilości elementów dla poszczególnych sieci wraz z podziałem na średnice wynoszą:
1) Sieć kanalizacji sanitarnej:
a) sieć grawitacyjna z rur litych PVC-U SN8 fi200 – 696,6 m
b) odcinki boczne grawitacyjne z rur litych PVC-U SN8 fi160 – 143,3 m
c) sieć tłoczna z rur PEHD SDR17 fi90 – 237,6 m
d) studnie betonowe fi1000 – 17 szt.
e) studnie tworzywowe PP/PVC DN425 – 13 szt.
f) przepompownia ścieków fi1200 betonowa – 1 szt.
g) zagospodarowanie terenu przepompowni ścieków:
- brama wjazdowa szer. = 4,0 m, wys. = 1,73 m
- ogrodzenie z paneli ocynkowanych drut fi5, wys. 1,53 m wraz z podmurówką h = 20 cm – 12 m,
- kostka brukowa betonowa 10 x 20 cm, gr. 8 cm – 16 m2
- obrzeża betonowe 8 x 30 – 12 m
- krawężnik najazdowy 15 x 22 – 4 m

2) Sieć kanalizacji deszczowej:
a) sieć grawitacyjna z rur dwuwarstwowych PP SN8 DN/OD fi400 – 137,1 m
b) sieć grawitacyjna z rur dwuwarstwowych PP SN8 DN/OD fi315 – 298,6 m
c) sieć grawitacyjna z rur dwuwarstwowych PP SN8 DN/OD fi250 – 336,9 m
d) odcinki boczne grawitacyjne z rur dwuwarstwowych PP SN8 DN/OD fi160 – 212,0 m
e) studnie betonowe fi1000 – 19 szt.
f) studnie tworzywowe PP/PVC DN425 – 16 szt.
g) trójniki tworzywowe PP fi400/160 90 st. – 4 szt.
h) wpusty deszczowe DN500 – 23 szt.


3) Sieć wodociągowa:
a) sieć ciśnieniowa PEHD SDR17 fi110 – 869,0 m
b) sieć ciśnieniowa PEHD SDR17 fi90 – 22,0 m
c) sieć ciśnieniowa PEHD SDR17 fi63 – 12,1 m
d) odcinki boczne ciśnieniowe PEHD SDR11 fi40 – 126,0 m
e) zasuwa klinowa kołnierzowa DN100 – 12 szt.
f) zasuwa klinowa kołnierzowa DN80 – 3 szt.
g) zasuwa klinowa kołnierzowa DN50 – 1 szt.
h) zasuwa gwintowana DN40 – 30 szt.
i) siodło elektrooporowe PEHD SDR11 fi110/40 – 25 szt.
j) trójnik PEHD SDR17 fi110/110 90 st. – 5 szt.
k) trójnik PEHD SDR17 fi110/90 90 st. – 3 szt.
l) trójnik PEHD SDR17 fi110/63 90 st. – 2 szt.
m) trójnik PEHD SDR17 fi63/40 90 st. – 2 szt.
n) hydrant ppoż. nadziemny DN80, łamany – 4 szt.

4) Sieć gazowa:
a) sieć ciśnieniowa PEHD SDR17,6 fi110 – 832,0 m
b) sieć ciśnieniowa PEHD SDR17,6 fi63 – 37,3 m
c) odcinki boczne ciśnieniowe PEHD SDR11 fi40 – 130,4 m
d) zasuwa klinowa kołnierzowa SDR11 DN100 – 12 szt.
e) zasuwa klinowa kołnierzowa SDR11 DN50 – 1 szt.
f) zasuwa gwintowana SDR11 DN40 – 30 szt.
g) siodło elektrooporowe PEHD SDR11 fi110/40 – 25 szt.
h) trójnik PEHD SDR11 fi63/40 90 st. – 2 szt.
i) trójnik PEHD SDR11 fi160/110 90 st. – 2 szt.


5) Nawierzchnia bitumiczna:
a) warstwa dolna z kruszywa 0/31,5 stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm - 4738 m2
b) warstwa górna z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm – 4738 m2
c) warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna AC16W: 6 cm – 4738 m2
d) warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna AC11S: 4 cm – 4738 m2

6) Chodnik:
a) warstwa dolna z kruszywa 0/31,5 stabilizowana mechanicznie, gr. 20 cm - 2348 m2
b) warstwa górna z kruszywa 0/4, gr. 3 cm - 2348 m2
c) kostka brukowa betonowa 10 x 20 cm, gr. 8 cm - 2348 m2
d) krawężnik betonowy 15 x 30 - 1583 m
e) obrzeże betonowe 8 x 30 – 1233 m

7) Teletechnika:
a) sieć teletechniczna RHDPE40 – 740,8 m
b) studnie kablowe typu SKR-1 – 35 szt.

8) Sieć elektroenergetyczna oświetlenia ulicznego:
a) sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia (przekrój do wyliczenia na etapie projektu) – 782,7 m
b) słupy oświetleniowe – 33 szt.

Prace projektowe oraz roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach określonych umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6261711,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15523584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6261711,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871167049

7.3.3) Ulica: ul. Melioracyjna 3

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
2. BUDOWA SIECI GAZOWEJ
3. BUDOWA DRÓG I CHODNIKÓW
4. BUDOWA SIECI TELETECHNICZNYCH I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH OŚWIETLENIA ULICZNEGO


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6261711,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.