eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi doradztwa rolniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d597c251-f603-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego: urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów z oprogramowaniem oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi i zasilaczami UPS, pamięci masowej do tworzenia kopii zapasowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.260.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 12.07.2022 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Komputery stacjonarne typu ALL-in-ONE z oprogramowaniem (12 sztuk) na okres co najmniej 3 lat
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1A do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 87600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 12.07.2022 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Zasilacze awaryjne UPS (12 sztuk) na okres co najmniej 1 roku
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1B do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 12.07.2022 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Urządzenia drukujące wielofunkcyjne mono A3 (3 sztuki) na okres co najmniej 2 lat
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1C do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 12.07.2022 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Urządzenia drukujące wielofunkcyjne kolor A4 (9 sztuk) na okres co najmniej 2 lat
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1D do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 59100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 12.07.2022 r. stanowiącym Załącznik nr 1F do SWZ.
2. Przez dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na rzecz DODR we Wrocławiu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Nie mogą być dotychczas użytkowane ani odnawiane oraz nie mogą być przedmiotem przestępstwa.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na:
1) Pamięć masową do tworzenia kopii zapasowych (1 sztuka) na okres co najmniej 2 lat
- począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowany sprzęt określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1E do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest określić okres gwarancji dla części, na którą składa ofertę, wypełniając odpowiednio punkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96678,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96678,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-253-64-69

7.3.3) Ulica: Damrota 6/301

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-022

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96678,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4206,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4206,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4206,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUT KOMPUTER MACIEJ LASKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-107-70-01

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 10A/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4206,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21033,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42163,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21033,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stan-Mit Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-318-23-90

7.3.3) Ulica: Gajowicka 95

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-421

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21033,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana uchylił się od podpisania umowy.
Wykonawca poinformował Zamawiającego o braku możliwości podpisania umowy i dostarczenia sprzętu w części 4 postępowania. Wykonawca, którego ofertę wybrano otrzymał informacje od producenta, że urządzenia będą dostępne dopiero w grudniu bieżącego roku a zatem dostawa w przeciągu 30 dni od podpisania umowy nie byłaby możliwa i z tego powodu Wykonawca ten zmuszony jest odstąpić od podpisania niniejszej umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56899,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168095,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej w części V wyżej wymienionego postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych na realizację części V do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23185,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25215,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.