eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Wykonanie placu zabaw wraz ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu "Przedszkole Równych Szans"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie placu zabaw wraz ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu „Przedszkole Równych Szans”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213909

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-201da8ee-fdf6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie placu zabaw wraz ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu „Przedszkole Równych Szans”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-201da8ee-fdf6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054437/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie placu zabaw ze sztuczną nawierzchnią przy Gminnym Przedszkolu w Kołczygłowach w ramach projektu "Przedszkole Równych Szans"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie: Umowy nr RPPM.03.01.00-22-0002/20-00 o dofinasowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 z dnia 04.10.2021 r. tytuł projektu: „Przedszkole Równych Szans”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 347125,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw ze sztuczną nawierzchnią na działce oznaczonej nr 69/2 przy Gminnym Przedszkolu w miejscowości Kołczygłowy zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 – Dokumentacja techniczna zawierająca dokumentację techniczną, Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Przedmiar robót.
2. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku – 538,67 m2,
4) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – 538,67 m2,
5) ułożenie elastycznych obrzeży – 104 m,
6) wykonanie nawierzchni z płyt gumowych – 538,67 m2,
7) dostawa i montaż urządzeń zabawowych – 9 kpl., w tym: zestaw wieżowy z mostkami – 1 kpl., piaskownica duża – 1 kpl., tablica edukacyjna – alfabet Braille – 1 kpl., tablica edukacyjna – wyścig – 1 kpl., bujak podwójny – 1 kpl., piaskownica mała – 1 kpl., huśtawka pojedyncza – 1 kpl., labirynt alfabet – 1 kpl., zestaw domek z mostkiem – 1 kpl,
8) demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń placu zbaw,
9) dostarczenie piasku do piaskownic z atestem PZH.
3. Wykonawca staraniem własnym lub na koszt własny dokona badań nośności i zagęszczenia poszczególnych warstw podbudowy tj. warstwa odsączająca, warstwa podbudowy dolna, warstwa podbudowy górna, stanowiących konstrukcję pod nawierzchnię sztuczną plac zabaw, w celu potwierdzenia ich zgodności z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu deklaracje właściwości użytkowych (DWE) na planowane do wbudowania materiały w zakresie konstrukcji nawierzchni pod plac zabaw, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego na ich zastosowanie.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna zawierająca dokumentację techniczną, Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót.
6. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej lub STWiORB stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, jak również potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane roboty. Podział zamówienia na części spowodowałby ryzyko, w którym unieważnienie jednej z części postępowania zagroziłoby terminowemu rozliczeniu projektu, ponieważ nawet realizacja pozostałych części nie zapewniłaby osiągnięcia wskaźników projektu określonych w jego dofinansowaniu.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.
9. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Rozwiązania równoważne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.): roboty ziemne, wykonanie prac budowlanych związanych z przygotowaniem i układaniem nawierzchni, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w dniu 14.06.2023 r. przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 430 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono pięć ofert.
W dniu 28.06.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert. Zgodnie z kryterium oceny ofert za najkorzystniejszą ofertę uznano Ofertę nr 5 złożoną przez ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski 07 – 320 Małkinia Górna, ul. Kańkowo 72c. W dniu 11.07.2023 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. firma ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski 07 – 320 Małkinia Górna, ul. Kańkowo 72c, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców. Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców. Wykonawca, którego oferta otrzymała jako druga najwyższą ocenę według kryterium oceny ofert – Oferta nr 4 nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty zgodnie z art. 252 ust. 2 ustawy Pzp. Natomiast kolejna oferta – Oferta nr 1 złożona w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.