Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE 
ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU – 
WYMIANA NAWIERZCHNI STAREGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inflancka 13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-354
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsp03@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3wroclaw.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIEZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU –
WYMIANA NAWIERZCHNI STAREGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29770013-1194-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059039/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana nawierzchni starego boiska wielofunkcyjnego na terenie ZSP 3 ul. Inflancka 13 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie nawierzchni starego boiska wielofunkcyjnego, usytuowanego  na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu, przy ul. Inflanckiej 13. 
2.	Zakres robót do wykonania obejmuje:
1)	Zerwanie starej nawierzchni poliuretanowej (ok. 35 mm ET, 10 mm SBR i natrysk EPDM ok. 2 mm) wraz z wywozem i utylizacją pow. istniejącego boiska ok. 613 m2.
2)	Rozebranie i utylizacja istniejącego sprzętu sportowego boiska (dwóch koszy do koszykówki, zestawu do siatkówki) wraz z fundamentami, tulejami oraz uzupełnieniem podbudowy z kruszywa granitowego 0-31,5 mm – wywóz i utylizacja.
3)	Profilacja i zagęszczenie istniejącego podłoża kamiennego, w razie potrzeby uzupełnić warstwą kruszywa granitowego 0-31,5 oraz miału granitowego 0-5 mm – Is >= 0,99.
4)	Dostawa i montaż nowego sprzętu sportowego:
a)	2 szt. bramek do piłki ręcznej 2x3m z aluminium wraz z siatkami montaż w tulejach
b)	1 szt. zestawu do siatkówki z aluminium wraz z siatka i antenkami, montaż w tulejach
c)	4 szt. koszy do koszykówki typu „gęsia szyja” wraz z osłonami zabezpieczającymi na słupy, montaż z tulejach, konstrukcja stalowa w fundamencie 1 x 1 m – zgodnie z zalecaniami producenta
5)	Wykonanie warstwy ET gr. 35 mm (mieszanina granulatu gumowego, kruszywa kwarcowego i spoiwa żywicznego) na powierzchni całego boiska – ok. 613 m2.
6)	Wykonanie warstwy EPDM gr. 10 mm (mieszanina granulatu EPDM pierwotnego barwionego w masie wraz z spoiwem żywicznym) w kolorze ceglastym – ok. 613 m2.
7)	Wykonanie linii dla wszystkich dyscyplin (piłka ręczna boisko niepełny wymiar, boisko do siatkówki oraz linia rzutów wolnych dla koszykówki), linie w odrębnych kolorach dla poszczególnych dyscyplin, zgodnie z obowiązującymi przepisami – poglądowy rysunek linii dla boiska do piłki ręcznej w załączeniu.
8)	Dostawa i montaż regulaminu korzystania boiska o nawierzchni poliuretanowej (ostateczna treść umieszczona na regulaminie ma być uzgodniona z placówką).
9)	Oczyszczenie istniejącego placu z kostki betonowej z chwastów, przerostów roślin.
10)	Przełożenie istniejącej kostki betonowej typu Holland wypchanej przez korzenie drzew na pow. ok. 130 m 2 w zakres prac wchodzi:
a)	Rozebranie istniejącej kostki betonowej wraz z podbudową
b)	Wykarczowanie korzeni drzew znajdujących się pod kostką
c)	Wykonanie nowej konstrukcji pod kostkę brukową ze stabilizacji cementowo-piaskowej Rm=1,5-2,5 MPa oraz kruszywa granitowego 0-31,5 mm zagęszczenie Is=1,00; E2=100 MPa
d)	Ułożenie ponowne kostki betonowej na miale kamiennym granitowym 0-5 mm
11)	Wykonanie ekranów przeciwkorzeniowych wzdłuż granicy zabrukowanej na dł. ok. 80 m wys. maty zakopanej w ziemi ok. 40 cm – zaleca się wykop wykonać ręcznie.
12)	Wykonanie ręcznie wykopu na około istniejącego boiska między obrzeżem a piłkochwytem na szerokość 20 cm na 3 bokach oraz ok. 40 cm na 1 krótszym boku w celu wykonania opaski z kostki betonowej typu Holland ułożonej na stabilizacji cementowo-piaskowej Rm=1,5 - 2,5 MPa gr. ok. 10 cm (szerokość opaski 20 cm na 3 bokach oraz ok. 40 na 1 boku).
13)	Naprawa terenów szkoły po prowadzonych robotach i transporcie materiałów w tym założenie trawników.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASB BUDOWNICTWO - S. Augustyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891149858
7.3.3) Ulica: Tuszyn 61C
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 58-207
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
 - Wyposażenie cel mieszkalnych
 - SZP/243-299/2025 SUBSKRYPCJA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE VEEAM BACKUP AND REPLICATION ENTERPRISE PLUS LUB PRODUKT RÓWNOWAŻNY
 - 3/SP/U/2025 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz Biura Obsługi Urzędu
 - Dostawa Systemu do cyfrowego PCR (dPCR) wraz z zestawem startowym oraz akcesoriami dla Kliniki Hematologii, Terapii Komórkowych i Chorób Wewnętrznych.
 
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
 - Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów - Stary Cykarzew na działkach ew.nr 984, 1100/2, 1099/2 w miejscowości Stary Cykarzew, gm. Mykanów" część 2 obejmująca działki 1100/2, 1099/2
 - Roboty malarskie w pawilonach i w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025 r
 - Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





