eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › "Budowa kancelarii 3 stanowiskowej w Leśnictwie Damówka - przetarg VI"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kancelarii 3 stanowiskowej w Leśnictwie Damówka - przetarg VI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 18

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768412300

1.5.8.) Numer faksu: 768412300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubin@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubin.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lubin/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prowadzenie gospodarki leśnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kancelarii 3 stanowiskowej w Leśnictwie Damówka - przetarg VI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673cd4b6-3268-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075240/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa kancelarii 3 stanowiskowej w Leśnictwie Damówka”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241319/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.82.2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1005763,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Budowa kancelarii 3
stanowiskowej w Leśnictwie Damówka”. Celem robót jest budowa budynku biurowego kancelarii
stanowiący samodzielną jednostkę wchodzącą w skład struktur organizacyjnych Skarbu
Państwa - dokładniej w skład Państwowych Gospodarstw Leśnych Lasów Państwowych.
Przedmiot zamówienia także zagospodarowanie terenu: wykonanie dojść, dojazdów, miejsc
postojowych, przyłączy oraz miejsca składowania odpadów stałych z możliwością segregacji.
Obiekt przeznaczony jest do wykonywania czynności kancelaryjno - administracyjnych i
przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach
prowadzonej gospodarki leśnej. Obiekt ten wyposażony jest w pomieszczenia przeznaczone do
pracy biurowej, pomieszczenia socjalne, sanitarne, gospodarcze oraz poczekalnie – przedmiot
zamówienia nie obejmuje wyposażenia pomieszczeń biurowych – mebli. Projektowane
pomieszczenia są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Obiekt stanowi
miejsce pracy sześciu ludzi tj. pracowników administracyjnych (trzech leśniczych i trzech
podleśniczych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494416,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1494416,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W w/w postepowaniu prowadzonym w trybie wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 1 494 416,48 zł brutto, przekracza kwotę 1 005 763,00 zł brutto jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 48,59%. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnia podmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy Pzp niemniejsze zawiadomienie zamieszcza się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.