Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU”
- produkty mleczarskie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU”- produkty mleczarskie”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4386e1b6-378b-4572-8aff-a41bb6fa155e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018533/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa artykułów żywnościowych w podziale na pakiety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia, tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym pn.: ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW – znak sprawy TP/MOPS/4/2025 ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych - ogłoszenie nr 2025/BZP 00235006/01 z dnia 2025-05-16 w zakresie Pakietu nr V nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cbba3348-bb10-4167-849c-e4ac9f47dc7f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/MOPS/9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34132 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na koszt i ryzyko Wykonawcy, do magazynów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu tj.: Dzienny Dom Senior +, Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47 - zgodnie z zapisami zawartymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) – w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Produkty mleczarskie
Kod CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie.
Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać produkty do placówki Zamawiającego na niżej wymieniony adres:
Dzienny Dom Senior +, Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym lub drogą elektroniczną (e-mail) przekazywanym zgłoszeniu z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00 – 14.30.
Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego asortymentu oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy.
Dostarczone towary muszą być odpowiednio oznakowane:
- produkty mleczarskie: opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia (nabiał - minimum 14 dni od dnia dostawy, mleko i tłuszcze – termin przydatności do spożycia wynosi minimum 30 dni od dnia ostawy).
Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie.
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodne z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu.
2) W zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie produktu, składzie, informacje o producencie / nazwie/, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze /litrażu.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty pierwszego gatunku, czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach.
4) W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej lub handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu i zgłosi niezwłocznie reklamację telefonicznie lub faksem lub za pomocą poczty e-mail w dniu dostawy.
5) Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych lub posiadającą wady eliminujące ją do spożycia na wolną od wad:
najpóźniej w tym samym dniu lub w dniu następnym od chwili zgłoszenia w godzinach pracy Zamawiającego i na własny koszt.
6) W przypadku nie zrealizowania reklamacji w umówionym terminie Zamawiający zakupi towar na koszt Wykonawcy w dowolnej, wybranej przez Zamawiającego placówce handlowej.
7) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli jakościowej i ilościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
8) Wykonawca będzie realizował zamówienia do magazynów Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH lub równoważny, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
9) Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
10) Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i HACCAP.
11) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
12) Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający może dokonywać zmiany ilości podanych w formularzu asortymentowo-cenowym o +/-50% w ramach limitu finansowego (wartości brutto umowy). Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
13) Zakup towarów przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w formularzu asortymentowo-cenowym nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru.
14) Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
15) Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.
16) Zamawiający nie stawia wymogu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
17) Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
18) W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania oraz do złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
19) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
20) W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
21) Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP.
2. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY stanowiące załącznik nr 3 do zaproszenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn. zm.), zwanego dalej w skrócie „RODO” wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w związku z realizacją umowy,
b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. nr 1781).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia warzyw i owoców „LANDROPOL” Łukasz Langner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 649220209
7.3.3) Ulica: ul. 11 listopada 17
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38731,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych II
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Bieszczadzkiego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Ustrzykach Dolnych w roku szkolnym 2025/2026
- DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH
- Sukcesywna dostawa nabiału w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie wrzesień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.