eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont posadzki loggi w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont posadzki loggi w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14

1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont posadzki loggi w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49271e02-1958-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025237/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont posadzki logii na III piętrze budynku MOPS przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 61A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303663/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4402,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest remont posadzki loggi w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn:
2.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja:
1)Przedmiar robót ,
3.Zakres prac do wykonania obejmuje:
a/ branża ogólnobudowlana
- roboty rozbiórkowe
- roboty posadzkarskie
4.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. przedmiarami robót, oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ.
5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe
i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
6.Wymagania dotyczące robót:
6.1.wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
6.2.użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
7.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
7.1.Prace remontowe będą prowadzone w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn w lokalu użyteczności publicznej, który będzie wykonywał swoją bieżącą pracę.
7.2.Prace remontowe mogą być prowadzone w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 -15.15
7.3.Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku
w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów (na własny koszt), zachowania zasad bezpieczeństwa oraz obowiązującego
w danym czasie reżimu sanitarnego. Pracownicy nie powinni przemieszczać się po budynku bez potrzeby.
7.4.Wykonawca może korzystać z dostępu do energii elektrycznej i bieżącej wody w budynku. Koszty za media w trakcie prowadzonych prac będą po stronie Zamawiającego.
7.5.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzchni użytkowej, która nie podlega remontowi, a w przypadku zniszczenia dokona naprawy szkody.
7.6.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia zewnętrznego terenu budynku, który będzie narażony na działanie spadających z wysokości materiałów budowlanych lub narzędzi.
7.7.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wykonać zaplecze magazynowe do przetrzymywania materiałów i narzędzi. Placówka nie posiada pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn dla Wykonawcy.

8.Wymagania stawiane Wykonawcy:
8.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
8.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych w wymiarze co najmniej 3 lat, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane
w rozdziale XX. W okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane są w ramach wynagrodzenia umownego.
8.3.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru prac przez Zamawiającego.
8.4.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, roboty wykona zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
8.5.Wymaga się spełnienia innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
9.Warunki realizacji robót budowlanych zostały określone w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót
Wizja lokalna odbędzie się w dniu 18.08.2022r. o godz.9.00. Miejscem spotkania będzie miejsce Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy al.Marsz.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn III piętro przed wejściem do pokoju nr 317. Osoba odpowiedzialna
p. Ewa Zarzycka tel.89 521 04 35.
Wskazane jest aby w wizji lokalnej uczestniczyło maksymalnie dwóch przedstawicieli Wykonawcy.
Zamawiający nie uzależnia konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej od złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia składania ww. postępowaniu prowadzonym na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.