Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00334916/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00341786/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00405804/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00428755/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zamówienie wspólne na świadczenie usług, polegających na zapewnieniu Użytkownikom dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach abonamentu na terenie całego kraju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.11.4.) Miejscowość: Wrocław
1.11.5.) Kod pocztowy: 50-411
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie wspólne na świadczenie usług, polegających na zapewnieniu Użytkownikom dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach abonamentu na terenie całego kraju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1598babf-2ad7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027525/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.68 Zapewnienie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy przygotowują i składają swoje oferty wraz z wskazanymi wszystkimi załącznikami zgodnie z wymaganiami SWZ pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć za
pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego
postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały w załączniku nr 5 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w dokumentacji
przetargowej Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.62.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu Użytkownikom dostępu do obiektów, zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach abonamentu na terenie całego kraju, w tym obowiązkowo na terenie województwa dolnośląskiego, a w szczególności w miastach: Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra i Legnica na rzecz jednostek Województwa Dolnośląskiego z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ - dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej IPU) dla zadania nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ – dla jednostek Województwa Dolnośląskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) - 60% (60% = 60,00 pkt)
2. Dostępność obiektów (D) - 40% (40% = 40,00 pkt)
1. Liczba punktów za kryterium: „Cena” (C) – zostanie obliczona, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
C=(( C_min)/C_n ) x 60 [PKT]
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cn – cena oferty ocenianej
2. Liczba punktów w kryterium: „Dostępność obiektów” (D) przyznana ocenianej ofercie zostanie obliczona, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
D=D_bad/D_max x 40 [PKT]
gdzie:
D – punkty za kryterium „Dostępność obiektów” przyznane badanej ofercie
Dbad – liczba obiektów w badanej ofercie
Dmax – największa wykazana liczba obiektów spośród ocenianych ofert
Przez Obiekt rozumie się obiekt sportowo-rekreacyjny, który świadczy minimum jedną usługę sportowo-rekreacyjną w danym punkcie adresowym. Różnorodne Usługi sportowo-rekreacyjne oferowane w jednym Obiekcie pod tym samym adresem przez ten sam podmiot będą traktowane jako jeden Obiekt. Obiekty tzw. wellness i SPA traktowane są jako Obiekty, jeżeli świadczą przynajmniej jedną Usługę sportowo-rekreacyjną.
W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna punkty za liczbę zaoferowanych przez Wykonawcę obiektów sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych we Wrocławiu i/lub Wałbrzychu i/lub Jeleniej Górze i/lub Legnicy, w których świadczona jest co najmniej jedna z wymienionych usług sportowo-rekreacyjnych: basen i/lub siłownia i/lub zajęcia grupowe typu fitness.
W przypadku braku wskazania w ofercie oferowanej liczby obiektów sportowo-rekreacyjnych (niewypełnienie odpowiedniego punktu „Formularza oferty”), Zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność obiektów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu Użytkownikom dostępu do obiektów, zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach abonamentu na terenie całego kraju, w tym obowiązkowo na terenie województwa dolnośląskiego, a w szczególności w miastach: Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra i Legnica na rzecz jednostek Województwa Dolnośląskiego bez dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w IPU dla zadania nr 2, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena (C) - 60% (60% = 60,00 pkt)
2. Dostępność obiektów (D) - 40% (40% = 40,00 pkt)
1. Liczba punktów za kryterium: „Cena” (C) – zostanie obliczona, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
C=(( C_min)/C_n ) x 60 [PKT]
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cn – cena oferty ocenianej
2. Liczba punktów w kryterium: „Dostępność obiektów” (D) przyznana ocenianej ofercie zostanie obliczona, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
D=D_bad/D_max x 40 [PKT]
gdzie:
D – punkty za kryterium „Dostępność obiektów” przyznane badanej ofercie
Dbad – liczba obiektów w badanej ofercie
Dmax – największa wykazana liczba obiektów spośród ocenianych ofert
Przez Obiekt rozumie się obiekt sportowo-rekreacyjny, który świadczy minimum jedną usługę sportowo-rekreacyjną w danym punkcie adresowym. Różnorodne Usługi sportowo-rekreacyjne oferowane w jednym Obiekcie pod tym samym adresem przez ten sam podmiot będą traktowane jako jeden Obiekt. Obiekty tzw. wellness i SPA traktowane są jako Obiekty, jeżeli świadczą przynajmniej jedną Usługę sportowo-rekreacyjną.
W ramach tego kryterium Zamawiający przyzna punkty za liczbę zaoferowanych przez Wykonawcę obiektów sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych we Wrocławiu i/lub Wałbrzychu i/lub Jeleniej Górze i/lub Legnicy, w których świadczona jest co najmniej jedna z wymienionych usług sportowo-rekreacyjnych: basen i/lub siłownia i/lub zajęcia grupowe typu fitness.
W przypadku braku wskazania w ofercie oferowanej liczby obiektów sportowo-rekreacyjnych (niewypełnienie odpowiedniego punktu „Formularza oferty”), Zamawiający przyzna 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność obiektów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
W/w oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1-4 i 6 SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 4 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
4. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt umowy dla zadania nr 1 (dla UMWD) stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ;2. IPU dla zadania nr 1 (dla jednostek województwa dolnośląskiego) stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ;
3. IPU dla zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegółowe zapisy są zawarte w projekcie umowy oraz IPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-02 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymagany termin wykonania zamówienia dla każdego z zadań: Usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od 1 września 2023 r. lub do wykorzystania kwoty, stanowiącej maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy (cena oferty), w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.W przypadku zawarcia umowy w terminie niepozwalającym na rozpoczęcie świadczenia usługi od dnia 1 września 2023 r., dopuszcza się możliwość rozpoczęcia realizacji usługi od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym umowa została podpisana.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
3. Województwo Dolnośląskie – Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, działający na podstawie uchwały Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 1307/VI/19 z dnia 8 października2019 r. w sprawie wyznaczenia Wspólnego Zamawiającego do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych zmieniona uchwałą nr 3707/VI/21 z dnia 12 maja 2021 w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik (na zasadzie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp), następujących Zamawiających:
1. Specjalistyczny Szpital im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
2. Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław
3. Pogotowie Ratunkowe w Legnicy, ul. Dworcowa 7, 59-220 Legnica
4. Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław
Ze wskazanymi wyżej Zamawiającymi wybrany (w każdym zadaniu) w postępowaniu Wykonawca podpisze odrębne umowy o wykonanie zamówienia publicznego, w zakresie właściwym dla tych Zamawiających, określonym w dokumentacji zamówienia - zgodnie z załącznikami nr 9 i 10 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- "Integracja Załogi GPW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.