eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA/PRZEBUDOWA PRZYŁĄCZY CIEPŁOWNICZYCH O WYS. I NIS. PAR. CZYNNIKA GRZEWCZEGO ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH I INSTAL. ODBIORCZYCH W CZĘŚCI WSPÓLN. BUDYNKÓW



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA/PRZEBUDOWA PRZYŁĄCZY CIEPŁOWNICZYCH O WYS. I NIS. PAR. CZYNNIKA GRZEWCZEGO ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH I INSTAL. ODBIORCZYCH W CZĘŚCI WSPÓLN. BUDYNKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA/PRZEBUDOWA PRZYŁĄCZY CIEPŁOWNICZYCH O WYS. I NIS. PAR. CZYNNIKA GRZEWCZEGO ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA WĘZŁÓW CIEPŁOWNICZYCH I INSTAL. ODBIORCZYCH W CZĘŚCI WSPÓLN. BUDYNKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec3f6a6-2039-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002188/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie przyłączy ciepłowniczych, węzłów ciepłowniczych oraz wewnętrznych instalacji odbioru ciepła dla ostatecznych odbiorców w ramach zadania ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej III „Czysta energia” działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych – wymiana źródeł ciepła

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3988608,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przyłączy ciepłowniczych o niskim parametrze czynnika grzewczego przy ul. Bohaterów Getta 17, Bohaterów Getta 17A, Bogusławskiego 10, Bogusławskiego 12, Reymonta
22, Reymonta 30, Konopnickiej 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 311809 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznych instalacji odbiorczych przy ul. Franciszkańskiej 9, Kazimierza Wielkiego 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 320848 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznych instalacji odbiorczych przy ul. 3 Maja 39/Św. Jana 37

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 462980 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Grunwaldzkiej 21

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 270780 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Grunwaldzkiej 22

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 203998 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Dworskiego 74

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 283707 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Dworskiego 14

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 248993 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Mickiewicza 19

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 320902 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Kopernika 54

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 208758 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Okrzei 19

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 206585 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłączy ciepłowniczych, adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na węzły ciepłownicze, budowa węzłów ciepłowniczych, budowa wewnętrznych instalacji odbiorczych przy ul. Basztowej 10, Basztowej 12 oraz Władycze 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 705285 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Barskiej 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 87629 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy, budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Chopina 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 160225 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa wewnętrznej instalacji odbiorczej przy ul. Grodzkiej 6/5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 11887 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie oraz budowa przyłącza ciepłowniczego, adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na węzeł cieplny, budowa węzła ciepłowniczego, budowa wewnętrznych instalacji odbiorczych przy ul. Jagiellońskiej 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 184224 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515124 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492027,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708368,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429269,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267633 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267633 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Heatco Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOD-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363514338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 43

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267633 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252816 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291780 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253816 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Heatco Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOD-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363514338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 43

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252816 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306336 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306336 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Heatco Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOD-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363514338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 43

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306336 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373173 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531510 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373173 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Heatco Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOD-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363514338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 43

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373173 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322146 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322146 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322146 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Heatco Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOD-REM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363514338

7.3.3) Ulica: Żeliwna 43

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-599

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322146 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266010 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304939,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1014548,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148410 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190854 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.