Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00221463/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn.
ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00
1.5.8.) Numer faksu: 76 746 15 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c6532fc-8039-41aa-aa7c-52996f27b32e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn.ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6532fc-8039-41aa-aa7c-52996f27b32e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi w ramach projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku POPPPiDM"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze Europejskie bliżej mieszkańców Dolnego Śląska Działanie 6.1 Rozwój lokalny - strategie ZIT- Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi
na budowie 3-kondygnacyjnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa
Metodycznego (zwanego dalej POPPPiDM) o powierzchni użytkowej 554,39 m2 wraz z infrastrukturą techniczną w ramach
zadania pn.: Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego
Ośrodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego” (lokalizacja: na działce oznaczonej
numerem ewidencyjnym 51, obręb 0001 Polkowice, jednostka ewidencyjna 021604_4 Polkowice - miasto).
2. Przez nadzór wielobranżowy należy rozumieć nadzór w zakresie:
a) nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) nadzoru branży sanitarnej,
c) nadzoru branży elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176751 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176751 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176751 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartbud Firma Budowlana Piotr Jaroszczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300025769
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 1a
7.3.4) Miejscowość: Święciechowa
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
jakie przetargi wygrała firma
SMARTBUD FIRMA BUDOWLANA Piotr Jaroszczuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176751 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Rozbudowa sektorów K1-K6 cmentarza gminnego w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanej w ramach zadania: "Budowa powiatowej bazy magazynowo sprzętowej ochrony ludności wraz z infrastrukturą - etap I"
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- "Modernizacja obiektu na Stadionie Miejskim"
- Świadczenie usług transportowych na rzecz studentów Uczelni Jana Wyżykowskiego
- Rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 6 w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Nadzór inwestorski nad inwestycjami realizowanymi przez Miasto Pabianice
- II ZP-42/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Montaż urządzeń OZE na terenie Gminy Biała - etap II"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Rozprza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.