eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PęczniewRemont drogi gminnej nr 111103E



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 111103E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436781519

1.5.8.) Numer faksu: 436781519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ba2c053-efb9-4989-b176-0e48d2228795

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 111103E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba2c053-efb9-4989-b176-0e48d2228795

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022990/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi gminnej nr 111103E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248333

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208784,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Remont drogi gminnej nr 111103E”, polegającego na poprawie stanu technicznego i standardu bezpieczeństwa ruchu na drodze gminnej zlokalizowanej w miejscowości Dybów na odcinku od istniejącej nawierzchni bitumicznej do końca opracowania zgodnie z planem zagospodarowania na długości 870,00 metrów.

Planowany remont drogi wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu na drodze gminnej w miejscowości Dybów, gm. Pęczniew. Remont ma na celu wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej na przedmiotowym odcinku drogi gminnej. Przedsięwzięcie ma na celu przede wszystkim poprawę warunków ruchu kierowców podróżujących przedmiotową drogą oraz poprawę komfortu przemieszczania się pieszych oraz rowerzystów.

Zaprojektowano dostosowanie parametrów geometrycznych odcinka drogi gminnej do parametrów odpowiadających drodze w klasie technicznej D.

Podstawowy zakres inwestycji polegającej na remoncie drogi gminnej w miejscowości Dybów:
- usunięcie istniejących zakrzaczeń
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na jezdni
- wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym wraz z zagęszczeniem
- wykonanie nowego oznakowania pionowego A-7.

Remont planowanej drogi będzie polegała między innymi na:
1. robotach przygotowawczych,
2. robotach ziemnych,
3. wykonaniu robót nawierzchniowych,
4. wykonaniu poboczy,
5. robotach wykończeniowych,
6. wykonaniu nowego oznakowania,
7. wykonaniu inwentaryzacji.

Planowany remont poprawi zdecydowanie komfort i bezpieczeństwo ruchu oraz jego płynność.

Projektowany remont drogi posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r. poz. 124):
- kategoria drogi – gminna,
- klasa techniczna - D,
- kategoria ruchu – KR1,
- obciążenie nawierzchni - 115 kN/os,
- prędkość projektowa - V p = 30km/h,
- przekrój poprzeczny - jednojezdniowy o jednym pasie ruchu (z dopuszczonym ruchem dwukierunkowym),
- szerokość drogi – 4,0 m,
- długość drogi – 870 m.b.
- szerokość poboczy - 0,50 m,
- spadek poprzeczny:
droga - 2,0%,
pobocze - 6,0%,
- pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej niwelety drogi.


Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków mieszkalnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym.

Sporządzając ofertę cenową Wykonawca winien opierać się na załączonej dokumentacji budowlanej oraz na zapisach SWZ, a także obowiązkowo wykonać wizję lokalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173799,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259161,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173799,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8272341713

7.3.3) Ulica: Uniejowska 170A

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173799,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: Remont drogi gminnej nr 111103E w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 Pzp.

Bezpośrednio przed upływem terminu składania ofert Zamawiający poinformował , iż na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 256 804,74 PLN.

Do upływu terminu składania ofert wpłynęły następujące oferty:
1). Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
z siedzibą: Czartki 60, 98-200 Sieradz
Cena oferty brutto: 196 554,00PLN;
Gwarancja: 84 miesiące;
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące;

2). Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MARKBUD Sp. z o.o.
z siedzibą: ul. Targowa 7, 99-200 Poddębice
Cena oferty brutto: 259 161,00 PLN;
Gwarancja: 84 miesiące;
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące;

3). Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
z siedzibą: ul. Łódzka 108 , 99-200 Poddębice
Cena oferty brutto: 1 91 287,76 PLN;
Gwarancja: 84 miesiące;
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące;

4). LuKpol Krzysztof Łuczak
z siedzibą: ul. Dąbska 26, 99-210 Uniejów
Cena oferty brutto: 229 247,40 PLN;
Gwarancja: 84 miesiące;
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące;

5). BUD-TRANS Infrastruktura Sp. z o.o.,
z siedzibą: ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz
Cena oferty brutto: 173 799,00 PLN;
Gwarancja: 84 miesiące;
Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące.

Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) - 60% (60 pkt),
- Gwarancja jakości i i rękojmia za wady (G) 20% (20 pkt),
- Termin realizacji zamówienia (Tr) - 20% (20 pkt).

Biorąc pod uwagę kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz zaoferowane ceny i uzyskaną przez oferty punktację, Zamawiający uznał, iż nie będzie prowadził negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

Następnie Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwał Wykonawcę BUD-TRANS Infrastruktura Sp. z o.o., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłożył żądane dokumenty i potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.

Mając powyższe na uwadze, Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez BUD-TRANS Infrastruktura Sp. z o.o., jako najkorzystniejszą.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wystąpiły żadne okoliczności skutkujące koniecznością odrzucenia którejkolwiek ze złożonych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.